campaign A: special characters / DoW / back of book lists?
+4
Hollow_man
Sha
von carstein
coves
8 plaatsers
special characters toegestaan of niet?
Ja
29%
[ 2 ]
Nee
71%
[ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 7
Auteur
Bericht
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? wo mei 13, 2009 9:36 am
de mensen van campaign A mogen hier stemmen of special characters mogen of niet. De meerderheid wint .
En terwijl ge dan toch aan het stemmen zijt, bedenkt eens of "back of the book lists" mogen of niet (dit zijn de lists buiten de basic army list, zoals bvb. de verschillende clans bij skaven), en post het hier.
En zeg dan direct anders ook uw gedacht over dogs of war meenemen
Dan zijn alle speciale gevallen om army lists op te stellen van de baan.
von carstein Shade
Aantal berichten : 137 Registration date : 17-12-08 Leeftijd : 29 Woonplaats : aalst
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? wo mei 13, 2009 12:18 pm
ik zeg da allebei nie mogen omda sommige speciaal characters TE sterk zijn en ook dogs of war dan kun je bv me die rhinox riders afkomen
Sha AoW Playtester - Administrator
Aantal berichten : 143 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Erpe-Mere
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? wo mei 13, 2009 6:42 pm
Special characters zou ik wel toestaan, voor nekeer dat we er kunnen spelen. Voor dogs of war stem ik tegen, dat zou ik té vinden.
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? wo mei 13, 2009 7:05 pm
I don't care about specials, die ene die ik kan zetten is wel eens tof, maar niet zo goed dat het een drama wordt als ikdie niet kan spelen.
Liever geen DoW, 20 flesh hounds is er al wat over, en daar dan nog eens 3 rhinox riders bij is me wat teveel.
Van die toevoegingen, ik zou best wel eens een bone giant met een boog of een schild willen spelen, uit de quatar army list, maar ik vrees dat we pandora's box opendoen met de skaven als we dat soort toestanden toelaten.
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? vr mei 15, 2009 9:33 pm
We spelen dus MET special characters indien ge die wil zetten. We spelen zonder DoW.
btw we gaan in deze campagne geen polls houden.
von carstein Shade
Aantal berichten : 137 Registration date : 17-12-08 Leeftijd : 29 Woonplaats : aalst
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? vr mei 15, 2009 11:08 pm
Philuz XIII schreef:
We spelen dus MET special characters indien ge die wil zetten. We spelen zonder DoW.
als ik het vragen mag wat zijn polls ?
Aantal berichten : 143 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Erpe-Mere
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? zo mei 17, 2009 12:47 am
Polls zijn de gewrichten tussen u arm en hand
Ik zen op dreef
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? zo mei 17, 2009 4:55 pm
Das eigenlijk zelfde als ane knoesel maar dan lager of hoger 't is te zien van waar je het bekijkt
Tenderleaf Tullaris
Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? zo mei 17, 2009 4:57 pm
Sha schreef:
Ik zen op dreef
beetje last van dyslexie? pols is met 1 l.
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? zo mei 17, 2009 5:04 pm
Tenderleaf schreef:
Sha schreef:
Ik zen op dreef
beetje last van dyslexie? pols is met 1 l.
Aaaaaaah dat was geen type fout!
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? zo mei 17, 2009 8:37 pm
Ik wou dus simpelweg een "luchtig" grapje maken tov Dyllen, maar blijkbaar is het toch een ver gezochte. Voor alle duidelijkheid: - Ik heb geen last van dyslexie - Ik heb gewoon een grapje gemaakt op Dyllen zijn vraag over "polls" - Mijn antwoord daarop heeft dus idd te maken met een "knoesel"
Zo is er de fun af hé jongens
von carstein Shade
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? zo mei 17, 2009 9:34 pm
Sha schreef:
Ik wou dus simpelweg een "luchtig" grapje maken tov Dyllen, maar blijkbaar is het toch een ver gezochte. Voor alle duidelijkheid: - Ik heb geen last van dyslexie - Ik heb gewoon een grapje gemaakt op Dyllen zijn vraag over "polls" - Mijn antwoord daarop heeft dus idd te maken met een "knoesel"
Zo is er de fun af hé jongens
ja is allemaal goed en wel ma zou ik nu mogen weten wat polls nu betekent
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? zo mei 17, 2009 9:48 pm
Een ding is zeker, het is geen lichaamsdeel?!
Dus beste Dyllen ken jij Polleken nie? Allé dat geef niet hé, maar twee Pollekens zijn dus ook Polls, daarnaast hebben we ook nog gras pollen wat je gemakkelijk halve kan vertalen in polls, maar ook dit is hier niet van toepassing dus blijft er volgens mij (ik kan natuurlijk mis zijn) slechts een ding over en polls zijn een soort van enquete waar je vraagt om ja of nee te stemmen over een bepaald onderwerp?!
Voila
Imperius Dark Rider
Aantal berichten : 96 Registration date : 17-10-08 Leeftijd : 44 Woonplaats : Altdorf
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? ma mei 18, 2009 8:40 am
Zoals onzen unclean one het dus just gezegd heeft
Polls is een ding waar ge uw mening moogt op geven, alleen mag dat niet op deze bepaalde thread nu, der was door onzen host effectief zoiets al gezegd geweest, en dat is het beste ook.
wat de grap betreft, 't was eigenlijk nog een beetje een grappige, alle, om wa me de mensen hun.... te spelen
ehehe het grappigste is eigenlijk nog, dat onze Sha het niet doorhad, en het heeft moeten uitleggen
en nee, ik hem nergens last af, ik kan gewoon niet schrijven (en soms niet praten ook) En van gedachtengang stoornissen heb ik ook geen last af, van mijn slecht karakter ook niet, ik geniet er nml elke seconde af :p
ps: Hou in gedachten mensen dat op forums het heel moeilijk is om bepaalde dingen te zeggen zonder raar over te komen, iets wat in persoon eigenlijk wel duidelijk grappig bedoeld is kan soms als "cru" overkomen, of verkeerd klinken, dat is een van de pitfalls van forum communicatie, iedereen is wel volwassen genoeg zeker om te beseffen dat er hier geen constante bekvechterij gebeurt, en dat in 99.9 pct van de gevallen die dingen goedgeleums gebeuren?
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? ma mei 18, 2009 9:36 am
Philuz XIII schreef:
we zullen daar eens ne poll over houden
Imperius Dark Rider
Aantal berichten : 96 Registration date : 17-10-08 Leeftijd : 44 Woonplaats : Altdorf
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? ma mei 18, 2009 10:06 am
EEN poll? Of toch twee polls? ge kunt het ook los uit de pols doen, gelijk hoe dat den fille met zen dobbelstenen smijt
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists? di mei 19, 2009 9:18 pm
coves schreef:
Philuz XIII schreef:
we zullen daar eens ne poll over houden
Yep goe idee, is dan toch niet over de campaign?!?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: campaign A: special characters / DoW / back of book lists?
campaign A: special characters / DoW / back of book lists?