Aantal berichten : 25 Registration date : 30-01-09
Onderwerp: interclub tegen dendermonde ma mei 03, 2010 10:17 am
enkele voorstellen voor de regels
2 uur per battle 15 op voor tijd afroepen laatste ronde
aanwezig om 9 uur
starten om 9.30uur met ronde 1 gedaan om 11.30 uur
12.15 tot 14.15 tweede ronde
14.30uur tot 16.30 uur derde ronde
afsluit 17 uur
Legers bestaan uit max 1999 punten dit mag niet overschreden worden. We spelen volgens de 7th edition. De armylist moet gekozen worden uit de nieuwe army books , update van de White Dwarf, of de annual. De War of the Beard legers zijn uit den boze. De legers uit de Storm Of Chaos zijn niet toegestaan. Dogs of War units zijn toegestaan als allies of als afzonderlijke legers special characters toegestaan, en dus ook special unit upgrade champions (zoals bijvoorbeeld the Changeling, Karanak, Kouran of the Black Guard,…) De WYSIWYG regel is van toepassing Nieuwe boeken en updates moeten minstens 1 volle maand op voorhand algemeen verkrijgbaar zijn om mee te tellen. Belangrijk, indien er speciale regels of dergelijke zijn verwachten we van de spelers dat ze deze bij hebben en kunnen laten zien op vraag van hun tegenspelers of de judges. Wood elves brengen hun eigen bos mee.
Hugardrim Slave off the Altar
Aantal berichten : 17 Registration date : 27-04-10 Leeftijd : 43 Woonplaats : Ninove
Onderwerp: Re: interclub tegen dendermonde di mei 04, 2010 3:55 pm
Max 1999 punten. Dat wil dus zeggen, géén lords en plenty of core, correct? Indien ja, dan lijkt mij dat een heel leuke variant. Ik kijk al uit naar de massa's core troepen die over het slagveld marcheren
Chosen of Sigmar Slave on the Altar
Aantal berichten : 9 Registration date : 07-05-10 Leeftijd : 52 Woonplaats : Sleidinge
Onderwerp: Re: interclub tegen dendermonde vr mei 07, 2010 2:09 pm
Time to sharpen our knives...
Tenderleaf Tullaris
Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: Re: interclub tegen dendermonde zo mei 09, 2010 12:44 pm
hoogtijd om conversionwerkjes te starten ja... als k met beasts zou afkomen toch...
anders is het met warriors te doen
Aantal berichten : 17 Registration date : 27-04-10 Leeftijd : 43 Woonplaats : Ninove
Onderwerp: Re: interclub tegen dendermonde ma mei 17, 2010 4:23 pm
WYSIWYG... wil dat zeggen dat ze allemaal geverfd moeten zijn ook? If so I'm kneedeep in it...
Tenderleaf Tullaris
Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: Re: interclub tegen dendermonde di mei 18, 2010 12:59 pm
staat niks in van geverfd of niet, maar ik neem aan dat dat wel't aangenaamste zou zijn. kunt altijd van mijn figurines gebruiken, als er maar geen "plots verdwijnen"
Onderwerp: Re: interclub tegen dendermonde di mei 18, 2010 2:31 pm
Wat bedoel je? Welke Gotrek en Felix heb je het over dan? ^^
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: interclub tegen dendermonde di mei 18, 2010 4:29 pm
Nee, geen proxies en de wapens moeten kloppen, maar geverfd moet het nog niet zijn. De enige vereiste aan de figuren is dat ze ineen zitten en daadwerkelijk zijn wat je speelt.
angry angel Warrior
Aantal berichten : 25 Registration date : 30-01-09
Onderwerp: Re: interclub tegen dendermonde wo mei 19, 2010 5:15 pm
WYSIWYG what you see is what you get
Onderwerp: Re: interclub tegen dendermonde do mei 20, 2010 11:27 am
Zover was ik wel mee, ik speel al bijna 7 jaar Warhammer ^^
Maar wat geverfd of niet betreft houden clubs er verschillende regels op na, vandaar de vraag.
maximus Slave on the Altar
Aantal berichten : 1 Registration date : 23-05-10 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lokeren
Onderwerp: Re: interclub tegen dendermonde zo mei 23, 2010 9:15 am
Ik wil eerst en vooral de organisatoren en uitbaters van harte bedanken voor het lekkere ontbijt vanwege ALLE Knights.
Het was een toffe dag, met toffe tegenstanders. Ik denk/vrees dat jullie ons nog zullen zien of horen.
En ik hoop ten zeerste dat er nog eens een return komt ook.
ps; ik beloof volgende x iets anders dan de Jolly Green Wall of NURGLE te nemen
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: interclub tegen dendermonde di mei 25, 2010 10:44 am
Aaaaahhhhhhh neen, ze komen nog terug?!? grapje Altijd welkom, 't was leuk, trouwens nieuwe spelers zijn altijd leuk
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: interclub tegen dendermonde di mei 25, 2010 11:31 am
Proficiat aan de Knights met hun overwinning!!!
't was nipt en spannend tot de laatste battles...
Bedankt aan iedereen voor de leuke dag!
grts Philuz
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: interclub tegen dendermonde di mei 25, 2010 11:33 am
jij ook bedankt voor de organisatie, zonder de Hermelijn was dit weer een vervelende dag geweest! Hippie piep...........(3x)
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: interclub tegen dendermonde di mei 25, 2010 4:40 pm
Yep, het toernooi was geslaagd. Goed gedaan van Philippe en Nelly. En toffe spelletjes geweest. Nu we de grenzen van de knights hebben afgetast kunnen we daar volgende keer op ons gemak over gaan.
Onderwerp: Re: interclub tegen dendermonde wo mei 26, 2010 1:12 pm
't is duidelijk geweest en volgens het citaat: "'t eerste spelleken is voor de kinderen" hebben we ze dan ook die kans gegeven