Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Painting progress - Thomas

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Painting progress - Thomas Empty
BerichtOnderwerp: Painting progress - Thomas   Painting progress - Thomas Emptydo sep 05, 2013 4:09 pm

Spelen met painted army, no probz, ik moet maar 2 modellen meer schilderen voor een fully painted army voor round 1.
...
YAAAAAAARGH!!!! DA'S MORGEN!!!!!
...
Challenge accepted... (tenzij dat straks de verf die ik nodig heb versteend blijkt te zijn, dan geef ik op)

Beschouwen wij the heralds of tzeentch.
Painting progress - Thomas Afb022

Niet iedereen heeft de luxe van een goeie camera of een moderne gsm met goede fotofunctie (ik heb die wel, maar ik ga geen tijd verdoen met die camera te zoeken).

Deze modellen gaan in mijn leger door voor heralds of tzeentch. Zij stammen uit de tijd dat GW nog geen model had voor heralds of tzeentch (en dat hebben ze in feite nog altijd niet, als je niet extra wilt betalen voor een overbodige disk). In die tijd zei GW: Neem een gewone horror en verf hem wat fancier... Right, not doing that. Dus ik heb van de fantasy warriors of chaos de champion of tzeentch gekozen. De foto is nogal vaag, maar ik denk dat ik wel mag stellen dat die gasten perfect kunnen doorgaan voor een herald.
Nog voor morgen ze droog genoeg krijgen voor een foto lukt waarschijnlijk niet meer, maar met een beetje chance kan ik ze al showen bij de strat van campaign round 1, 's avonds. (kan de vernis drogenterwijl ik op m'n werk ben. Razz 
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Painting progress - Thomas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting progress - Thomas   Painting progress - Thomas Emptydo sep 05, 2013 7:00 pm

spijtig van die vierkantige bases..
JUDGEEEEE!!!???
lol lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Painting progress - Thomas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting progress - Thomas   Painting progress - Thomas Emptydo sep 05, 2013 7:46 pm

Of die judge call terecht was of niet hebben ze heel veel over gediscuteerd zonder een antwoord te vinden, maar over één ding zijn ze het wel eens geraakt:
Die Serviër die zaagde over de vierkante bases was een ****** en een ******* alsook een ******* *******.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Painting progress - Thomas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting progress - Thomas   Painting progress - Thomas Emptydo sep 05, 2013 7:58 pm

Wat ik morgen kan zien ter plekke is off course ook goed zolang de foto daarna zo snel mogelijk gepost wordt ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Painting progress - Thomas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting progress - Thomas   Painting progress - Thomas Emptyvr sep 06, 2013 4:29 pm

alright, mission acomplished.
Niet dat jullie er veel van gaan zien met de geweldige kwaliteit van mijn fotos (ik zal wel nog eens vragen waar mijjn broer dat digitaal fototoestel heeft gelaten) Tot die tijd zullen we het moeten doen met mijn telefoon. (Ja zijn camera heeft niet veel pixels. Don't bring itup, he's sensitive about the subject.)
Wie vrijdagavond komt of ooit ertegen moet spelen zal ze in HD kunnen bekijken. (als uw bril sterk genoeg is)
Painting progress - Thomas Afb004
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Painting progress - Thomas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting progress - Thomas   Painting progress - Thomas Emptyza sep 07, 2013 2:58 pm

ik heb gisteren ook een foto genomen van mijn 750 leger dat, zoals u kunt zien, volledig gekleurd is.
Painting progress - Thomas Afb000
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Painting progress - Thomas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting progress - Thomas   Painting progress - Thomas Emptyza sep 07, 2013 5:56 pm

Begint er wel al lekker uit te zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Painting progress - Thomas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting progress - Thomas   Painting progress - Thomas Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Painting progress - Thomas
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Painting Progress - Necron
» Painting progress - Philbrecht
» Painting progress - Bart VM
» Painting Progress - FL3X
» Painting (?) progress Patrick

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: 40K Campaigns :: Hermelijn 40k 6th ed. narative escalation campaign II :: Painting-
Ga naar: