Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wargame: Infinity

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Exequias
Slave on the Altar



Aantal berichten : 7
Registration date : 12-01-11

Wargame: Infinity Empty
BerichtOnderwerp: Wargame: Infinity   Wargame: Infinity Emptywo jan 12, 2011 6:57 pm

Website: Infinity Website
Review: Review on DakkaDakka.com forums
Algemene informatie over de factions & het spel: 1d4chan faction/game info

Okay, tijd voor de TLDR:

Infinity is een wargame zoals W40k. Echter is de omvang can het spel kleiner (geen grote legers) en is het meer tactischer. (action - reaction gameplay)
Het is een high tech, near future (200-250 jaar) setting zonder enige vorm van magie, psychic power of goden.

Persoonlijk stel ik voor om de Dakkadakka review te lezen indien je meer wil weten.
Het spel is niet zo erg bekent, maar de models en gameplay zien er allesinds vrij interessant uit.
De reden dat ik dit hier voorstel is dat Hermelijn de enige winkel (die ik ken) in mijn omgeving is waar wargames (Warhammer, etc...) gespeeld worden en 'k wou eens zien of er nog mensen interesse hebben in dit spel.

Semi-official re-edited rules pdf: click!
Deze link is voor een pdf te downloaded dat alle rules van Infinity bevat. Het geeft een beter overzicht en beter uitleg dan die te vinden op de officiele site.
Wiki: Infinity Wikia
Vrij uitgebreide wiki, veel info over de rules/weapons/skills/etc...
Army Builder site/flash: Devil Team Site
De site is wel in het Spaans, maar bij de Army builder tool (aan de rechterkant) kan je wel Engels selecteren.


Laatst aangepast door Exequias op do jan 13, 2011 2:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Updating topic with additional info/links)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Wargame: Infinity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wargame: Infinity   Wargame: Infinity Emptydo jan 13, 2011 8:24 pm

Zoals we weten sta ik altijd gereed om geld te versmijten aan een nieuw spel... en ik heb al infinity al een tijdje in de gaten gehouden (alhoewel hun site tamelijk slecht ineen zit).

Ik ben zeker bereid om een rulebook en een factie in te kopen als er nog kandidaten zijn... kijk zeker eens naar de facties onder de gallery op hun site, geeft een aardig idee van wat er te krijgen is.

1 probleem, ik kan echt ni kiezen tussen Pan-O of Combined scratch

Wie weet ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Exequias
Slave on the Altar



Aantal berichten : 7
Registration date : 12-01-11

Wargame: Infinity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wargame: Infinity   Wargame: Infinity Emptydo jan 13, 2011 9:17 pm



Dit is de eerste in een reeks van youtube filmpjes die een (vrij korte) intro geven over het spel.
Enkele van de basis principes worden uitgelegd en elke factie krijgt een korte intro.
De rest zijn te zien in de CorvusBelli's gallery here: https://www.youtube.com/user/CorvusBelliSLL#g/u


@Brett: Ik kan momenteel niet kiezen tussen PanO, Haqqislam en Yu Jing...
Maar... Ik ga eerst afwachten of er nog anderen geïntereseerd zijn, dan de manuals halen en daarna nog eens nadenken over welke factie te kiezen. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Wargame: Infinity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wargame: Infinity   Wargame: Infinity Emptyvr jan 14, 2011 3:30 pm

'k zal het eens bekijken maar 'k heb nu al tijd te kort Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Exequias
Slave on the Altar



Aantal berichten : 7
Registration date : 12-01-11

Wargame: Infinity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wargame: Infinity   Wargame: Infinity Emptyzo jan 16, 2011 4:12 pm

Cool. The more the merrier, I'd say. :3
't is nie altijd simpel om mensen te vinden die dit type wargame leuk vinden, want da is natuurlijk nie altijd goedkoop.
Zeker nie de mini's, verf, rulebooks, etc... etc...

Anyways, 'k heb nog een beetje random info gevonden.

Tactical Operations Guide. Forumpost waar iemand een hoop random missions voor Infinity heeft samengesteld. Gaat aan de hand van een d20 en kaarten.
Table Layout. Enkele voorbeelden van een Infinity table setup.
Terug naar boven Ga naar beneden
Exequias
Slave on the Altar



Aantal berichten : 7
Registration date : 12-01-11

Wargame: Infinity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wargame: Infinity   Wargame: Infinity Emptydi jan 18, 2011 10:16 am

Okay.. voordat iemand mij hier afschiet: dubbel posten is nie echt goed, maar 'tis kwestie van den topic te updaten aangezien andere wargamers dit mss ook wel willen gebruiken.
De site in kwestie heeft (tegen betaling) downloadbare pdf's met plannen voor gaming grounds te bouwen.
Het is eem modulair systeem, dus veel keuze om zelf ne mooien layout te maken is er dus wel.
Het lijkt meer iets voor D&D adventures, maar met want knutselen kan je er andere wargames op grote schaal mee maken.

En het enige dat je nodig hebt is papier, lijm, een hobbymes, een printer en wat foamcore.
Er is zeker keuze genoeg want elk thema (Horror, Modern, Sci Fi, fantasy, etc...) heeft verschillende modules.

http://www.worldworksgames.com
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Wargame: Infinity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wargame: Infinity   Wargame: Infinity Emptyvr jan 21, 2011 11:10 am

Exequias schreef:
Okay.. voordat iemand mij hier afschiet: dubbel posten is nie echt goed, maar 'tis kwestie van den topic te updaten aangezien andere wargamers dit mss ook wel willen gebruiken.
De site in kwestie heeft (tegen betaling) downloadbare pdf's met plannen voor gaming grounds te bouwen.
Het is eem modulair systeem, dus veel keuze om zelf ne mooien layout te maken is er dus wel.
Het lijkt meer iets voor D&D adventures, maar met want knutselen kan je er andere wargames op grote schaal mee maken.

En het enige dat je nodig hebt is papier, lijm, een hobbymes, een printer en wat foamcore.
Er is zeker keuze genoeg want elk thema (Horror, Modern, Sci Fi, fantasy, etc...) heeft verschillende modules.

http://www.worldworksgames.com

Ok, op foto ziet dat er allemaal heel leuk uit, ervaring heeft mij echter geleerd dat al die toestanden dat je kan gaan afdrukken, knippen, plakken enz.... er in het echt allemaal zo kartonnie uit zien. Voor bordspelen en co is dat ok, voor tabletop games komt dat nogal goedkoop over. Als je echt coole terein of scenery toestanden wenst voor je games kan je die van de meest uiteen lopende zaken maken, evenveel werk als dat karton, maar honderd keer beter en mooier in " 't echt".
Kijk maar eens rond in de Hermelijn daar vindt je voorbeelden genoeg die mijn bewering staven! sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Exequias
Slave on the Altar



Aantal berichten : 7
Registration date : 12-01-11

Wargame: Infinity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wargame: Infinity   Wargame: Infinity Emptywo maa 02, 2011 8:49 am

Kennelijk heeft niemand anders interesse in deze wargame.
Sad. :C
Terug naar boven Ga naar beneden
Dae luith al
Slave on the Altar
Dae luith al


Aantal berichten : 8
Registration date : 12-08-11
Leeftijd : 46
Woonplaats : Denderleeuw

Wargame: Infinity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wargame: Infinity   Wargame: Infinity Emptydi aug 23, 2011 8:06 pm

nice
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wargame: Infinity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wargame: Infinity   Wargame: Infinity Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wargame: Infinity
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wargame Conventie XXIV
» Warmachine/Horde and Infinity tournaments in Luik

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer Fantasy :: General Gaming :: Casual Play-
Ga naar: