Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Upcomming Warmachine events

Ga naar beneden 
+2
tolteks
Brett
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptywo okt 16, 2013 11:41 am

Maudlin heeft mij deze week laten weten dat er een nieuwe fb group is aangemaakt voor de Belgische Warmahordes spelers : https://www.facebook.com/groups/526180487466224/

Dus voor de geïnteresseerden, ik vermoed dat daar in de toekomst ook veel info over evenementen , steamrollers etc gaat opkomen, dus misschien wel interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptywo okt 16, 2013 11:59 am

Net ontdekt wanneer coastal carnage dit jaar valt, op 23 november, yup de dag voor winter is comming ^^

Weet niet of er mensen zijn die 2 dagen na elkaar sr willen gaan spelen, maar bij deze het kan dus Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptywo okt 16, 2013 6:56 pm

tolteks schreef:
Net ontdekt wanneer coastal carnage dit jaar valt, op 23 november, yup de dag voor winter is comming ^^

Weet niet of er mensen zijn die 2 dagen na elkaar sr willen gaan spelen, maar bij deze het kan dus Very Happy
Zucht, das ook niet echt optimaal. Zal dan maar afhangen wat de lijsten / punten gaan worden voor de events. Maar de voorkeur gaat toch uit naar Oostende... nog geen link ofzo, vind er online niets van terug scratch 
Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptydo okt 17, 2013 3:51 am

blijkbaar 42 punten (om eens iets anders te doen zeker) en 2 lijsten, character restriction
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptydi okt 22, 2013 9:27 pm

Normaal gezien schrijf ik me morgen in voor zaterdag te Rotterdam: http://www.gwhobby.net/forum/index.php?PHPSESSID=a6c701c3679acc11e5aac164b5816785&topic=16774.0

2 lijsten, 35 punten, deathclock

Als er iemand geinteresseerd is kan hij meeliften ... Sleep 
Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptyzo okt 27, 2013 2:26 pm

dus voor coastal carnage:

dit is de affiche:

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 1374333_10151945391838529_237682526_n


en ik heb nog een mail verzonden om na te gaan of de prijzen net hetzelfde gaan zijn als de voorgaande edities. (en ook om te weten te komen wanneer inschrijvingen en lijsten binnen moeten zijn)
meer info volgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptywo okt 30, 2013 11:01 pm

Den Steamroller voor december staat op t3, inschrijven dus maar.

http://www.tabletoptournaments.net/t3_tournament.php?tid=11306

Al 3 mensen ingeschreven en maar 1 Hermelijn speler dus de reclame naar buiten toe werpt vruchten af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptydo okt 31, 2013 7:21 pm

Ingeschreven, geef de rest wat tijd want het is een vakantieweek tenslotte...

Wout heeft zich al ingeschreven, dus begin maar al aan uw anti-cryx lijst te werken rendeer 
Terug naar boven Ga naar beneden
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptyzo nov 10, 2013 8:18 pm

Nog eens een reminder voor de coastal carnage, best toch niet te lang meer wachten om in te schrijven. Nog wat extra info die per mail kwam:


GENERAL RULES:
• 4 STEAMROLLER SCENARIOS
• 42 PUNTEN WARMACHINE/HORDES
• 2 LIJSTEN PER PERSOON
• ALLE NQ TIER LISTS TOEGELATEN
• 4 SR2013 SCENARIOS
O ROUND 1: CLOSE QUARTERS(ASSAULT)
O ROUND 2: INCURSION(INVADE)
O ROUND 3: INCOMING(BORDER)
O ROUND 4:PROCESS OF ELIMINATION(LOCK)
• 90 MIN PER RONDE
• 9 MINUTEN TURNS + 4 MINUTEN EXTENSIONS

Op iedere tafel mag men 4 stukken terrein plaatsen zoals men wil voor de start van de ronde. Elke speler kiest 2 stukken en om de beurt plaatst hij een stuk tot alle terreinstukken geplaatst zijn. Er is altijd 1 Stuk dat niet verplaatst mag worden, dit is aangeduid op het stuk zelf.

INSCHRIJVINGEN:

Inschrijvingen starten op 01/07/2013
Gelieve een mail met de volgende gegevens te sturen naar: Serge.devriendt@gmail.com

Naam Club FACTION CASTER 1 CASTER 2


Gelieve de legerlijsten op te sturen voor 1 November 2012.

Inkom
Ingangsprijs :
 Leden van de OW club : € 5;
 Niet leden : € 7;

TIJDSCHEMA:

09.30 Deuren gaan open
09.30 – 10.30 Registratie
10.30 – 12.00 Battle 1
12.30 – 14.00 Battle 2
14.15 – 15.45 Battle 3
16.00 –17.30 Battle 4


Vooral dat einde om 17u30 was belanrijk voor mij, ben dus al ingeschreven...
Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptyzo nov 24, 2013 9:26 pm

EN wat hebben de mensen die naar Oostende geweest zijn zo allemaal gedaan?

In Antwerpen was het 1 Wout // 2 Tommy // 3 tim Bossuyt en het zal misschien onverwacht zijn maar ikzelf net buiten de top 3 op Plaats 4 (op 3 ronden 2/1 gegaan)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptyma nov 25, 2013 7:50 pm

Een niet zo onverwachte top 3 in Antwerpen. Niet slecht met die 4de plaats, je ziet dat eens veranderen van scene / eens buitenkomen direct deugd kan doen. Goed resultaat, hoe heb je het gedaan, assassinations / scenario?

In Oostende is het redelijk gegaan, maar wacht nog op de uitslag van de organisatie (vorig jaar stuurden ze een mail de week nadien), want ik (en Steven) zijn na onze eindmatch in de 4de ronde direct verder gegaan, en dus heb ik de eindstand maar van horen zeggen...

Dacht dat Niels en Steven elk 2 / 2 gewonnen / verloren hadden, ik heb er nog 3 gewonnen / 1 verloren uitgesleept. 4 keer p-grissel gespeeld (en dat ging redelijk goed). Als mijn geheugen me niet in de steek laat na het weekend (details en exacte scores onder voorbehoud dus...):

1ste ronde: Tegen phil met zijn Khador uit Gent, met de NQ Zherkova tier-list. Werd een grind nadat ik de assissination op Z'kova faal (Mauler met rage en +1 stone bonus) die naar haar kan trampelen onder Grissel haar feat. Koop een attack, boost to hit om haar te one-shotten.. rol 3 eentjes, koop nog een attack, boost to hit en rol een 5 op 3 dice ofzo Suspect Dan maar op de dice-down gewonnen omdat ik 3-0 ofzo op scenario voorstond.

2de: Laurens uit Antwerpen met Retribution. Een Kaelissa grind lijst met veel units, maar mijn trollen grinden natuurlijk beter. Op dice-down sta ik 1-0 ofzo op scenario voor. Hier gingen wel veel dingen mis, eerst werden Laurens en ik gematched met andere spelers die al eens verloren hadden (terwijl wij gewonnen hadden), hij spreekt de organisator hierover aan en aangezien we aan dezelfde tafel staan krijgen we als reactie dat dan maar tegen elkaar moeten spelen. Dacht dat andere tafels ook nog van die situaties waren. Als ik 1-0  voorsta op scenario komt de judge vrolijk vertellen: nog 5 minuten tot dice-down. Dus spendeert L. al zijn tijd om tot bij Grissel te geraken voor een assissination. Hij geraakt er niet, geen idee meer hoeveel punten ik hier eigenlijk haal.

3de: Tegen Wout met Legion. Na 2 dice downs ben ik redelijk moe (had juist eens tot aan het toilet kunnen lopen, en Wout was zo vriendelijk om te tracteren, dus geraakte ik nog aan drinken). Slecht gespeeld, en Wout assassinate me als het 2-2 op scenario staat.

4de: Het moest er uitendelijk van komen dat we eens een onderlinge match zouden hebben. Steven en ik hebben alle 2 gewonnen / 1 verloren en dus komen we elkaar tegen.Hij kiest zijn p-morghoul titan lijst 'for fun'. P-grissel grind zoals gewoonlijk, kan Molik onderweg slopen en op scenario winnen voor een punt of 6 (of 5?).

Dus win ik 3 keer, verlies ik 1 keer tegen Wout (dus SoS zal niet slecht zijn), scoor rond de 14 punten op scenario, maar we moeten voort. Niels belooft prijzen op te pikken als er iets is, en belt onderweg: ben 6de, en een blister Lady A. en Holt gewonnen.

Achteraf gezien klinkt dat verdacht, op nog geen 20 man dat er met zo'n score nog 3 man boven mij geraken (behalve de top 2 dan)  met 3 wins en betere SoS... ben benieuwd of ze het niet weer dooreengedraaid hebben bij de organisatie. Wacht dus de mail met de uitslag af, of Niels moest iets meer weten / posten...

De p-grissel lijst is alleszins goedgekeurd, nu nog een 2de deftige lijst confused
Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptyma nov 25, 2013 8:46 pm

Evyros was mee voor die ambetante matchups zoals elylith, die er niet gekomen zijn dus heeft Ossy de hele dag mogen buitenspelen.

Eerste matchke tegen cryx, pDenny.
Vrij snel de enige heavy jack kunnen damagen (cortex weg) en dan met eiryss steeds disabled.

Mhsf en infiltrators hebben veel kunnen tegenhouden vanaf het begin waardoor alles trager naar voor kwam.
Een 4 tal nysshunters gekilled door enemy objective te killen (ammonition run dus split door pow 12)
Hij kreeg mij uit de zone, maar objective was er nog dus geen punten voor control.
Hij doet het objective weg met zijn banes maar er sterven er een aantal hierdoor.

Nadien dan de afg nog in de zone gaan zetten om te contesten.

Uiteindelijk wou hij een assasination doen op Ossy en vergat hij het enig overblijvende model in de zone te verwijderen (een infiltrator), de assasination lukte niet, de infiltrator voorkwam extra score en zijn tijd was op.

2e game tegen Tommy, cygnar lijst met striker, veel mercs, waaronder dwergen en trollen, alexya en the risen, maw het lag al vast van in het begin.

Hunter schiet met 1 schot halve afg weg om te beginnen.
infiltrator houden de light cav wat tegen en de trollen (boomhowlers) maar doen ook niet veel meer (begin rolls voor zowal mij als tommy waren vrij slecht dus veel whifs heen en weer)

mhsf had niet echt veel effect op dwergen met tough en veel armor.

striker is de hele game niet van achter een klein heuvektje achteraa de tafel gekomen dus assasination was nooit zo ver weg ^^

dus win tommy op assasination

3e game,incursion, tegen khador: Irusk met behemoth, Conquest, 2 units winterguard , joe, 2 man assasin unit (geen idee meer hoe ze noemen) , en de 4 man sniper unit.

Ik mocht eerst en ik loopt de mhsf en infiltrators ieder naar voor op een andere flank, terwijl de rest in het midden loopt of advanced.
De infiltrators hadden quicken en de winterguard hadden crappy rolls (of net 1 te weinig rolls) en dus gaf al het schieten niet veel resultaat.
AFG en een paar stormfalls slagen ering om 1 van de units winterguard wat uit te dunnen ondanks 6 opeenvolgende tough rolls.
3/4 van de snipers verdwijnen ook naar de zijlijn en de behemoth krijgt damage in all the right places om zijn shooting er van tussen te halen (mhsf)

Nadien gaat behemoth schuilen achter een bos en conquest staat solo op de linker flank, ossy moved een milimeter of 2 zodat conquest in zijn control staat en popped feat.
Alles wat maar kan schiet op conquest en laat een wrech marker achter. Irusk gaat achter de winterguard staan.

De middelste vlag was verdwenen en ik had beide vlaggen dus scoor 2 punten, de infiltrators verdwijnen dus de vlag komt vrij en er zitten 2 modellen binnen de 4 inch. Ik move A&H naar de vlag en slaag erin om 1 van de modellen te killen en het andere model tought maar ligt neer en contest dus niet. aan de andere vlag staan de 2 assasins te contesten, en hebben ze ook de arcanist van tafel gekregen. Ik draai de banshee om en krijg een assassin dood. De andere assasin charge ik met ossyan, maar in melee met 5 mat komt er niet veel van, dan lees ik even t kaartje en merk dat bij spells ze geen extra krijgen dus kill ik de assassin met een boosted to hit arcantric bolt en score de laatste punten.

win op scenario points.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptywo dec 25, 2013 2:47 pm

Clogcon website is af en de inschrijvingen zijn open: http://www.clogcon.com

waarschijnlijk best om ook direct voor de verschillende onderdelen de keuze aan te duiden want enkele ervan gaan vrij snel vol zitten.

Ik heb overal de 50pts dingen genomen kwestie van niet de hele tijd van lijst te moeten switchen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptywo dec 25, 2013 7:36 pm

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 1462746_10152172186536424_118337152_o

zou ook op t3 moeten verschijnen, maar momenteel nog niets van te zien.

Edit: Is de dag van Aalst karnaval 2014... dus voor de karnavalsgangers onder ons zal dit niet zo interessant zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Caesar
Tower Master
Caesar


Aantal berichten : 218
Registration date : 26-04-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Aalst

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptydo dec 26, 2013 6:34 pm

kwil wel nr beide gn alsek kan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptydo dec 26, 2013 10:40 pm

Ondertussen ook al ingeschreven en betaald voor Clogcon, nu nog congé kunnen krijgen...  confused 

Ben ook voor de 50 punten versies gegaan, is uiteindelijk wat je het meest gewoon bent. Vooral die Hardcore vrijdagavond is interessant dit jaar, want maar 12 spelers en de top 2 gaat door (- de spelers die al gekwalificeerd zijn), dus een redelijke kans daar als je een geverfd leger hebt en een harde 'lock Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptydo dec 26, 2013 10:45 pm

yup, hence mijn paint marathon die weer op volle toeren aan het draaien is ^^(gewoon om zeker mee te kunnen doen, of er in slaag mij te plaatsen is iets anders Very Happy )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
tonyp
Corsair



Aantal berichten : 66
Registration date : 09-07-13

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 6:15 am

ook al ingeschreven + betaald voor clogcon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gannon
Bloodshade
Gannon


Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Erpe-mere

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptyvr dec 27, 2013 11:45 am

Ingeschreven en betaald voor Clogcon
Terug naar boven Ga naar beneden
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptyza dec 28, 2013 1:49 am

Hardcore toch maar 12 man, beter snel zijn:

"Hardcore 2014 rules;
1 list, 50pts;
7 minute timed turns;
The army must be fully painted and based;
Max. 12 players;
Top 2 qualify for Masters on Sunday."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gannon
Bloodshade
Gannon


Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Erpe-mere

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptyza dec 28, 2013 11:28 am

Heb men registratie aangepast.

Heb me dus ingeschreven voor de steamroller en de hardcore op vrijdag. En dan de Divide en cuonquer op zaterdag. en die John Mclane op zondag alsk nie in de Masters geraak.

merci gasten Wink

grtn
Terug naar boven Ga naar beneden
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptyza dec 28, 2013 12:58 pm

Voor hotel, lijkt mij van diegene die op de site zelf staan het eerste, het ( linkie )beste. Is gelegen de straat naast waar Clogcon doorgaat en komt op een 177 eur zonder ontbijt voor 2 personen voor donderdag tot zondag, en met ontbijt is het 200 eur.
Over parking staat er spijtig genoeg geen woord op de site, dus ik ga er van uit dat het hotel dit niet heeft.

Nu t hotel en clogcon liggen beide vlak naast een metro halte, dus ik vermoed dat we wel vanaf een parking naar daar geraken zonder veel loopwerk.
en eens daar moeten we de auto niet meer hebben tot zondag.

Vermits er daar in de buurt veel bars etc zijn volgens de info, kunnen we eventueel de optie zonder ontbijt nemen en in de buurt iets gaan eten.

Als we pas om 12u beginnen spelen op zaterdag en tot 1u bezig zijn geweest op vrijdag, dan zie ik opstaan voor een vroeg ontbijt toch al niet 100% zitten eigenlijk.
Vrijdag is een lange speeldag en dan begint alles ook om 12U, en als we donderdag na het werk naar daar rijden, en vrijdag er heel fris willen bijlopen tot 1u snachts, zal iets meer uitslapen ook wel welkom zijn.
Zondag is de uitzondering, dan begint alles om 10u.

Het ontbijt zou dus voor 2 personen op 23 eur komen voor 3 dagen. (11,5 per persoon), dus ja vrije keuze, maar voor mij moet het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptyza dec 28, 2013 1:30 pm

Voor onze volgende sr dacht ik aan 15 of 22 maart, das na de carnaval gekte en ruim voor clogcon. Laat maar weten als dit echt niet zou passen voor jullie, dan nemen we de datum die het best uitkomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Caesar
Tower Master
Caesar


Aantal berichten : 218
Registration date : 26-04-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Aalst

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptyza dec 28, 2013 6:10 pm

ik heb me ingeschreven voor hetzelfde als niels de 3 50 punten dingskes en als ik nie masters haal de 35 john dingsken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
tonyp
Corsair



Aantal berichten : 66
Registration date : 09-07-13

Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Emptyza dec 28, 2013 10:29 pm

ik denk dat de eerste hotel op de site beste is, tenzij dat de Brett afkomt met iets beter Smile
Ontbijt lijkt ook overbodig, we kunnen goedkoper vinden in den buurt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upcomming Warmachine events   Upcomming Warmachine events - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Upcomming Warmachine events
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» warmachine
» training warmachine
» Demodag Warmachine
» battles warmachine
» Warmachine spelers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warmachine :: Events-
Ga naar: