eerst en vooral, ik zen niet de Phille, dus u mag mijn reply 100% negeren indien u dit verkiest. Ten tweede, als antwoord op enkele van uw vragen:
Den Dyllen zijn leger van Orc & Goblin is inderdaad een van de "minder sterke legers", en zijn dicerolls zijn vaak slecht, inderdaad (doch dit ligt aan zijn werpmethode, 't zelfde bij Philluz, we hebben da nekeer getest tijdens een van zijn battles, en 't is gewoon zo, voor een medium aantal dice moet ge ze uit de pols gooien, voor 1 dice nonchalant en recht vooruit. voor meerdere heb ik ook de juiste techniek nog niet gevonden.) doch Orc & Goblin kunnen gerust battles winnen! het probleem ligt erin, volgens mijn bescheiden mening dat met elk leger spelen vooral geleerd wordt door het vaak te doen, en niet op te geven. ervaringsgewijs kennis opdoen, en strategie verbeteren dus.
een cursus muurverven lijkt me btw best haalbaar, maar ik zou dan eerder simpelweg de film "karate kid" eens huren. daar wordt het grotendeels uitgelegd.
betreffende de afwas: als u mijn legers wil financieren, wil ik uw afwas komen doen. als ge't nog eens schildert ook wil ik zelfs komen strijken!