Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Slecht nieuws?!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59

Slecht nieuws?! Empty
BerichtOnderwerp: Slecht nieuws?!   Slecht nieuws?! Emptydo jul 22, 2010 2:04 pm

Slecht nieuws voor al de mensen die NIET met Daemons spelen................GW gaat nu een plastic Juggernaut unit uitbrengen voor Khorne voor amper een schijntje van de normale prijs cheers Whoehahahahhahahahha (evil lachje) Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII

Aantal berichten : 1349

Slecht nieuws?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws?!   Slecht nieuws?! Emptydo jul 22, 2010 4:58 pm

fyi
Bij de release van de nieuwe Daemons brengen ze ook de Battle Magic cards uit.
Deze zijn slechts beperkt beschikbaar en verdwijnen daarna uit het assortiment...
Idem dus voor de andere legers, zoals de Beastmen cards die nu beschikbaar zijn.

grts
Philuz
coves
Crone Hellebron
coves

Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Slecht nieuws?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws?!   Slecht nieuws?! Emptydo jul 22, 2010 6:26 pm

eerder goed nieuws Smile . Ik denk dat ik na mijn imperial guard mijn khorne daemons wat ga uitbreiden. Bloodletters met een herald in zijn nu de max met die support attacks, en nu dat die bloodcrushers van prijs te doen zijn ga ik mij daarvan wsl ook een unit aanschaffen Cool
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

Slecht nieuws?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws?!   Slecht nieuws?! Emptyza jul 24, 2010 6:35 pm

coves schreef:
eerder goed nieuws Smile . Ik denk dat ik na mijn imperial guard mijn khorne daemons wat ga uitbreiden. Bloodletters met een herald in zijn nu de max met die support attacks, en nu dat die bloodcrushers van prijs te doen zijn ga ik mij daarvan wsl ook een unit aanschaffen Cool

Als 't is zoals beastmagic geraken ze er precies nie goe vanaf, ze geven de kaarten i.p.v de skull dice die iedereen besteld heeft What a Face
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII

Aantal berichten : 1349

Slecht nieuws?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws?!   Slecht nieuws?! Emptydo jul 29, 2010 11:54 am

ja, weer een fantastische strategie van GW...
Als winkel moeten pre-orderen 2 weken voor ze nog op hun eigen site stonden en er dan geen krijgen...
schandalig
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man

Aantal berichten : 1344
Leeftijd : 36

Slecht nieuws?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws?!   Slecht nieuws?! Emptydo jul 29, 2010 12:02 pm

Wat zijn de skull dice?
Caesar
Tower Master
Caesar

Aantal berichten : 218
Registration date : 26-04-09
Leeftijd : 34

Slecht nieuws?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws?!   Slecht nieuws?! Emptydo jul 29, 2010 9:23 pm

dice waarvan de bollekes skulls zijn in een benige kleur vre mooi zou mooi zijn me u tomb kings spijtig dat ze zijn uitverkocht spijtig spijtig
coves
Crone Hellebron
coves

Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Slecht nieuws?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws?!   Slecht nieuws?! Emptyvr jul 30, 2010 10:30 am

uitverkocht? ik dacht het ni http://www.games-workshop.com/gws/catalog/productDetail.jsp?catId=cat440150a&prodId=prod800018a

gewoon zoals Philippe zegt fantastische strategie dat ze ze niet naar onafhankelijke verdelers opgestuurd hebben...
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

Slecht nieuws?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws?!   Slecht nieuws?! Emptydi aug 10, 2010 11:27 am

Yep, je kan ze dus gewoon online bestellen, ze hebben gewoon de winkeliers op een schandalige manier aan de kant gezet!
Gesponsorde inhoud

Slecht nieuws?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws?!   Slecht nieuws?! Empty

Slecht nieuws?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Other Stuff :: Trash Talk-
Ga naar: