Aantal berichten : 5 Registration date : 12-11-08 Leeftijd : 28 Woonplaats : Dilbeek, Sint-Martens-Bodegem
Onderwerp: Tyranids samenstelling vr nov 14, 2008 5:39 pm
Wie weet er een goeie tyranidleger samenstelling ?
ik hou ervan om 3 troepen achter te houden voor long range en 5 troepen voor fast attack zo kan ik aanvallen langs de flanken met fast attack en in het midden met long range afknallen
Sha AoW Playtester - Administrator
Aantal berichten : 143 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Erpe-Mere
Onderwerp: Re: Tyranids samenstelling vr nov 14, 2008 6:23 pm
Het hangt natuurlijk altijd veel af van je tegenstander en je persoonlijke voorkeur; hoe je het liefste speelt. Betreft jouw opstelling: kan lukken maar dan heb je grote units nodig om zeker te zijn dat je ze kan afknallen. Mijn voorkeur ging altijd uit om zeer aggressief te spelen met de tyr's. Ik zal nog in mijn kast ergens armylisten hebben (ergens) kzal ze eens zoeken.
mat3 Slave on the Altar
Aantal berichten : 5 Registration date : 12-11-08 Leeftijd : 28 Woonplaats : Dilbeek, Sint-Martens-Bodegem
Onderwerp: Tyranids samenstelling za nov 15, 2008 12:37 pm
ik heb momenteel( niet alles is geschilderd) :
geschilderd: Met veel hulp van Phillip heb ik eindelyk een goed resultaat dus BEDANKT PHILLIP
-Tyranids: 10x termagagants ( 90 punten in totaal) - Space marines: 11x gewone space marine troop ( uit Battle of Marcragge ) - Dark Eldar : 1 reaver jetbike
niet geschilderd: - Tyranids: 6x Genstealers ( 138 punten in totaal ) - Tyranids: 3x Tyranid warrior ( 89 punten in totaal - Tyranids: 1x carnifex ( nog geen punten berekend ) - Tyranids: 16x gaunts ( nog geen punten berekend ) - Dark Eldars: 16x dark eldar warriors( nog geen punten berekend)