Aantal berichten : 143 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Erpe-Mere
Onderwerp: Vernieuwde site za maa 21, 2009 10:29 pm
Zoals je al zag is de site vernieuwd en ik denk toch dat het een verbetering is, niet? Het enige wat ik nog moet aanpassen zijn zoals bij mij de "administrator logo's", maar dat komt nog in orde
Enkel het uitzicht is verandert, voor de rest blijft alles hetzelfde
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: Vernieuwde site zo maa 22, 2009 2:26 pm
het is iig een heel ander zicht en moet nog even wennen, maar het ziet er goed uit
von carstein Shade
Aantal berichten : 137 Registration date : 17-12-08 Leeftijd : 29 Woonplaats : aalst
Onderwerp: Re: Vernieuwde site zo maa 22, 2009 8:27 pm
mooi gedaan
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Vernieuwde site zo maa 22, 2009 8:57 pm
Als ik mag eerlijk zijn!? ik haat zwart, en dit is geen grapje.
ik vind het zo deprimerend om constant op die dondere kleur te moeten staren, let wel de meeste forums schijnen hiervan te houden, is één van de redenen dat ik niet veel op forums zit.
Dus sorry sha maar ik zou liegen moest ik nu zeggen dat ik deze nieuwe outlook voor het forum mooi vind.
Gannon Bloodshade
Aantal berichten : 140 Registration date : 17-11-08 Leeftijd : 34 Woonplaats : Erpe-mere
Onderwerp: Re: Vernieuwde site zo maa 22, 2009 9:21 pm
Ik vond de vorige versie ook wel precies leuker.
Zal wel zijn omdat ik deze nog niet gewoon ben.
Maar moet wel zeggen dat het ook lastig is altijd zo'n donker forum te hebben. Lastig voor de ogen, ze worden er moe van. Op het vorige lichtere forum had ik daar geen last van.
Deze versie ziet er dan ook weer professioneler uit doordat zoveel fora zo'n donkere versie hebben.
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Vernieuwde site zo maa 22, 2009 11:52 pm
ik vind dat da oranje dat zwart wel mooi breekt...
Sha AoW Playtester - Administrator
Aantal berichten : 143 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Erpe-Mere
Onderwerp: Re: Vernieuwde site zo maa 22, 2009 11:57 pm
@Great Unclean One: technisch gezien is het grijs en geen zwart
@Gannon: lastig voor de ogen? Het is nu niet dat hier echt zware conversaties opstaan, buiten bij de campaign dan
Snel depri ???
Ik wou hem idd een beetje professioneler maken, daarom deze look. Als het een troost mag zijn voor de mensen die het niet leuk vinden, binnen enkele maanden verander ik opnieuw het forum en ik zal dan fluo groen nemen.
Ik had eigenlijk eerst het plan om met oranje te werken, omdat dit de kleur van de winkel is en toen kreeg ik al van iemand meteen de reactie dat hij koppijn had van de kleur. Het is blijkbaar moeilijk om iedereen gelukkig te maken, maar ik ben er gelukkig mee en dat telt voor mij. Ik ben fier op mijn werk !!!
Tenderleaf Tullaris
Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: Re: Vernieuwde site ma maa 23, 2009 8:27 am
zou het niet mogelijk zijn om de mensen bij hun profiel de keuze te geven van welke skin ze gebruiken? kunt deze als standaard stellen, maar mensen die er niet graag op kijken de keuze geven de oude skin te blijven gebruiken
Imperius Dark Rider
Aantal berichten : 96 Registration date : 17-10-08 Leeftijd : 44 Woonplaats : Altdorf
Onderwerp: Re: Vernieuwde site ma maa 23, 2009 10:10 am
secundus wat tom gevraagd heeft;
Ik weet echt niet welke software der achter usersboard.com draait en wat voor modding opties die toelaten maar bij ne normale forum soft zou dat toch wel mogelijk moeten zijn. en nee, dat is niet om te "kakken" eh Kennet op uw werk
de kleuren keuze echter moet ik toegeven dat ik het sentiment van den Peter enzo wat volg, forums hebben over de jaren heen enorm evolutie gemaakt, waar het vroeger verwacht werd dat forums donker etc waren, omdat het nogal "underground" toestanden was en enkel wierdos op die forums kwamen, is de nieuwere trends (dan spreek ik over professioneel getinte websites, en niet over andere dingen btw) Bleke lichte kleuren, die logo's intercorporaten van de zaak/winkel waar ze naar linken.
Dus Logo ; super in orde, is ook int kleurke van de winkel dus geen commentaar daarop;
kleur van sidebars, colour linkings, backgrounds en fonts ;p ietske minder fan van (ps. wetenschappelijk bewezen dat lezen van witte tekst op donkere achtergrond moeilijker is voor de ogen dan omgekeerde situatie)
en nu efkes buiten de "lecture" mode
mijn eigen blog is zwart, maar da is omdat niemand dienen toch leest; de website van onze spelersgroep/guild/clan/groep was zwart, is nu toch weeral een paar jaar in het wit/blauw en is stukken aangenamer lezen;
En pure zelfzuchtige reden, ik krijg op het werk veel minder rare blikken als ik een bleke website bekijk dan een donkere ;p
Tenderleaf Tullaris
Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: Re: Vernieuwde site ma maa 23, 2009 10:14 am
't is wel schoon, ik blijf liefst op deze skin
coves Crone Hellebron
Onderwerp: Re: Vernieuwde site ma maa 23, 2009 6:46 pm
mijn foto's komen beter uit op de zwarte achtergrond, en meer moet dat voor mij niet zijn
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Vernieuwde site di maa 24, 2009 9:50 pm
Als gij denkt dat ge mij kunt wijsmaken dat dit grijs is he manneken dat moet toch van verder komen als da ge nu komt of wat dachte nu dat ik alles geloof wat dat ze hier op dat forum zeggen daarbij de Stoffel heeft het ook gezegd en den Tom trekt weeral zijn struik tussen de bossen maar dat kennen we al van die Wood Elfes en daar bij ga ik nog iets zeggen he, ..............nem nu weet get hé!!!!!
EEn kwaad berichtje
Imperius Dark Rider
Aantal berichten : 96 Registration date : 17-10-08 Leeftijd : 44 Woonplaats : Altdorf
Onderwerp: Re: Vernieuwde site wo maa 25, 2009 7:55 am
't zal zijn omdat we wat ouwe sloefen zen zeker, de jeugd serewoordig eh, ne andere smaak
tijd voor een ochtend/middag/avond (op onze leeftijd mag dat)
coves Crone Hellebron
Onderwerp: Re: Vernieuwde site do maa 26, 2009 9:42 pm
de kleuren staan de great unclean one niet aan zegt hij ... maar hij post vanaf de vernieuwing wel nog eens zoveel als anders dus wat wil dat zeggen? He loves it, maar wilt het niet toegeven (geef het maar toe Peter )
Onderwerp: Re: Vernieuwde site do maa 26, 2009 9:59 pm
Dat is omdat ik dat gewoon niet kan zien met al dat grijs (lees zwart), het enigste waarmee ik mij met deze site wel goed voel is dat ik altijd graag in't zwart gewerkt heb.
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Vernieuwde site do maa 26, 2009 11:22 pm
In het begin vond ik het maar niets, maar ik ben er nu aan gewend en het maakt voor mij niets meer uit.
Onderwerp: Re: Vernieuwde site zo maa 29, 2009 9:18 pm
Dat is omdat je ogen nog altijd schemeren van in die rulebook te zitten tuuren om een oplossing te zoeken voor mijn balsword
coves Crone Hellebron
Onderwerp: Re: Vernieuwde site wo apr 01, 2009 6:04 pm
is dat normaal dat er soms ipv het icoontje voor nieuwe berichten, of gelezen topics, er enkel "nieuwe berichten" ipv het pinkend icoontje staat, en ipv het gewone icoontje "geen nieuwe berichten". Of is het juist weer maar bij mij
Sha AoW Playtester - Administrator
Onderwerp: Re: Vernieuwde site wo apr 01, 2009 6:28 pm
nee dat is niet normaal.
Ik weet niet juist wat je bedoeld, maar ik denk dat het zou kunnen liggen aan je pc, dat hij automatisch deze icoontjes blokkeert.
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Vernieuwde site wo apr 01, 2009 7:11 pm
Ik heb dat als ik firefox gebruik.
von carstein Shade
Aantal berichten : 137 Registration date : 17-12-08 Leeftijd : 29 Woonplaats : aalst
Onderwerp: Re: Vernieuwde site wo apr 01, 2009 7:55 pm
ik heb als ik nieuwe prive breichten heb dat je dat vakje bovenaan gewoon verdwijnt de plaats is nog gevuld ma wel ontzichtbaar
Onderwerp: Re: Vernieuwde site wo apr 01, 2009 9:03 pm