Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Bitz gezocht vr apr 25, 2014 11:20 am
Ik zoek een tiental hoofden van de Empire Flaggelants. Heeft iemand er nog liggen waar hij/zij vanaf wil? Ik ben vooral op zoek naar de hoofden met baarden en lang haar.
Als je alternatieven kent mag je het ook gerust laten weten.
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Bitz gezocht vr apr 25, 2014 11:29 am
Dus het wordt Herm's Angels! cool
Vanavond es vragen aan Dimitri Van Branswijck, Empire speler
Lord_Ebonius Death Hag
Aantal berichten : 228 Registration date : 01-08-12 Leeftijd : 44 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Bitz gezocht vr apr 25, 2014 11:54 am
space wolves heads? ik heb er wel ewa ;o)
anders dit? http://madrobotminiatures.com/zencart/images/Spec%20Ops.jpg
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Bolle, ik zoek eerder iets zonder bandana's of hoofdeksels. Space Wolves lijken inderdaad bruikbaar, maar ik ben bang dat de schaal niet helemaal correct is voor Astra Militarum. De Space Wolves hebben ook veelal een stukje armour aan hun nek meegemodeleerd, wat ze direct onbruikbaar maakt voor het doel dat ik voor ogen heb.
Lord_Ebonius Death Hag
Aantal berichten : 228 Registration date : 01-08-12 Leeftijd : 44 Woonplaats : Aalst
ok, ik kan ze meebrengen vanavond, dan kan je ze nog afkeuren ;op
Nu je er over begint, ik heb hier nog ergens twee dozen Space Wolves liggen... Zal ze eens boven water proberen halen, je hoeft de jouwe dus nog niet direct mee te brengen
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Bitz gezocht ma apr 28, 2014 10:19 pm
Marauders 's heads, Marauders horsemen heads, empire free compagnie heads, empire white wolf heads? zijn die niet goed?
Bart VM Malekith's Best Friend
Onderwerp: Re: Bitz gezocht ma apr 28, 2014 11:23 pm
Great Unclean one schreef:
Marauders 's heads, Marauders horsemen heads, empire free compagnie heads, empire white wolf heads? zijn die niet goed?
Bij Marauders zijn er zeker bij die goed zijn. De andere ken ik niet zo goed, ik zal het eens opzoeken.
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Bitz gezocht di apr 29, 2014 9:56 pm