Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: warriors khorne hero on disc do jan 29, 2009 10:51 pm
ik wil dat mijne exalted hero er toch ietwat combat-waardig uitziet. En met de nieuwe chaos background is het normaal dat alle marks gemixed worden, dus dacht ik: waarom niet dat nice khorne champion model op een disc proberen zetten en zien wat het geeft, en dit is het resultaat: (het rood is hetzelfde als op de knights, maar da licht fucks it up again )
FL3X Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 364 Registration date : 27-12-08 Leeftijd : 34 Woonplaats : Oilsjt
Onderwerp: Re: warriors khorne hero on disc vr jan 30, 2009 11:26 am
die vind ik dus wel echt zalig geschilderd. Sjieke dinges!
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: warriors khorne hero on disc vr jan 30, 2009 9:23 pm
Vind ik ook.
Speltechnisch gezien, is het mogelijk om een lord of Khorne op een disc of Tzeentch te zetten?
coves Crone Hellebron
Onderwerp: Re: warriors khorne hero on disc za jan 31, 2009 12:26 am
nee, maar ik heb er een background achter zitten om het model te rechtvaardigen; het is dus "gewoon" een exalted hero of tzeentch op disc die er iets combatvaardiger uit ziet .
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: warriors khorne hero on disc zo feb 01, 2009 6:43 pm
Hero of Tzeentch zijn toch in blauwe tonen? 'T ziet er in alle geval cool uit
coves Crone Hellebron
Onderwerp: Re: warriors khorne hero on disc ma feb 02, 2009 2:04 pm
Tzeentch is idd blauw (of goud). Maar omdat hij op een disc staat is er geen twijfel mogelijk dat hij de mark of tzeentch heeft, want andere characters kunnen niet op een disc.
Great Unclean one schreef:
'T ziet er in alle geval cool uit
En dat is ook de enige reden waarom ik hem zo gedaan heb