Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Motivation... fading... must... end... this... MADNESS...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Motivation... fading... must... end... this... MADNESS... Empty
BerichtOnderwerp: Motivation... fading... must... end... this... MADNESS...   Motivation... fading... must... end... this... MADNESS... Emptydi maa 05, 2013 7:59 pm

1500 punten lijst is zo goed als gepainted, minus enkele Kheres assault krengen. Dat brengt mijn Salamanders op zo'n 2400 punten geverfd. Een derde Rhino en twee Stormtalons zijn gebasecoat in mijn speciale mix 'get shit on green' (basically Snot Green met een Salamander decall erop), voor één Stormtalon is het groen zelfs al bijna klaar inclusief highlights. Daarna plannen in de pipeline voor een Stormraven, 3 attack bikes met multimeltas. Da's dan zo'n 2,5 jaar dat ik groen aan het verven ben. Ik ben er ondertussen vrij zeker van Der Kaizer hemzelve minder werk had aan zijn volle 20 legions (van twee was hij niet tevreden over zijn paintjob, heeft hij dus maar in den Dettol gesmeten en er niet meer naar omgekeken).

Ondertussen blijf ik nachtwerk kloppen alsof mijn leven ervan afhangt om die 6th ed 1750 lijst toch toonbaar te krijgen, terwijl ik het na het Green Knight doubles toernooi even ging laten rusten. Oh, en aangezien ik al plannen heb om mijn 1750 lijst aan te passen van zodra ze af is, is 't dus allemaal voor den Russ zijn kl@ten. I fucking HATE motivation...

End of rant. Discuss...
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Motivation... fading... must... end... this... MADNESS... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Motivation... fading... must... end... this... MADNESS...   Motivation... fading... must... end... this... MADNESS... Emptydi maa 05, 2013 8:21 pm

Ik voel met u mee. Ben frantically guard aan in elkaar aan het stoppen voor een 1850 lijst die moet geverfd zijn tegen begin augustus en die elke paar weken volledig omgegooid wordt. Vorige maand 10 guardsmen met flamers in elkaar gestoken, nu lijst zonder flamers. Ben nu guardsmen met plasmaguns in elkaar aan het steken. Ben benieuws aan hoeveel punten ik zal eindigen voor mijn "guard allies" tegen augustus ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Motivation... fading... must... end... this... MADNESS... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Motivation... fading... must... end... this... MADNESS...   Motivation... fading... must... end... this... MADNESS... Emptydi maa 05, 2013 11:00 pm

goe bezig jongens, doe zo verder.
ga niet opnoemen wat ik allemaal aant painten ben of in elkaar (nog) moet steken maar ga met dit leven denk ik niet toe komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Motivation... fading... must... end... this... MADNESS... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Motivation... fading... must... end... this... MADNESS...   Motivation... fading... must... end... this... MADNESS... Emptywo maa 06, 2013 11:01 am


Tot voor kort was ik eigenlijk nog vrij blij met mijn progressie. Ik kon zelfs wat projectjes beginnen doorkruisen enzo.
Spijtig genoeg heb ik daar nu geen tijd meer voor omdat ik steeds het forum moet opkuisen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Motivation... fading... must... end... this... MADNESS... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Motivation... fading... must... end... this... MADNESS...   Motivation... fading... must... end... this... MADNESS... Emptywo maa 06, 2013 11:46 am

Philuz XIII schreef:

Tot voor kort was ik eigenlijk nog vrij blij met mijn progressie. Ik kon zelfs wat projectjes beginnen doorkruisen enzo.
Spijtig genoeg heb ik daar nu geen tijd meer voor omdat ik steeds het forum moet opkuisen.

+1
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Motivation... fading... must... end... this... MADNESS... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Motivation... fading... must... end... this... MADNESS...   Motivation... fading... must... end... this... MADNESS... Emptywo maa 06, 2013 7:36 pm

Philuz XIII schreef:

Tot voor kort was ik eigenlijk nog vrij blij met mijn progressie. Ik kon zelfs wat projectjes beginnen doorkruisen enzo.
Spijtig genoeg heb ik daar nu geen tijd meer voor omdat ik steeds het forum moet opkuisen.
lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Motivation... fading... must... end... this... MADNESS... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Motivation... fading... must... end... this... MADNESS...   Motivation... fading... must... end... this... MADNESS... Emptyvr maa 08, 2013 12:02 am

Philuz XIII schreef:

Tot voor kort was ik eigenlijk nog vrij blij met mijn progressie. Ik kon zelfs wat projectjes beginnen doorkruisen enzo.
Spijtig genoeg heb ik daar nu geen tijd meer voor omdat ik steeds het forum moet opkuisen.
anders moet je dat forum ne keer in een nieuw kleurtje steken, misschien dat je het dan zoveel ni moet opkuisen? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Motivation... fading... must... end... this... MADNESS... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Motivation... fading... must... end... this... MADNESS...   Motivation... fading... must... end... this... MADNESS... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Motivation... fading... must... end... this... MADNESS...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Painting and Modelling :: Painting & Modelling-
Ga naar: