Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ??
4 plaatsers
Auteur
Bericht
Gannon Bloodshade
Aantal berichten : 140 Registration date : 17-11-08 Leeftijd : 34 Woonplaats : Erpe-mere
Onderwerp: Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? ma feb 02, 2009 11:17 pm
Wel de vraag is simpel. Kan een Stegadon met Giant Blowpipes een Stand&Shoot doen ? Ik heb deze vraag al op één lizardmen forum gezien, en daar zeiden ze van wel omdat het er in de 7th ed boek niet instaat dat hij geen stand&shoot kan doen. Het is ook niet vermeld dat het een warmachine is. Dus zeggen de mensen daar dat het mogelijk zou kunnen Stand&Shooten.
Heb dezelfde vraag nu op een "groter en actiever" Lizardmen forum gezet en zal zien wat die mensen daar zeggen. Toch wil ik effe vragen of jullie misschien een idee hebben over dit mogelijk probleempje.
Jeroen Warrior
Aantal berichten : 24 Registration date : 12-01-09 Leeftijd : 42 Woonplaats : Oilsjt
Onderwerp: Re: Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? za jul 25, 2009 9:49 pm
Ik heb in de errata gelezen dat de skinis kunnen stand en shoot doen met hun javelins. Blowpipes en giant bow kunnen dit niet.
von carstein Shade
Aantal berichten : 137 Registration date : 17-12-08 Leeftijd : 29 Woonplaats : aalst
Onderwerp: Re: Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? zo jul 26, 2009 12:06 am
Jeroen schreef:
Ik heb in de errata gelezen dat de skinis kunnen stand en shoot doen met hun javelins. Blowpipes en giant bow kunnen dit niet.
ik denk dat et skinks zyn xp
Sha AoW Playtester - Administrator
Aantal berichten : 143 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Erpe-Mere
Onderwerp: Re: Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? zo jul 26, 2009 12:31 pm
Ik heb ergens gelezen dat het WEL mocht ( ik zal het nog eens opzoeken ), nu kan het wel zijn dat die errata meer up to date is en dat Jeroen wel gelijk zou kunnen hebben.
Persoonlijk zou ik het logischer vinden dat ze het wel kunnen doen, aangezien ze met blowpipes ook kunnen stand & shooten.
Ik hoop echt voor jou dat ze het wel mogen, want anders is het weer een tactisch gegeven minder voor de lizzies.
Gannon Bloodshade
Aantal berichten : 140 Registration date : 17-11-08 Leeftijd : 34 Woonplaats : Erpe-mere
Onderwerp: Re: Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ?? zo jul 26, 2009 8:13 pm
Het was een vraag dat voor de erreta uitkwam. Nu sinds de errata er is kan men niet Stand and shoot reactie doen met de stegadon giant blowpipes. Noch mogen de skink chiefs hun BS gebruiken om te schieten met de blowpipes of giant bow.
Dus best wel een spijtig geval.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ??
Ancient Stegadonw/ Giant Blowpipes, Stand & Shoot ??