Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Slecht nieuws?! do jul 22, 2010 2:04 pm
Slecht nieuws voor al de mensen die NIET met Daemons spelen................GW gaat nu een plastic Juggernaut unit uitbrengen voor Khorne voor amper een schijntje van de normale prijs Whoehahahahhahahahha (evil lachje)
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Slecht nieuws?! do jul 22, 2010 4:58 pm
fyi Bij de release van de nieuwe Daemons brengen ze ook de Battle Magic cards uit. Deze zijn slechts beperkt beschikbaar en verdwijnen daarna uit het assortiment... Idem dus voor de andere legers, zoals de Beastmen cards die nu beschikbaar zijn.
grts Philuz
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: Slecht nieuws?! do jul 22, 2010 6:26 pm
eerder goed nieuws . Ik denk dat ik na mijn imperial guard mijn khorne daemons wat ga uitbreiden. Bloodletters met een herald in zijn nu de max met die support attacks, en nu dat die bloodcrushers van prijs te doen zijn ga ik mij daarvan wsl ook een unit aanschaffen
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Slecht nieuws?! za jul 24, 2010 6:35 pm
coves schreef:
eerder goed nieuws . Ik denk dat ik na mijn imperial guard mijn khorne daemons wat ga uitbreiden. Bloodletters met een herald in zijn nu de max met die support attacks, en nu dat die bloodcrushers van prijs te doen zijn ga ik mij daarvan wsl ook een unit aanschaffen
Als 't is zoals beastmagic geraken ze er precies nie goe vanaf, ze geven de kaarten i.p.v de skull dice die iedereen besteld heeft
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Slecht nieuws?! do jul 29, 2010 11:54 am
ja, weer een fantastische strategie van GW... Als winkel moeten pre-orderen 2 weken voor ze nog op hun eigen site stonden en er dan geen krijgen... schandalig
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Slecht nieuws?! do jul 29, 2010 12:02 pm
Wat zijn de skull dice?
Caesar Tower Master
Aantal berichten : 218 Registration date : 26-04-09 Leeftijd : 34 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Slecht nieuws?! do jul 29, 2010 9:23 pm
dice waarvan de bollekes skulls zijn in een benige kleur vre mooi zou mooi zijn me u tomb kings spijtig dat ze zijn uitverkocht spijtig spijtig
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: Slecht nieuws?! vr jul 30, 2010 10:30 am
uitverkocht? ik dacht het ni http://www.games-workshop.com/gws/catalog/productDetail.jsp?catId=cat440150a&prodId=prod800018a
gewoon zoals Philippe zegt fantastische strategie dat ze ze niet naar onafhankelijke verdelers opgestuurd hebben...
Great Unclean one Morathi
Onderwerp: Re: Slecht nieuws?! di aug 10, 2010 11:27 am
Yep, je kan ze dus gewoon online bestellen, ze hebben gewoon de winkeliers op een schandalige manier aan de kant gezet!