Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Phase I battles di feb 17, 2015 7:45 am
Bart VM schreef:
Necron schreef:
Ik had geen "gewone marines" mee, net om verwarring te vermijden. Er was maar 1 squad dat in aanmerking kwam om de plague marines te zijn.
Hiervoor baseerde ik me op de army list. Er waren Havocs aanwezig, en Plague Marines. Dus twee squads die kunnen verward worden. Ik weet niet of er onduidelijkheid was in het spel zelf, het is mijn interpretatie van het gemor dat er is. Ik was zelf niet betrokken bij het spel, ik heb er dus weinig over te zeggen.
Ik herinner me tijdens het spel geen gemor of opmerkingen. En de vijf waarvan vier met missile launchers waren duidelijk iets anders dan de vijf met 2 meltaguns
TimDG Cold One Knight
Aantal berichten : 186 Registration date : 16-10-11 Leeftijd : 34 Woonplaats : Welle
Onderwerp: Re: Phase I battles wo feb 18, 2015 1:41 pm
Tim's objectives:
Battle tegen Jeroen en Bart: #2 #3 #5 #6 #8 #10
Tegen stef zal ik er ook wel wat gehaald hebben maar dat zullen allemaal dezelfde zijn want ik kan er niet meer halen:P (armylist:p)
Tegen Smalle moet ik nog spelen en dat zal nu vrijdag gebeuren:)
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Phase I battles wo feb 18, 2015 1:57 pm
TimDG schreef:
Tim's objectives:
Tegen stef zal ik er ook wel wat gehaald hebben maar dat zullen allemaal dezelfde zijn want ik kan er niet meer halen:P (armylist:p)
Vergeet niet dat het nu vrijdag roleplay is he ...
Onderwerp: Re: Phase I battles wo feb 18, 2015 2:00 pm
TimDG schreef:
Tim's objectives:
Wat was het resultaat van uwen battle tegen Stef? Wie was fully painted?
mazar'i sharif Herald
Aantal berichten : 109 Registration date : 19-04-13
Onderwerp: Re: Phase I battles wo feb 18, 2015 5:44 pm
Philuz XIII schreef:
Vrijdag 06/02: Homer/Philippe VS Thomas/Stijn > win voor Homer/Philippe
Mission objectives behaald door Homer en Philippe: #6, #7 en #10
Ik had hier nog objective #9 behaald, maar kwas het vergeten door te geven
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Phase I battles wo feb 18, 2015 6:22 pm
vandaag tegen Stef gespeeld: win voor thomas ik heb objective 1 gehaald, Stef geen Ik geloof dat Stefs leger volledig geverfd was.
TimDG Cold One Knight
Aantal berichten : 186 Registration date : 16-10-11 Leeftijd : 34 Woonplaats : Welle
Onderwerp: Re: Phase I battles za feb 21, 2015 3:27 pm
Vrijdag tegen smalle gespeeld: Win voor Tim
Heb objective #7 gehaald , lijst van Bart was volledig geverfd:) de mijne ontbrak de Iron Priest:)
stefvancauter Corsair
Aantal berichten : 65 Registration date : 10-02-13 Leeftijd : 25 Woonplaats : herdersem
Onderwerp: Re: Phase I battles di feb 24, 2015 9:17 pm
mijn leger was fully painted maar niet allemaal based woensdag en heb inderdaad nog niets behaald
Onderwerp: Re: Phase I battles vr feb 27, 2015 10:53 am
Necron schreef:
Wat waren de resultaten van de andere battles van vrijdag ?
Ik heb hier nog geen resultaten van gepost gekregen. Als ik mij niet vergis is er toen nog een battle Tim vs Stef gespeeld een een battle Arno vs Olivier. Als ik geen resultaten krijg, kan ik geen puntjes toekennen ...
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Phase I battles di maa 24, 2015 10:02 pm
Battle van Peter vs Tim Win voor Tim Peter zijn Army was volledig geschilderd Tim won op punten 1/3/4/6/7/8
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Phase I battles di maa 24, 2015 10:38 pm
Right we zitten nog wa achter. Ik heb nog samen met Homer tegen Smallen en Bolle gespeeld, en die hebben ik en homer gewonnen. Ik heb geen secondaries gehaald toen, van de rest weet ik het niet. Ik heb ook de vaste battle tegen Arno gespeeld, die heb ik ook gewonnen, maar ook zonder secondaries.
Onderwerp: Re: Phase I battles di maa 31, 2015 12:14 pm
Great Unclean one schreef:
Battle van Peter vs Tim Win voor Tim Peter zijn Army was volledig geschilderd Tim won op punten 1/3/4/6/7/8
dit is een phase 2 battle? de objectives komen dan wel niet overeen met wat Tim gepost heeft ...
Onderwerp: Re: Phase I battles di maa 31, 2015 12:16 pm
Hollow_man schreef:
Right we zitten nog wa achter. Ik heb nog samen met Homer tegen Smallen en Bolle gespeeld, en die hebben ik en homer gewonnen. Ik heb geen secondaries gehaald toen, van de rest weet ik het niet. Ik heb ook de vaste battle tegen Arno gespeeld, die heb ik ook gewonnen, maar ook zonder secondaries.
phase 1 of phase 2 ? graag een datum er bij aub ...
Onderwerp: Re: Phase I battles di maa 31, 2015 3:01 pm
Necron schreef:
Hollow_man schreef:
phase 1 of phase 2 ? graag een datum er bij aub ...
ja sorry, dat is phase 2, ik heb me vergist van topic. exacte datum weet ik ondertussen wel niet meer.
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Phase I battles di maa 31, 2015 3:17 pm
Necron schreef:
Great Unclean one schreef:
dit is een phase 2 battle? de objectives komen dan wel niet overeen met wat Tim gepost heeft ...
Tim was right, ik had mijn papieren mislegd maar teruggevonden, dus even voor de goede gang van zaken: Objectives 1/3/5/6/8/9/10 zijn diegene die Tim gehaald (of was het behaald) heeft. En ja dit is phase 2 want zoals je weet ben ik voor phase 1 niet boven geraakt en met dat er beneden geen speeltafel is heb ik dus phase 1 jammer genoeg gemist
Onderwerp: Re: Phase I battles di maa 31, 2015 3:41 pm
Volgens mij werd er op 12/02 nog een battle gespeeld tussen Tim en Stef. En een battle tussen Arno en Olivier.
Die resultaten werden nog niet gepost hier op het forum.
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Phase I battles di maa 31, 2015 11:40 pm
Hollow_man schreef:
Ik moest mijn objectieven nog posten van deze battle: nrs 6, 7, 8 en 10 werden behaald. Enkel Smallen was painted, volgens wat ik heb genoteerd.