Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Dark Heresy zo aug 31, 2014 12:09 pm
Jeroen heeft sinds vorige week gezocht achter nieuwe stories voor Deathwatch maar er geen gevonden. En wij ook niet. En er zit momenteel ook niks in de pipeline van FF.
Het voorstel is om dan toch te starten met DH waar den Bolle dan zou 'meesteren' zodanig dat Jeroen ook eens kan meespelen. Wat niet wil zeggen dat we DW buiten gooien maar dus enkel in de frigo steken tot er wat nieuwe adventures uit zijn. En dan kunnen we bv eens afwisselen.
Ik zie dit wel zitten. Denk dat het voor iedereen wel leuk zal zijn om een nieuwe uitdaging aan te gaan.
Bolle: "In the corridor you see a Genestealer feasting on some unfortunate servant. You stop and try to make as little sound as possible. But a pair of yellow eyes slowly turn in your direction." Bolle: "What do you do?" Normal Party: "We run"
Our party: "We hit the black guy on the head and leave him for the Genestealer so we have a better chance of getting away." 3 seconds later we can't remember that plan and attack the Genestealer with a man short.
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Dark Heresy zo aug 31, 2014 9:29 pm
lol. Heb Joost vandaag gezien. Hij is ook voorstander van DH.
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: Dark Heresy zo aug 31, 2014 9:48 pm
Philuz XIII schreef:
Jeroen heeft sinds vorige week gezocht achter nieuwe stories voor Deathwatch maar er geen gevonden. En wij ook niet. En er zit momenteel ook niks in de pipeline van FF.
Het voorstel is om dan toch te starten met DH waar den Bolle dan zou 'meesteren' zodanig dat Jeroen ook eens kan meespelen. Wat niet wil zeggen dat we DW buiten gooien maar dus enkel in de frigo steken tot er wat nieuwe adventures uit zijn. En dan kunnen we bv eens afwisselen.
Ik zie dit wel zitten. Denk dat het voor iedereen wel leuk zal zijn om een nieuwe uitdaging aan te gaan.
Bolle: "In the corridor you see a Genestealer feasting on some unfortunate servant. You stop and try to make as little sound as possible. But a pair of yellow eyes slowly turn in your direction." Bolle: "What do you do?" Normal Party: "We run"
Our party: "We hit the black guy on the head and leave him for the Genestealer so we have a better chance of getting away." 3 seconds later we can't remember that plan and attack the Genestealer with a man short.
Zal nog iets anders gaan... Coves drops a grenade, killing the genestealer and the entire party in the progress. TPK!
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Dark Heresy vr sep 05, 2014 9:39 am
coves schreef:
Zal nog iets anders gaan... Coves drops a grenade, killing the genestealer and the entire party in the progress. TPK!
Zal vooral interessant worden om te zien hoe Coves als unaugmented human(oid) gaat reageren als zijn granaat 1m van hem terecht komt...
coves Crone Hellebron
Onderwerp: Re: Dark Heresy vr sep 05, 2014 9:52 am
Bart VM schreef:
coves schreef:
Zal vooral interessant worden om te zien hoe Coves als unaugmented human(oid) gaat reageren als zijn granaat 1m van hem terecht komt...
*Total* party kill zegt genoeg
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Dark Heresy vr sep 05, 2014 10:01 am
Homer, Smallen, Tim, jullie zien dit ook zitten?
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Dark Heresy vr sep 05, 2014 11:00 am
Necron schreef:
Homer, Smallen, Tim, jullie zien dit ook zitten?
Als er ergens een PDF of zo beschikbaar is wel, maar ik heb geen zin om hiervoor veel boeken te kopen. Is er ook ergens zo'n 'kennismakingsmissie' beschikbaar die we eventueel eerst eens kunnen spelen?
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Onderwerp: Re: Dark Heresy vr sep 05, 2014 12:18 pm
Citaat :
Is er ook ergens zo'n 'kennismakingsmissie' beschikbaar die we eventueel eerst eens kunnen spelen?
Nee, spijtig genoeg niet.
We kunnen wel een boek delen als je dat goed vind, of zelfs met 3 ofzo, dat maakt de instap wat goedkoper.
Onderwerp: Re: Dark Heresy vr sep 05, 2014 2:40 pm
Philuz XIII schreef:
Citaat :
Is er ook ergens zo'n 'kennismakingsmissie' beschikbaar die we eventueel eerst eens kunnen spelen?
Nee, spijtig genoeg niet.
We kunnen wel een boek delen als je dat goed vind, of zelfs met 3 ofzo, dat maakt de instap wat goedkoper.
Hangt er van af. Als we voldoende hebben aan 1 of 2 boeken, schaf ik ze zelf wel aan, 't is niet zo dat ik niet graag geld spendeer aan mijn hobby. Maar voor Deathwatch heb ik al 5 of 6 boeken staan, waarvan het merendeel amper open is geweest omdat we nog maar één of twee karakters hebben gemaakt.
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Onderwerp: Re: Dark Heresy vr sep 05, 2014 3:34 pm
Geen idee of ze van DH ook zoveel boeken gaan uitbrengen als van DW. Maar ik denk van niet. In elk geval kunnen we met de core book al een heel eind geraken. En voor de DM, in de core-book zit al een adventure. En op de site van FF is gisteren de 1ste adventure book aangekondigd.
Lord_Ebonius Death Hag
Aantal berichten : 228 Registration date : 01-08-12 Leeftijd : 44 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Dark Heresy vr sep 05, 2014 9:13 pm
Ik zie dat zitten!
TimDG Cold One Knight
Aantal berichten : 186 Registration date : 16-10-11 Leeftijd : 34 Woonplaats : Welle
Onderwerp: Re: Dark Heresy za sep 06, 2014 11:28 am
Ik zie dit ook zitten:) En zal eens beginnen zoeken naar de pdf:)
HES BB Grenadicus Crossbowman
Aantal berichten : 48 Registration date : 29-11-10
Onderwerp: Re: Dark Heresy za sep 06, 2014 1:24 pm
Wel, ik kan de Dark Heresy boek kopen voor 8 euro :p Heb indertijd de beta boek gekocht en die geeft met 20 euro korting op de pdf.
Der is een kennismakingsadventure in de DMkit en eentje in de DH corebook achteraan. Ik heb beide al liggen.
Ik heb de file en ga de link naar de file naar jullie sturen via private message.
Onderwerp: Re: Dark Heresy zo sep 07, 2014 11:28 pm
Had misschien best eerst gekeken of de file okay was :p En de Pieter heeft da dus juist opgemerkt, de file is corrupt.
Sorry, my bad.. Kzal hem in de loop van de week nog eens doorsturen...
Onderwerp: Re: Dark Heresy ma sep 08, 2014 7:46 pm
Bon, deze keer de file getest en hij werkt. De link geeft u access geven voor de download.
Have fun reading it..
coves Crone Hellebron
Onderwerp: Re: Dark Heresy di sep 09, 2014 4:09 pm
Nadat iedereen de boek gelezen heeft kan iedereen anders al eens hier vernoemen wat ze zouden willen spelen? Bespaart mss al een beetje tijd bij de 1e sessie?
Na de boek wat gelezen te hebben is in dark heresy een "acquisitor" blijkbaar even belangrijk als een medic .
Laatst aangepast door coves op vr sep 12, 2014 6:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Bart VdB Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 388 Registration date : 26-03-10 Leeftijd : 48 Woonplaats : Neuerkirchen
Onderwerp: Re: Dark Heresy di sep 09, 2014 7:28 pm
Voor mij mag er een boek bestelt worden. Heb veel tijd nu, kan er wel nog niet omkomen.
Onderwerp: Re: Dark Heresy di sep 09, 2014 9:56 pm
Ik ga voor de Shrineworld Adeptus Administratum Chirurgeon.
Kzal ekik eens de healer spelen :p
Patrick Tower Master
Aantal berichten : 219 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Dark Heresy do sep 11, 2014 10:17 am
Euhm
is er nog plaats ? Ik ben al een heel tijdje geinstereseerd om DW of DH mee te doen...
Pat
coves Crone Hellebron
Onderwerp: Re: Dark Heresy do sep 11, 2014 3:03 pm
Voor de moment zijn er al volgende geïnteresserden;
GM Bolle
Spelers Phil Bart VM Bart Vdb Jeroen TimDG Joost Coves Patrick Thomas
Dus 1 GM, en 9 spelers, teveel voor 1 party dus . Als er nog een 2e GM kan gevonden worden kan er wel een party van 4 en een van 5 gevormd worden, of 2 van 5 als er nog 1 speler en een GM bij komt
Patrick Tower Master
Aantal berichten : 219 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Dark Heresy do sep 11, 2014 3:26 pm
tiens
nog maar 5 ingeschreven op den doodle :-p misschien dat er idd nen 2den DM op-popped ... laten we hopen.
Bart VdB Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 388 Registration date : 26-03-10 Leeftijd : 48 Woonplaats : Neuerkirchen
Onderwerp: Re: Dark Heresy do sep 11, 2014 4:41 pm
Als er teveel zijn wil ik wel als invaller dienen.
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Dark Heresy do sep 11, 2014 9:33 pm
goed nieuws, ik ga niet mee doen
Onderwerp: Re: Dark Heresy vr sep 12, 2014 9:27 am
HES BB Grenadicus schreef:
Ik ga voor de Shrineworld Adeptus Administratum Chirurgeon.
Kzal ekik eens de healer spelen :p
Ik ben begonnen aan een feral arbites desperado
Onderwerp: Re: Dark Heresy vr sep 12, 2014 9:29 am
Bolle, weten wij welke ordo onzen inquisitor heeft?