Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Zerrikania campaign wo maa 05, 2014 10:16 am
Thanks to your effort we have a fluent supply of troops and supplies and a save zone to tend our wounded. We even got support of the mercenaries of Ciderias, so our power greatly increased. The only problem now is the direct command on Zerrikania, Tau snipers are targeting all command officers and the few left are not capable enough to lead the rest of the army. So we send you to take over command in this campaign against the tau, we will send you your equipment, transport and fresh troops who will accompany you to the battlefield. It is a large warzone, so transportation is vital.
65 req per persoon 200req voor voertuigen voor de groep
Lijst voertuige +req Rhino 35req Damocles command rhino 40req Landspeeder 30req Landspeeder tempest 40req Landspeeder storm 35req Land raider 105req Land raider variants 120req Space marine bike 5req Space marine attack bike 10req Predator tank 55req Vindicator 65req Whirlwind 50req
voertuigen komen zonder crew, dus jullie zijn zelf driver, gunner, ... ook zijn de medikits weer mogelijk
normal medikit (5req - one use): heelt D10+INT bonus untreated wounds, de rest komt op treated te staan. in combat is het een full turn voor gebruiker en patiënt, mensen met de medicae skill kunnen het verlagen tot een halve turn of hun eigen healing skill tot een halve turn verlagen.
auto medikit (10req - one use): automedikits worden zoals pain suppressants in armor opgenomen, ze kunnen niet zomaar doorgegeven worden. een automedikit geeft de gebruiker de regeneratian(3) trait en de resistance(poisons), iron jaw en nerves of steel talent voor aantal beurten gelijk aan de toughness bonus. als deze is uitgewerkt moet een toughness test gedaan worden, wanneer deze faalt krijgt ge level fatigue. wanneer de automedikit actief is kunnen geen andere heel methoden op het lichaam worden toegepast, deze zouden elkaar kunnen tegenwerken
Laatst aangepast door xajoka op wo maa 05, 2014 3:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Rotten Malus Darkblade
Aantal berichten : 412 Registration date : 01-01-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Zerrikania campaign wo maa 05, 2014 12:48 pm
ik heb drive(Skimmer/Hover) voor moest iemand geinteresseerd zijn in zo een voertuig ipv een ground vehicle Da kwam goed uit met mijnen hogen agility
FL3X Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 364 Registration date : 27-12-08 Leeftijd : 34 Woonplaats : Oilsjt
Onderwerp: Re: Zerrikania campaign wo maa 05, 2014 6:56 pm
ik heb ook drive(hover/skimmer)
maar i want to bring the DAKKA!
Dus zou ik zegge een Predator of Vindicator :p
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: Zerrikania campaign di maa 25, 2014 9:35 pm
ik ben zelf niet in bezit van veel 40k voertuigen buiten enkele tau, nen rhino en paar landspeeders dus indien mogelijk zelf de modellen mee te nemen voor de gekozen voertuigen danku
FL3X Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 364 Registration date : 27-12-08 Leeftijd : 34 Woonplaats : Oilsjt
Onderwerp: Re: Zerrikania campaign di maa 25, 2014 10:24 pm
ik kan rhino (aantal: 4) en vindicator (aantal 2) meebrenge ze zijn wel chaos :p maar close enough
FL3X Lokhir Fellheart
Onderwerp: Re: Zerrikania campaign di maa 25, 2014 10:26 pm