Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 kutlakh the world-killer

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Shiota
Lordling
Shiota


Aantal berichten : 37
Registration date : 29-05-15
Leeftijd : 26

kutlakh the world-killer Empty
BerichtOnderwerp: kutlakh the world-killer   kutlakh the world-killer Emptyzo aug 14, 2016 8:46 pm

ik heb zojuist een named necron character gevonden met de naam kutlakh the world-killer die uit Imperial armory volume 12 komt. mijn vraag is mag ik deze gebruiken in een decurion detachmend?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

kutlakh the world-killer Empty
BerichtOnderwerp: Re: kutlakh the world-killer   kutlakh the world-killer Emptyma aug 15, 2016 1:21 am

Nee, de decurion detachment zegt duidelojk welke named characters mogen gebruikt worden in plaats van een overlord. Kutlakh the world-killer is daar niet bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiota
Lordling
Shiota


Aantal berichten : 37
Registration date : 29-05-15
Leeftijd : 26

kutlakh the world-killer Empty
BerichtOnderwerp: Re: kutlakh the world-killer   kutlakh the world-killer Emptyma aug 15, 2016 9:59 am

ok, wat mij ook is opgevallen is dat de regels van Kutlakh the World-Killer en Toholk the Blinded verouderd zijn. Als ik ze zou willen gebruiken in een standaard comined arms detachment of een dark harvest detachment moet ik dan de regels van de codex necrons gebruiken of die van uit imperial armory volume 12?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

kutlakh the world-killer Empty
BerichtOnderwerp: Re: kutlakh the world-killer   kutlakh the world-killer Emptyma aug 15, 2016 12:08 pm

Dat ligt moeilijk, je kan afwel de regels en wargear die niet meer bestaan gewoon negeren, of je kunt je volledig leger opstellen met de oude codex.
Either way ga je moeten afspreken met je tegenstander of die dat ziet zitten, en op toernooien ga je hem waarschijnlijk sowieso nooit mogen gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiota
Lordling
Shiota


Aantal berichten : 37
Registration date : 29-05-15
Leeftijd : 26

kutlakh the world-killer Empty
BerichtOnderwerp: Re: kutlakh the world-killer   kutlakh the world-killer Emptyma aug 15, 2016 1:24 pm

zover ik kan zien bestaan hun regels nog maar niet met dezelfde uitleg bv reanimatie protocols en ever living. denk je dat ik de oude regels zoals reanimatie protocols en ever living zou mogen vervangen door de nieuwe?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

kutlakh the world-killer Empty
BerichtOnderwerp: Re: kutlakh the world-killer   kutlakh the world-killer Emptyma aug 15, 2016 2:44 pm

updated regels kun je dan gewoon overnemen ja.
Maar eerlijk gezegd, dat maakt het allemaal nodeloos ingewikkeld, best advice would probably be just don't do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

kutlakh the world-killer Empty
BerichtOnderwerp: Re: kutlakh the world-killer   kutlakh the world-killer Emptywo okt 19, 2016 9:19 pm

The Silent king schreef:
ik heb zojuist een named necron character gevonden met de naam kutlakh the world-killer die uit  Imperial armory volume 12 komt. mijn vraag is mag ik deze gebruiken in een decurion detachmend?
woehahahahahahahahahaha ahum sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





kutlakh the world-killer Empty
BerichtOnderwerp: Re: kutlakh the world-killer   kutlakh the world-killer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kutlakh the world-killer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forge World
» Forge World
» FORGE WORLD
» Forge World
» Forge World

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Other Stuff :: Trash Talk-
Ga naar: