Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Grey Knights : 't is official ... ma jan 10, 2011 12:12 pm
In April the Grey Knights, an elite and secretive Chapter of Space Marines, will stand ready to fight the forces of Chaos and the horrors of the Warp with new reinforcements. Take a look at the Astronomican today to see the Studio's Incoming! article for more information about the legendary heroes that are the Grey Knights.
zie post op website GW : http://www.games-workshop.com/gws/content/article.jsp?aId=14300088a
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Grey Knights : 't is official ... ma jan 10, 2011 4:51 pm
pffffffft...., kakkers in een grijs metaal?!?
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Grey Knights : 't is official ... ma jan 10, 2011 11:40 pm
Excellent! More bio-mass to digest
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: Grey Knights : 't is official ... di jan 11, 2011 5:29 pm
Dan toch voor april
Hopelijk is het een elite close-combat oriented leger. Compleet het tegenovergestelde van mij imperial guard - dan heb ik zowel in fantasy als 40K een ranged horde leger (skaven/imperial guard) en een elite combat leger (ogres/grey knights). Goed voor afwisseling
Bart VM schreef:
Excellent! More bio-mass to digest
You'll have to munch your way through a bucketload of stormbolter rounds first
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Grey Knights : 't is official ... di jan 11, 2011 9:16 pm
Een elite leger zal het zeker zijn, volgens mij zal het niet zo anders spelen dan de huidige incarnatie, maar zolang het space marines blijven zal het niet een CC monster worden, slechts 1 wound en geen invulnerable save maakt ze bijna zo squishy als mijn 'nids...
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Grey Knights : 't is official ... di jan 11, 2011 10:06 pm
Ja, ik denk ook dat veel units min of meer hetzelfde gaan blijven. Wat ze echt nodig hebben is een update van hun algemenere anti-daemon regels, en meer unit entries.
coves Crone Hellebron
Onderwerp: Re: Grey Knights : 't is official ... wo jan 12, 2011 10:58 am
Bart VM schreef:
Een elite leger zal het zeker zijn, volgens mij zal het niet zo anders spelen dan de huidige incarnatie, maar zolang het space marines blijven zal het niet een CC monster worden, slechts 1 wound en geen invulnerable save maakt ze bijna zo squishy als mijn 'nids...
Naart schijnt zouden ze een monstrous creature krijgen dat ontworpen is om tegen greater daemons te vechten: naart schijnt biedt terminator armour niet genoeg bescherming . Het zou een grey knight zijn in een soort exo-suit ofzo: als het er cool uitziet en ergens tussen de grootte van een dreadnought en trygon zit zult ge mij zeker niet horen klagen
En dan nog terminators als troops (mss met storm shields, dus toch 3+ invulnerable) en gewone grey knights met 2 attacks en basis power weapons. natuurlijk terug allemaal rumours, dus het kan nog anders uitdraaien, maar als het zo is zal april terug een duur maandje worden. Al een geluk dat er een spuitbus bestaat om direct metaal te spuiten
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Grey Knights : 't is official ... wo jan 12, 2011 12:38 pm
Scoring troops in terminator armour lijkt me iets te ver gezocht. Het zijn geen orcs. Ik denk dat ze er best over kunnen gaan voor CC, want dat deden ze al half. Ze hadden al een extra attack met S6 weapons die voor de helft van hun leger power weapons zijn. En elite waren ze ook al. Dat zal wss niet veranderen. Zo'n superdreadnaught klinkt inderdaad best cool.
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Grey Knights : 't is official ... wo jan 12, 2011 1:20 pm
't klinkt wel dat allies verdwijnen en dat ook sisters uit de codex vliegen ...
coves Crone Hellebron
Onderwerp: Re: Grey Knights : 't is official ... wo jan 12, 2011 8:46 pm
Sisters zitten in witch hunters, maar de plastic sister models worden gesculpt voor de moment (wat dus wilt zeggen dat de codex nog een hele tijd af is)
Troops in terminator armour zijn niets nieuw; space wolves en dark angels kunnen het ook al (voor die legers is er wel een special character nodig, maar het kan)
Allies zijn dan idd normaal gezien verleden tijd, dus geen imperial guard shenanigans met 2 mystics meer voor al die tournament spelers.
Necron Malekith's Best Friend
Onderwerp: Re: Grey Knights : 't is official ... wo feb 23, 2011 4:48 pm
leaked codex ... voor wie geinteresseerd is ...
http://www.megaupload.com/?d=EQ7HVDY4
Bart VdB Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 388 Registration date : 26-03-10 Leeftijd : 48 Woonplaats : Neuerkirchen
Onderwerp: Re: Grey Knights : 't is official ... do feb 24, 2011 3:30 pm