Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Vernieuwde site

Ga naar beneden 
+5
Gannon
Great Unclean one
von carstein
coves
Sha
9 plaatsers
AuteurBericht
Sha
AoW Playtester - Administrator
Sha

Aantal berichten : 143
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 41

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptyza maa 21, 2009 10:29 pm

Zoals je al zag is de site vernieuwd en ik denk toch dat het een verbetering is, niet?
Het enige wat ik nog moet aanpassen zijn zoals bij mij de "administrator logo's", maar dat komt nog in orde

Enkel het uitzicht is verandert, voor de rest blijft alles hetzelfde geek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://everyoneweb.com/weekentingel
coves
Crone Hellebron
coves

Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptyzo maa 22, 2009 2:26 pm

het is iig een heel ander zicht en moet nog even wennen, maar het ziet er goed uit Wink
von carstein
Shade
von carstein

Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 29

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptyzo maa 22, 2009 8:27 pm

mooi gedaan cheers cheers
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

Aantal berichten : 893
Leeftijd : 59

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptyzo maa 22, 2009 8:57 pm

Als ik mag eerlijk zijn!? ik haat zwart, en dit is geen grapje.

ik vind het zo deprimerend om constant op die dondere kleur te moeten staren, let wel de meeste forums schijnen hiervan te houden, is één van de redenen dat ik niet veel op forums zit.

Dus sorry sha maar ik zou liegen moest ik nu zeggen dat ik deze nieuwe outlook voor het forum mooi vind. pale
Gannon
Bloodshade
Gannon

Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 34

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptyzo maa 22, 2009 9:21 pm

Ik vond de vorige versie ook wel precies leuker.

Zal wel zijn omdat ik deze nog niet gewoon ben.

Maar moet wel zeggen dat het ook lastig is altijd zo'n donker forum te hebben.
Lastig voor de ogen, ze worden er moe van. Op het vorige lichtere forum had ik daar geen last van.

Deze versie ziet er dan ook weer professioneler uit doordat zoveel fora zo'n donkere versie hebben.

Razz
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII

Aantal berichten : 1349

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptyzo maa 22, 2009 11:52 pm

ik vind dat da oranje dat zwart wel mooi breekt... Laughing
Sha
Sha

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptyzo maa 22, 2009 11:57 pm

@Great Unclean One: technisch gezien is het grijs en geen zwart tongue

@Gannon: lastig voor de ogen? Het is nu niet dat hier echt zware conversaties opstaan, buiten bij de campaign dan lol!

Snel depri ??? lol!

Ik wou hem idd een beetje professioneler maken, daarom deze look. Als het een troost mag zijn voor de mensen die het niet leuk vinden, binnen enkele maanden verander ik opnieuw het forum en ik zal dan fluo groen nemen. lol!

Ik had eigenlijk eerst het plan om met oranje te werken, omdat dit de kleur van de winkel is en toen kreeg ik al van iemand meteen de reactie dat hij koppijn had van de kleur.
Het is blijkbaar moeilijk om iedereen gelukkig te maken, maar ik ben er gelukkig mee en dat telt voor mij.
Ik ben fier op mijn werk !!! afro
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf

Aantal berichten : 281

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptyma maa 23, 2009 8:27 am

zou het niet mogelijk zijn om de mensen bij hun profiel de keuze te geven van welke skin ze gebruiken? kunt deze als standaard stellen, maar mensen die er niet graag op kijken de keuze geven de oude skin te blijven gebruiken Smile
Imperius
Dark Rider

Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 44

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptyma maa 23, 2009 10:10 am

secundus wat tom gevraagd heeft;

Ik weet echt niet welke software der achter usersboard.com draait en wat voor modding opties die toelaten maar bij ne normale forum soft zou dat toch wel mogelijk moeten zijn. en nee, dat is niet om te "kakken" eh Kennet op uw werk Surprised

de kleuren keuze echter moet ik toegeven dat ik het sentiment van den Peter enzo wat volg, forums hebben over de jaren heen enorm evolutie gemaakt, waar het vroeger verwacht werd dat forums donker etc waren, omdat het nogal "underground" toestanden was en enkel wierdos op die forums kwamen, is de nieuwere trends (dan spreek ik over professioneel getinte websites, en niet over andere dingen btw) Bleke lichte kleuren, die logo's intercorporaten van de zaak/winkel waar ze naar linken.

Dus Logo ; super in orde, is ook int kleurke van de winkel dus geen commentaar daarop;

kleur van sidebars, colour linkings, backgrounds en fonts ;p ietske minder fan van (ps. wetenschappelijk bewezen dat lezen van witte tekst op donkere achtergrond moeilijker is voor de ogen dan omgekeerde situatie)

en nu efkes buiten de "lecture" mode Wink

mijn eigen blog is zwart, maar da is omdat niemand dienen toch leest;
de website van onze spelersgroep/guild/clan/groep was zwart, is nu toch weeral een paar jaar in het wit/blauw en is stukken aangenamer lezen;

En pure zelfzuchtige reden, ik krijg op het werk veel minder rare blikken als ik een bleke website bekijk dan een donkere ;p
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf

Aantal berichten : 281

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptyma maa 23, 2009 10:14 am

't is wel schoon, ik blijf liefst op deze skin Smile
coves
Crone Hellebron
coves

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptyma maa 23, 2009 6:46 pm

mijn foto's komen beter uit op de zwarte achtergrond, en meer moet dat voor mij niet zijn Laughing
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptydi maa 24, 2009 9:50 pm

Als gij denkt dat ge mij kunt wijsmaken dat dit grijs is he manneken dat moet toch van verder komen als da ge nu komt of wat dachte nu dat ik alles geloof wat dat ze hier op dat forum zeggen daarbij de Stoffel heeft het ook gezegd en den Tom trekt weeral zijn struik tussen de bossen maar dat kennen we al van die Wood Elfes en daar bij ga ik nog iets zeggen he, ..............nem nu weet get hé!!!!!

EEn kwaad berichtje lol!
Imperius
Dark Rider

Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 44

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptywo maa 25, 2009 7:55 am

't zal zijn omdat we wat ouwe sloefen zen zeker, de jeugd serewoordig eh, ne andere smaak

tijd voor een ochtend/middag/avond Sleep (op onze leeftijd mag dat)
coves
Crone Hellebron
coves

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptydo maa 26, 2009 9:42 pm

de kleuren staan de great unclean one niet aan zegt hij ... maar hij post vanaf de vernieuwing wel nog eens zoveel als anders dus wat wil dat zeggen? He loves it, maar wilt het niet toegeven Smile (geef het maar toe Peter Razz )
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptydo maa 26, 2009 9:59 pm

Dat is omdat ik dat gewoon niet kan zien met al dat grijs (lees zwart), het enigste waarmee ik mij met deze site wel goed voel is dat ik altijd graag in't zwart gewerkt heb. Very Happy
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man

Aantal berichten : 1344
Leeftijd : 36

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptydo maa 26, 2009 11:22 pm

In het begin vond ik het maar niets, maar ik ben er nu aan gewend en het maakt voor mij niets meer uit.
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptyzo maa 29, 2009 9:18 pm

Dat is omdat je ogen nog altijd schemeren van in die rulebook te zitten tuuren om een oplossing te zoeken voor mijn balsword Very Happy
coves
Crone Hellebron
coves

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptywo apr 01, 2009 6:04 pm

is dat normaal dat er soms ipv het icoontje voor nieuwe berichten, of gelezen topics, er enkel "nieuwe berichten" ipv het pinkend icoontje staat, en ipv het gewone icoontje "geen nieuwe berichten". Of is het juist weer maar bij mij Razz
Sha
Sha

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptywo apr 01, 2009 6:28 pm

nee dat is niet normaal.

Ik weet niet juist wat je bedoeld, maar ik denk dat het zou kunnen liggen aan je pc, dat hij automatisch deze icoontjes blokkeert.
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man

Aantal berichten : 1344
Leeftijd : 36

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptywo apr 01, 2009 7:11 pm

Ik heb dat als ik firefox gebruik.
von carstein
Shade
von carstein

Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 29

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptywo apr 01, 2009 7:55 pm

ik heb als ik nieuwe prive breichten heb dat je dat vakje bovenaan gewoon verdwijnt de plaats is nog gevuld ma wel ontzichtbaar
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Emptywo apr 01, 2009 9:03 pm

Joehoe! Bij mij werkt alles nog normaal! cheers
Gesponsorde inhoud

Vernieuwde site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vernieuwde site   Vernieuwde site Empty

Vernieuwde site
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Other Stuff :: Trash Talk-
Ga naar: