Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Company commander

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
DidierDK
Slave on the Altar



Aantal berichten : 5
Registration date : 26-06-17

Company commander  Empty
BerichtOnderwerp: Company commander    Company commander  Emptyma jul 10, 2017 4:07 pm

Hi iedereen,

Blijkbaar is de HQ company commander van AM geen apart model en moet je dit zelf improviseren. Heeft er iemand suggesties voor modellen die hiervoor gebruikt kunnen worden? :-) Persoonlijk vind ik wel 1 model uit de command Squad geschikt maar ja dan ben je wel al 22.50 euro kwijt voor dit model te kunnen maken :-) mocht er iemand een goed idee hebben ? Altijd welkom ? :-)

Thanks
Gr,
Didier
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Company commander  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Company commander    Company commander  Emptyma jul 10, 2017 7:31 pm

De company command squad bestond vorige editie uit een commander en 4 veterans; daardoor dus de boxed set.
Maar in de command squad box zitten bvb. ook een plasma gun, meltagun en medic, en die komen zeker ook van pas!
Terug naar boven Ga naar beneden
DidierDK
Slave on the Altar



Aantal berichten : 5
Registration date : 26-06-17

Company commander  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Company commander    Company commander  Emptyma jul 10, 2017 8:42 pm

Hi Pieter. Ik heb eens in de index van AM gekeken en de command squad bestaat uit 4 veterans. Dus uit die box van de command squad(van 5 modellen) kan dan eventueel 1 model gehaald worden en die als hero (company commander) gebruikt worden ?
Ja inderdaad en die standard lijkt me ook wel goed voor de +1 leadership Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Company commander  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Company commander    Company commander  Emptyma jul 10, 2017 9:53 pm

Exactly; het model met de greatcoat dient als commander, en de rest kunt ge assemblen als bvb. vox caster, banner, en medic. Dan hebt ge ook 1 plasma gun en 1 meltagun om daarna u andere infantry mee te equippen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DidierDK
Slave on the Altar



Aantal berichten : 5
Registration date : 26-06-17

Company commander  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Company commander    Company commander  Emptydi jul 11, 2017 7:59 am

Ok clear Smile Merci voor de hulp Smile Ik ben momenteel bezig met de basis van wat er al zeker in moet ( 4 infantry squads met HW teams, 2 company commanders en command squads). 2 Meltaguns wil ik ook wel gebruiken voor in mijn infantry squads. Die hebben de vorige keer wel hun nut bewezen Smile Voor de andere twee infantry squads wil ik grenade launchers gebruiken. Voor de rest zie ik later wel Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Company commander  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Company commander    Company commander  Emptyzo jul 23, 2017 9:57 pm

En een andere optie is de Scions doos. Daar kun je ook een leuke commander mee maken en de rest zelfde gebruiken zoals in de command squad box
Terug naar boven Ga naar beneden
DidierDK
Slave on the Altar



Aantal berichten : 5
Registration date : 26-06-17

Company commander  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Company commander    Company commander  Emptyma jul 24, 2017 1:37 pm

Merci voor het advies :-) ik ben van plan om mijn company commanders power fists te geven en plasma pistols. Maar voor zover ik op de website van GW zie, zit dat niet in de doos erbij. In welke doos/dozen kan je dit hebben ?

Nog een andere vraag :-) voor veterans zijn er geen aparte dozen zeker ? Worden deze gemaakt van gewone infantry squads ? Want zou op termijn mss ook zo'n unit willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Company commander  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Company commander    Company commander  Emptyma jul 24, 2017 4:03 pm

Veterans hebben inderdaad geen aparte dozen, worden ook gemaakt van infantry squads boxes.

Plasma pistol en power fist zitten alletwee in de company command box, maar zijn alletwee right-handed. Ge zult dus wat moeten converten voor een plasma pistol/power fist commander

De commander uit de scions box zou mss verward kunnen worden met een tempestor prime omdat die carapace armor draagt voor een 4+ armor save, en een company commander maar flak armor, en dus ook maar een 5+ save heeft
Terug naar boven Ga naar beneden
DidierDK
Slave on the Altar



Aantal berichten : 5
Registration date : 26-06-17

Company commander  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Company commander    Company commander  Emptyma jul 24, 2017 6:12 pm

Ok goed om te weten :-) ik ga ga de gewone command Squad nemen voor een unit en die company commander. Zou al een medic en banner willen nemen im die unit. Maar ik weet nog niet wa ik me die andere twee modellen kan doen. HW team mss ? :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Company commander  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Company commander    Company commander  Emptydi jul 25, 2017 4:12 pm

Met de andere 2 kunt ge al ne veteran met plasma gun en ne veteran met meltagun maken; die gaan later zeker ook van pas komen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Company commander  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Company commander    Company commander  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Company commander
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» lord commander's own
» ultramarines 2nd company
» cadian plasma gun company command squad

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: Other Stuff-
Ga naar: