Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: Chaos Warshrine (Tzeentch) zo maa 15, 2009 6:23 pm
ik ben daarnet begonnen aan het maken van m'n eigenste Chaos Warshrine (zoals de titel ongetwijfeld al deed vermoeden, wordt het er eentje van Tzeentch)
zijn allemaal brosselstukskes van Dryads en empire wizards die ik anders toch nooit zou gebruiken. Orion zijn Antlers zitten er ook tussen, aangezien ik het model toch een 2de keer had gekocht voor z'n arm met hoorn
ik ben nog niet 100% zeker hoe ik het juist ga doen, maar ik ga 2 chosen modelletjes gebruiken, een champion die er zal op staan, en een standardbearer (die 2 standards zal dragen) die er achter stapt de body van het altaar maak ik uit een kapotgestampt cddoosje
zoals je kan zien (hoop ik) gebruik ik stukjes dryad en de antlers van Orion als "poten" waar de Warshrine of Tzeentch op "loopt"
verdere fotos volgen zodra ik verder doe, maar de lijm moet nu eerst ff goed drogen, net als de greenstuff
Tenderleaf Tullaris
Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: Re: Chaos Warshrine (Tzeentch) zo maa 15, 2009 8:16 pm
zo ziet het er tot nu toe uit, lijkt da wa op kruiperige tentakels?
'k heb van battle for skull pass, die bagagetrains van de dwarfkes, da kistje gepakt, daar nen oude warhawk op geplakt. vanachter komt er een boekske op, de vleugels van de warhawk worden rug-takken van dryads
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Chaos Warshrine (Tzeentch) zo maa 15, 2009 9:00 pm
Weet jij soms niet dat het ten strengste verboden is reclame te maken voor tabak of rook artikelen?!
Rotten Malus Darkblade
Aantal berichten : 412 Registration date : 01-01-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Chaos Warshrine (Tzeentch) zo maa 15, 2009 10:17 pm
en waar heeft hij dit gedaan?
en kunt ge da bewijzen? :p
Tenderleaf Tullaris
Onderwerp: Re: Chaos Warshrine (Tzeentch) ma maa 16, 2009 12:35 pm
Great Unclean one schreef:
Weet jij soms niet dat het ten strengste verboden is reclame te maken voor tabak of rook artikelen?!
afhankelijk vanwaar de reclame wordt uitgezonden eh man, en photobucket is een amerikaanse site waarom denkt ge da VT4 enz vanuit engeland uitzenden? minder strenge reclamewetgevingen
en dabei, ge kunt gene merknaam zien, dus't is gene reclam
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Chaos Warshrine (Tzeentch) di maa 17, 2009 8:38 pm
Rotten schreef:
en waar heeft hij dit gedaan?
en kunt ge da bewijzen? :p
Tweede foto van boven te beginnen, moet kijken hé jongen!
Rotten Malus Darkblade
Aantal berichten : 412 Registration date : 01-01-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Chaos Warshrine (Tzeentch) di maa 17, 2009 8:57 pm
khad et zelfs ni gezien...
zo erg val et op...
Tenderleaf Tullaris
Onderwerp: Re: Chaos Warshrine (Tzeentch) wo maa 18, 2009 12:46 pm
soit, vanavond niet (sociale drink-verplichtingen, maar morgenavond ga ik nog wa voort werken aan die shrine, dus nieuwe fotos volgen, en JA, den tabak zal er wss weer opstaan
FL3X Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 364 Registration date : 27-12-08 Leeftijd : 34 Woonplaats : Oilsjt
Onderwerp: Re: Chaos Warshrine (Tzeentch) wo maa 18, 2009 1:55 pm
das zen alternatief vo duvel dus laat die jongen doen, dan gaat et nog zo sjiek worde
Tenderleaf Tullaris
Onderwerp: Re: Chaos Warshrine (Tzeentch) di apr 07, 2009 5:02 am
images deleted
Laatst aangepast door Tenderleaf op vr apr 10, 2009 11:10 am; in totaal 1 keer bewerkt
von carstein Shade
Aantal berichten : 137 Registration date : 17-12-08 Leeftijd : 29 Woonplaats : aalst
Onderwerp: Re: Chaos Warshrine (Tzeentch) di apr 07, 2009 8:21 am
de fotos zijn nogalredelijk onduidelijk
FL3X Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 364 Registration date : 27-12-08 Leeftijd : 34 Woonplaats : Oilsjt
Onderwerp: Re: Chaos Warshrine (Tzeentch) di apr 07, 2009 9:57 am
is u blauw ni ewa te helder eigenlijk? Ik zou voor donkerder gaan, want bijna niets bij warriors eeft een flashy kleurken (bij daemons ebde natuurlijk de pink horrors ma das iets anders)
Tenderleaf Tullaris
Onderwerp: Re: Chaos Warshrine (Tzeentch) di apr 07, 2009 10:04 am
hmmm... fotos zijn blijkbaar redelijk retehard overbelicht... ik ga nog moeten leren werken met diene codac precies
En anders leert ge gewoon ne keer met uw kodaksken werken, trek maar veel fotokes van uw geverfde modellekens zoals de Pieter doet en uiteindelijk leerde dan hoe je mpet trekken
Tenderleaf Tullaris