Aantal berichten : 533 Registration date : 09-09-12 Leeftijd : 39 Woonplaats : Wolvertem
Onderwerp: White Khador vr sep 25, 2015 12:58 pm
Nieuw projectje.
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: White Khador vr sep 25, 2015 4:22 pm
Het wit ziet er momenteel zeer plat uit. Ik zou zeker nog minstens in de voegen en rond de rivetten een donkere wash aanbrengen. De kleur is natuurlijk afhankelijk van wat je probeert te bereiken. Idealiter was je begonnen met een grijze basecoat, waarna je dan via verschillende dunne lagen langzaam opwerkt naar een zeer licht grijs, om het pure wit te bewaren voor de edge highlights.
But that's just me
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: White Khador zo sep 27, 2015 9:14 pm
Bart VM schreef:
Het wit ziet er momenteel zeer plat uit. Ik zou zeker nog minstens in de voegen en rond de rivetten een donkere wash aanbrengen. De kleur is natuurlijk afhankelijk van wat je probeert te bereiken. Idealiter was je begonnen met een grijze basecoat, waarna je dan via verschillende dunne lagen langzaam opwerkt naar een zeer licht grijs, om het pure wit te bewaren voor de edge highlights.