Aantal berichten : 533 Registration date : 09-09-12 Leeftijd : 39 Woonplaats : Wolvertem
Onderwerp: Fuegan Orange ma sep 22, 2014 12:01 pm
Iemand al Fuegan Orange gebruikt? Ik had deze wash nog nergens gezien, is deze nieuw? Ben momenteel in het oranje aan het painten dus lijkt mij wel interessant. Voorlopig haal ik degelijk resultaat met Carburg Crimson, maar een orange wash lijkt mij iets geschikter.
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Fuegan Orange ma sep 22, 2014 6:18 pm
tolteks schreef:
Iemand al Fuegan Orange gebruikt? Ik had deze wash nog nergens gezien, is deze nieuw? Ben momenteel in het oranje aan het painten dus lijkt mij wel interessant. Voorlopig haal ik degelijk resultaat met Carburg Crimson, maar een orange wash lijkt mij iets geschikter.
Op en gele of oranje ondergrond kleurt de gele wash ook oranje, kan handig zijn als je meer voor de oranje tinten wil gaan i.p.v. de donkere shade van de crimson wash. Ik wist zelfs niet dat er een oranje wash was
tolteks Crone Hellebron
Aantal berichten : 533 Registration date : 09-09-12 Leeftijd : 39 Woonplaats : Wolvertem
Onderwerp: Re: Fuegan Orange ma sep 22, 2014 6:33 pm
same here, zag die ineens staan op de gw site vandaag...
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Fuegan Orange ma sep 22, 2014 11:59 pm
had hem ook nog niet gezien Weet wel dat oranje wash zowiezo bestaat bij sommige andere bedrijfjes
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Fuegan Orange di sep 23, 2014 11:32 am