Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Ze doen het WEER zo apr 19, 2009 8:58 pm
Simpel, zoveel mpgelijk voor juni kopen, ga al beginnen met een Druchii leger.
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: Ze doen het WEER zo apr 19, 2009 9:37 pm
beter een kleine prijsverhoging dan dat ze op den duur failliet gaan ... maar das dan weer mijn mening . Ik ga doen zoals de Peter ... maar dan met skaven; ik wil een leger dat gemakkelijk verft ... damn high elves en hun stomme gems...
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Ze doen het WEER di apr 21, 2009 8:05 pm
coves schreef:
beter een kleine prijsverhoging dan dat ze op den duur failliet gaan ... maar das dan weer mijn mening . Ik ga doen zoals de Peter ... maar dan met skaven; ik wil een leger dat gemakkelijk verft ... damn high elves en hun stomme gems...
Heb ook liever dat ze niet falliet gaan maar twee prijsverhogingen op 6 maand de tijd is toch van het goede teveel, op den duur wordt hun kind/spel vriendelijk games toestanden gewoon elitair, diegenen met het geld kan spelen, de rest kijkt toe!
Wat skaven betreft, zal nodig zijn, aantallen benaderen goblins om een deftig leger te krijgen!!!!
Tenderleaf Tullaris
Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: Re: Ze doen het WEER di apr 21, 2009 9:11 pm
vind eigenlijk wel dat ze zouden mogen wachten met een prijsstijging tot ze alle modellekes hebben voor de units die ze in hun boeken zetten...
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: Ze doen het WEER di apr 21, 2009 9:32 pm
Great Unclean one schreef:
Wat skaven betreft, zal nodig zijn, aantallen benaderen goblins om een deftig leger te krijgen!!!!
vandaag een lijst uitgetest met 206 models ... bij mijn night gobbos zijn het "maar" tegen de 180 models (door de 2 giants die erin zitten wsl ) , en het is wel nog een fun leger moet ik zeggen
Great Unclean one Morathi
Onderwerp: Re: Ze doen het WEER di apr 21, 2009 9:51 pm
Yep dat is zeker, met skaven kan het alle kanten uit