Venu Malsupren, dat kieken liep gewoon met zijn ogen dicht in een hinderlaag. Een geluk dat hij der nog nen herald kan vantussen meppen. Beurt 1 was hij der al vantussen. Gelukkig waren de dark eldar getraind in deze omstandigheden. De Incubi deden hun best, maar geen enkele safe gehaald. De Kabalite warriors hebben een deel van de death star kunnen wegschieten en de Reavers, met meer geluk dan skill, konden de rest wegmaaien. De Harlequins dansten ondertussen wat rond de Slaaneshi. De volgende beurt waren de dark eldar dus ook de pijp uit, buiten een paar Kabalite warriors die zich op tijd konden terugtrekken. Darna bereikte de battle een beetje een kalme periode. Beide partijen keken wat er nog over was. Bij de Ynnari niet veel meer, maar bij de Slaaneshi ook niet veel meer. Alles ging ten onder in de volgende beurt. Enkel 1 Starweaver in Slaaneshi deployment zone en 1 grote slee met een slet op in de Ynnari deployment zone.
En dan trekt Thomas het verkeerde kaartje. lol! . 1 inch kwam hij tekort om mij te chargeren. cheers
Zoals de Aeldari dan betaamd, het was al voorspeld, trek ik een goed kaartje. afro
Victory Ynnari.
Beurt 8 heeft hij me dan gewiped uit frustratie. Yeej Crying or Very sad
Thomas speelde dus met 300 punten minder. Anders was ik gewiped in beurt 3 of 4 denk ik. (ben der redelijk zeker van).