Aantal berichten : 143 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Erpe-Mere
Onderwerp: Sha's Lizardmen Stegadon with Engine of the Gods vr maa 13, 2009 3:08 pm
Ik heb er lang over gedaan ( een maand ongeveer ), maar ik denk dat het resultaat er mag zijn. Hope you like it !!!
TIP: Terwijl ik enkele site's aan het overlopen was, ben ik iets leuks tegengekomen om je bases te versieren nl. kattenbakvulling . Ik heb dit zelf al toegepast op de Stegadon; ik heb er wel de gryphonne sepia wash over gedaan.
von carstein Shade
Aantal berichten : 137 Registration date : 17-12-08 Leeftijd : 29 Woonplaats : aalst
Onderwerp: Re: Sha's Lizardmen Stegadon with Engine of the Gods vr maa 13, 2009 5:20 pm
zals je zegt het resultaat mag er zijn zeer sjick gedaan
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: Sha's Lizardmen Stegadon with Engine of the Gods vr maa 13, 2009 11:39 pm
hmmm kattenbakvulling ... maar het werkt blijkbaar wel
Dit is tenminste ne stegadon die ne stegadon is, very nice
De basing past goed bij lizardmen, bestial brown met kattenbakvulling en gras is blijkbaar the way to go
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Sha's Lizardmen Stegadon with Engine of the Gods zo maa 15, 2009 9:06 pm
Das genen katten pis he mannen, nog een geluk dat we kattenbak vulling hebben!
Mag dat ook al gebruikte kattenbak vulling zijn?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Sha's Lizardmen Stegadon with Engine of the Gods