Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 monster reaction test

Ga naar beneden 
AuteurBericht
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

monster reaction test Empty
BerichtOnderwerp: monster reaction test   monster reaction test Emptywo jan 07, 2009 1:22 pm

Ik ben dus nog eens bezig met de rulebook compleet te herlezen naar dingen die ik mss vergeten ben, en ik heb iets gevonden dat de laatste tijd fout gespeeld werd (ik was het zelf ook vergeten Embarassed );

als de rider op een monster sterft, moet ge eerst een leadership test pakken op de leadership van het monster, en lukt da, dan vecht het voort gelijk normaal. Het is maar als ge die leadership test faalt dat ge een D6 moet rollen op de monster reaction table, en dus stupid, frenzied of unbreakable wordt.
Voor alle leadership tests van een monster nadat de rider dood is mag em enkel zijn eigen leadership gebruiken, zelfs al staat de general binnen range.
Ik had het hierover verkeerd op (direct D6 rollen als de rider sterft), dus my bad Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

monster reaction test Empty
BerichtOnderwerp: Re: monster reaction test   monster reaction test Emptydo jan 08, 2009 3:30 pm

rhinox riders staan niet in de army book nee, dat zijn regels die uitgekomen zijn in de white dwarf;

http://ca.games-workshop.com/CommunityNew/HOH/Army%20Downloads/RhinoxCavalry.pdf

En dat zijn geen monstrous mounts, "gewoon" cavalry.
ik heb het op monstrous mounts uit andere legers zoals de dark pegasus bij dark elves.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
monster reaction test
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ork test model
» space wolves test-paint model

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer Fantasy :: General Gaming :: Rules Questions-
Ga naar: