Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Even voorstellen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Tomazo
Slave on the Altar

Aantal berichten : 4
Registration date : 03-06-09
Leeftijd : 42

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Even voorstellen Emptywo jun 03, 2009 10:50 am

Dag mannekes,

aangezien er geen introductietopic is, doe ik even hier mijn gevoeg Wink

Mijn naam is Tom, ben 26 en ben nu ongeveer 10 jaar "bezig" met warhammer en 40k. Bezig staat tussen aanhalingstekens aangezien ik ongeveer (jammer genoeg) acht jaar geen warhammer fantasy meer gespeeld heb en dus zowel de regels als de armybooks intussen (meerdere) keren veranderd zijn.
Dit ondermeer omwille van het feit dat ik in mijn omgeving geen spelers meer kende en ik tijdens mijn hogere studies aan 40k begonnen was...wat ook alweer 4 jaar geleden is en de regels dus OOK zijn veranderd :-)

Soit: hoewel het echte spelen lang geleden is, durf ik te stellen dat warhammer en alles wat ermee te maken heeft voor mij zowat het tofste ter wereld is nu ja, het op één na tofste Wink ) en dat ik het toch altijd white dwarfgewijs (of via armybooks die uiteindelijk outdated waren voor ik er mee gespeeld had...) ben blijven volgen.

Ik hoop dat ik bij deze dus terug een groep mensen gevonden heb waarmee ik zowel fantasy als 40k zal kunnen spelen en zou dan ook weldra graag opnieuw spelen. Hou in het begin wel rekening met 'dommigheden' en 'beginnersvragen' van mijn kant, want het is lang geleden, hoewel ik de rulebooks aan het doornemen ben.

Veel plezier nog

Tomazo
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf

Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 41

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Emptywo jun 03, 2009 11:39 am

welkom, welkom Smile van die vragen moet ge u iig niets aantrekken. we kunnen der allemaal iet van Razz

welke legers speelt ge?
Tomazo
Slave on the Altar

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Emptywo jun 03, 2009 1:09 pm

Tenderleaf schreef:
welkom, welkom Smile van die vragen moet ge u iig niets aantrekken. we kunnen der allemaal iet van Razz

welke legers speelt ge?

Chaos Warriors (en heb ook nog een mini-detachement dwarfs)

en in 40k Space Marines

Very Happy
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X

Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 34

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Emptywo jun 03, 2009 1:13 pm

Tomazo schreef:
Tenderleaf schreef:

welke legers speelt ge?

Chaos Warriors (en heb ook nog een mini-detachement dwarfs)

en in 40k Space Marines

Very Happy

ghaaa, nog warriors of chaos. Wat is dat toch met dat chaos gespuis? Voer voor de Bolt Throwers.
http://djfl3x.tk
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

Aantal berichten : 893
Leeftijd : 59

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Emptywo jun 03, 2009 9:24 pm

Welkom bij de club, voor de regels moet je geen bang hebben, iedereen kent er iets van en niemand alles zodat er regelmatig "nieuwigheden" uit de bus vallen waar ik zelfs nog altijd van verbaasd sta (speel al 15 jaar continu warhammer).
Wat doe jij trouwens even graag als met peekes spelen?!? What a Face
Tomazo
Slave on the Altar

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Emptywo jun 03, 2009 9:52 pm

Great Unclean one schreef:
Welkom bij de club, voor de regels moet je geen bang hebben, iedereen kent er iets van en niemand alles zodat er regelmatig "nieuwigheden" uit de bus vallen waar ik zelfs nog altijd van verbaasd sta (speel al 15 jaar continu warhammer).

Super. Ben echt blij dat ik een groep heb ontdekt. Op een boogscheut van huis dan nog, in een tof winkelke.
En de mentaliteit zit nog goed ook precies.

Zie het echt zitten wegens te lang op "surrogaten" geleefd (fantasy games, boeken, andere gezelschapsspellen,... )
Citaat :

Wat doe jij trouwens even graag als met peekes spelen?!? What a Face

Very Happy
angry angel
Warrior

Aantal berichten : 25
Registration date : 30-01-09

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Emptywo jun 03, 2009 10:11 pm

het zelfde dat iedere jonge man het liefste doet.

met uw voeten op tafel een pint in het hand en een sigaret in uwe mond naar de voetbal kijken terwijl de vrouw aan het zagen is dat ze wil gaan slapen Laughing Laughing Laughing Laughing
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

Aantal berichten : 893
Leeftijd : 59

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Emptywo jun 03, 2009 10:23 pm

angry angel schreef:
het zelfde dat iedere jonge man het liefste doet.

met uw voeten op tafel een pint in het hand en een sigaret in uwe mond naar de voetbal kijken terwijl de vrouw aan het zagen is dat ze wil gaan slapen Laughing Laughing Laughing Laughing

Neen dat ze naar familie of mijn restaurant wil zien ipv jouw stomme voetbal, maar ik denk dat den Thomas eerder een nieuwe vrindin heeft en dat de voetbal voor het moment niet zo belangrijk is Shocked
Gesponsorde inhoud

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Empty

Even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum