Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 To Mordheim or Not?!

Ga naar beneden 
+5
Philuz XIII
Imperius
Gannon
Tenderleaf
Great Unclean one
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptydi maa 03, 2009 3:20 pm

'k ben dus eindelijk ook begonnen met in den boek te lezen (en heb op de gw-site al eens zitten kwijlen over sommige figuurkes, zitten der bij da vree bien zouden zijn tussen gewone warhammer units Razz) en'k zie da dus volledig zitten om nekeer een testje te spelen, moesten er gegadigden zijn (liefst minstens 1 gegadigde da iets of wa van ervaring heeft in't spel, da we ni om de 5 seconden in den boek moeten gaan zoeken, zou da liefst terug schroeven naar maximum 1 keer om de 5 minuten)

daar mijn figurines van wardancers der zouden voor kunnen doorgaan zal ik wss de sisters/daughters of sigmar pakken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptydi maa 03, 2009 8:19 pm

Nu geef je het dus volmondig toe dat je wardancers janetten zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat Mordheim betreft, mijn Possessed willen die dames hun jurkjes wel eens uitdoen. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptywo maa 04, 2009 8:35 am

wardancer figuurkes zijn vrouwelijk. niks me jeanetten te maken: 't zijn geen daemons Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptywo maa 04, 2009 6:59 pm

Mijn Possessed hebben daar toch geen interresse naar, iedereen wordt gewoon geofferd aan de god of Chaos!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptydo maa 05, 2009 11:06 am

maar dus, ge ziet da zitten om nekeer te spelen...

zijn er nog mensen, en kunnen we daar eens nen datum voor afspreken?

is da normalitair met meerdere spelers tegelijk, of zijn da normaal duels? ('k heb gezegd da'k begonnen ben me in den boek te lezen, ni da'k al veel gelezen had eh mensen Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptydo maa 05, 2009 2:10 pm

ik wil da ook wel is proberen maar ik ken er nog nix van...
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptydo maa 05, 2009 9:52 pm

Er kunnen meerdere spelers aan één scenario deelnemen, afhankelijk van het scenario natuurlijk.
Normaal is het één tegen één, met hoe meer volk tegelijkertijd, hoe moeilijker het wordt.
Zullen anders ne keer rondvragen wie geinterresseerd is en dan mss een datum afspreken.
EEn paar uur op een zaterdag is ruim voldoende voor een introductie game(s)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptyvr maa 06, 2009 9:00 am

wanneer edde tijd en goeste? ma doet eerst uwen battle me de stoffel eh, damewen aan de volgende ronde kunnen beginnen. mijn orders zijn al door gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imperius
Dark Rider



Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 43
Woonplaats : Altdorf

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptyvr maa 06, 2009 9:19 am

Awel eh, heeft Nelly de JC al gebeld? of is ze`t al vergeten ondertussen? gnagna Smile

ik wil wel meedoen eigenlijk, `k zal mij wel al nekeer ne band of mercenaries maken, aangezien dat`k men ouwe figurinekes nie meer kan terug vinden Smile

Empire Mordheim Sprue ftw!!
Terug naar boven Ga naar beneden
angry angel
Warrior



Aantal berichten : 25
Registration date : 30-01-09

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptyvr maa 06, 2009 9:40 am

gaat ook heel goed met de sprue van een free company
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptyvr maa 06, 2009 2:15 pm

angry angel schreef:
gaat ook heel goed met de sprue van een free company

Yep, in feite kan je de meeste Empire figuurtjes hiervoor gebruiken, uitgezonderd cavalerie en dan nog in speciale scenario's.

Ben ik de enigste die moet battlen deze campaign turn?

Trouwens, dit voor Imperius, dienen JC is Jean-Claude Rossen van de vroegere Ring of Doom winkel Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptyvr maa 06, 2009 2:16 pm

nee, Philluz moet tegen Niels, en als de Kris kan, moet em tegen mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptyvr maa 06, 2009 2:21 pm

Ah moet dus eens met de Kris "klappen". Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptydi maa 10, 2009 2:12 pm

klapt maar ne goeie gang aan, dan istem uitgeklapt en kan ik beginnen kloppen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Imperius
Dark Rider



Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 43
Woonplaats : Altdorf

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptydi maa 10, 2009 2:43 pm

ehehe ik weet het Peter
was naar de spellekes namiddag geweest, en op weg noar zijnen auto nog efkes over mordheim bezig geweest Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptydi maa 10, 2009 9:05 pm

En ziet hij het zitten om zijn terrein, lees ruïnes, ter beschikking te stellen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Imperius
Dark Rider



Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 43
Woonplaats : Altdorf

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptywo maa 11, 2009 7:51 am

of dat`m gans zen ding gaat willen verhuizen dat weet`k zo nog niet.
ik weet wel dat hem zinnes is als er wat reactie op komt als er gespeeld word hem ergens iets wou afhuren om een dag tournament te houden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptywo maa 11, 2009 9:02 am

em zou dan beter nekeer op't forum komen en nen datum afspreken voor nekeer te spelen zie Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptywo maa 11, 2009 9:15 pm

'k Zal hem ne keer bellen, zal vlugger gaan dan em op het forum te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptyzo nov 22, 2009 9:46 pm

de mordheim tryout de vrijdag leek me een succes, mijn sisters hebben zich heel goed aan de verhaallijn gehouden, en in den tempel gewacht tot iedereen dood was. volgende keer ga'k wel nekeer nen degelijke lijst maken, en eens proberen van zelf ook iets van kant te maken Smile


zijn er genoeg gegadigden om een campaign te beginnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Emptydi nov 24, 2009 10:16 pm

Tenderleaf schreef:
de mordheim tryout de vrijdag leek me een succes, mijn sisters hebben zich heel goed aan de verhaallijn gehouden, en in den tempel gewacht tot iedereen dood was. volgende keer ga'k wel nekeer nen degelijke lijst maken, en eens proberen van zelf ook iets van kant te maken Smile


zijn er genoeg gegadigden om een campaign te beginnen?
Tuurlijk, wat gaan we anders doen misschien, heb al twaalf nice euh....non painted figuurtjes liggen.
Let the good times roll, my the force be with you and so say we all of is dit Sci-fi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: To Mordheim or Not?!   To Mordheim or Not?! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
To Mordheim or Not?!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» MORDHEIM!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Other Stuff :: Trash Talk-
Ga naar: