Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuwe Speler

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Hugardrim
Slave off the Altar
Hugardrim


Aantal berichten : 17
Registration date : 27-04-10
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ninove

Nieuwe Speler Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe Speler   Nieuwe Speler Emptydi apr 27, 2010 7:59 pm

Hallo,

Ik ben eigenlijk al iet van een zes jaar bezig met Warhammer, maar spelen is er nog niet veel van gekomen wegens een schijnbaar gehele desinteresse in mijn omgeving (Ninove). Nu heb ik Sigmar-zij-dank deze website ontdekt, en hoop ik dan ook van mijn battle quota serieus de hoogte in te kunnen jagen Smile

Ik beschik over drie legers, te weten Dwarfs (main), Tomb Kings en Vampire Counts. Van alle drie beschik ik over een goeie 3000 punten, waarvan de helft geverfd.

Wie zin heeft om es met mij de vloer aan te vegen, talm niet om het te laten weten Wink

Ik heb zelf een game-mat en terrein, dus de battle kan gerust bij mij doorgaan. Tevens ken ik een aantal leuke cafeetjes met ruimte boven waar gegamed kan worden (warhammer is altijd leuker bijgestaan door Bugman's finest ^^). Uiteraard wil ik ook gerust afspreken in de Hermelijn of ergens anders.

Greetz,
Hugardrim (Kristof)
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Nieuwe Speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Speler   Nieuwe Speler Emptywo apr 28, 2010 11:56 am

Welcome food ... euhm Kristof Twisted Evil . Dat is het voordeel van ogres; die hebben altijd honger Smile

Het is het makkelijkst als je eens wilt spelen om dan gewoon bij "casual play" de datum, aantal punten en desnoods het uur te zetten. Dan zal je normaal gezien wel reactie krijgen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

Nieuwe Speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Speler   Nieuwe Speler Emptywo apr 28, 2010 1:53 pm

maar daar ge dat niet gedaan hebt: ik kan nu vrijdag eventueel rond 6 uur een battleke spelen. punten en leger moogt ge zelf kiezen. (heb dwarves, bretonnia, lizards, vampirecounts, warriors of chaos. ... wood elves ook, maar die speel ik niet meer tot er een nieuw boek uit is, en beasts ben ik nog aan bezig, kan tot nu toe maar goeie 2000 tot 2500 opstellen. daar zou'k nog eens voor moeten zien eerst.)

edit: wees welgekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugardrim
Slave off the Altar
Hugardrim


Aantal berichten : 17
Registration date : 27-04-10
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ninove

Nieuwe Speler Empty
BerichtOnderwerp: Awel eh   Nieuwe Speler Emptywo apr 28, 2010 9:52 pm

Cool Smile

Het is nog even onder voorbehoud, want als de weergoden opeens nog van gedacht veranderen vertrekken het vrouwke en ik vrijdagavond al naar zee voor het weekend. Gelijk het er nu echter naar uitziet zalt wel njet zijn...

Bon, in ieder geval, als ge dat ziet zitten wil ik vrijdag zeker en vast eens onze krachten meten ^^

Laat ons zeggen om te beginnen me iets van een 1500 punten? Dan lopen er nog geen overpowerde lords rond. Ik zal mijn dwergskes pakken, dat zijn de enige die al grotendeels geverfd zijn. Gij moogt pakken wat ge wilt ze, dat speelt zo geen rol. Zolang het maar geen Daemons zijn, want dan loop ik gillend de winkel uit Smile

Laat mij eventueel nog iets weten of het voor u dan ook goe is, en hoe ik u kan herkennen (red rose, etc). Oh ja, en met welk leger je dan zou spelen.

Cheers,
Hugardrim
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

Nieuwe Speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Speler   Nieuwe Speler Emptydo apr 29, 2010 11:12 am

1500?

hmmm... Smile dan zal't ofwel nekeer mijn beasts proberen, ofwel mijnen monstrous horde van warriors zijn


edit: herkenningspunt... euhm.... 'k weet het! 'k zal mennen baard late groeien :p

ge zult da wel zien Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugardrim
Slave off the Altar
Hugardrim


Aantal berichten : 17
Registration date : 27-04-10
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ninove

Nieuwe Speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Speler   Nieuwe Speler Emptydo apr 29, 2010 8:46 pm

Ok, ik zal er zijn rond 18u. Ik moet toch enkel mijn leger meebrengen eh? Of moetek ook voor dice, ruler, etc zorgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Nieuwe Speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Speler   Nieuwe Speler Emptydo apr 29, 2010 11:37 pm

Van spelers wordt wel min of meer verwacht dat ze hun eigen dice en meter hebben, maar niemand gaat moeilijk doen als je die eens moet lenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe Speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Speler   Nieuwe Speler Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe Speler
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe speler
» Nieuwe 40K speler
» nieuwe speler
» Nieuwe speler met enkele vragen :)
» nieuwe 40k FAQ

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer Fantasy :: General Gaming :: Casual Play-
Ga naar: