Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ??

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gannon
Bloodshade
Gannon


Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Erpe-mere

Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? Empty
BerichtOnderwerp: Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ??   Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? Emptyma feb 02, 2009 11:17 pm

Wel de vraag is simpel. Kan een Stegadon met Giant Blowpipes een Stand&Shoot doen ?
Ik heb deze vraag al op één lizardmen forum gezien, en daar zeiden ze van wel omdat het er in de 7th ed boek niet instaat dat hij geen stand&shoot kan doen. Het is ook niet vermeld dat het een warmachine is. Dus zeggen de mensen daar dat het mogelijk zou kunnen Stand&Shooten.

Heb dezelfde vraag nu op een "groter en actiever" Lizardmen forum gezet en zal zien wat die mensen daar zeggen.
Toch wil ik effe vragen of jullie misschien een idee hebben over dit mogelijk probleempje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen
Warrior
Jeroen


Aantal berichten : 24
Registration date : 12-01-09
Leeftijd : 41
Woonplaats : Oilsjt

Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ??   Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? Emptyza jul 25, 2009 9:49 pm

Ik heb in de errata gelezen dat de skinis kunnen stand en shoot doen met hun javelins. Blowpipes en giant bow kunnen dit niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
von carstein
Shade
von carstein


Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : aalst

Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ??   Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? Emptyzo jul 26, 2009 12:06 am

Jeroen schreef:
Ik heb in de errata gelezen dat de skinis kunnen stand en shoot doen met hun javelins. Blowpipes en giant bow kunnen dit niet.



ik denk dat et skinks zyn xp
Terug naar boven Ga naar beneden
Sha
AoW Playtester - Administrator
Sha


Aantal berichten : 143
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 41
Woonplaats : Erpe-Mere

Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ??   Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? Emptyzo jul 26, 2009 12:31 pm

Ik heb ergens gelezen dat het WEL mocht ( ik zal het nog eens opzoeken ), nu kan het wel zijn dat die errata meer up to date is en dat Jeroen wel gelijk zou kunnen hebben.

Persoonlijk zou ik het logischer vinden dat ze het wel kunnen doen, aangezien ze met blowpipes ook kunnen stand & shooten.

Ik hoop echt voor jou dat ze het wel mogen, want anders is het weer een tactisch gegeven minder voor de lizzies.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://everyoneweb.com/weekentingel
Gannon
Bloodshade
Gannon


Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Erpe-mere

Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ??   Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? Emptyzo jul 26, 2009 8:13 pm

Het was een vraag dat voor de erreta uitkwam. Nu sinds de errata er is kan men niet Stand and shoot reactie doen met de stegadon giant blowpipes. Noch mogen de skink chiefs hun BS gebruiken om te schieten met de blowpipes of giant bow.

Dus best wel een spijtig geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ??   Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer Fantasy :: General Gaming :: Rules Questions-
Ga naar: