Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Undefeated

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Undefeated   Undefeated Emptyma maa 04, 2013 7:42 pm

De titel van het nieuwe avontuur is 'Undefeated'. Dit is een campaign, nog langer dan the emperor protects, en unlike the emperor protects volgen de delen elkaar naadloos op, zonder een 'cooldown' periode voor te herstellen en nieuw gear te kopen. De requisition voor deze gigantische missie is dan ook een een whoppin 400. Dat lijkt enorm (dat is enorm), maar er is daar nog het één en het ander bij op te merken:

-Niet alles dat je reqd gaat beschikbaar zijn vanaf het begin. Het beste gerief bovendien pas op het laatst. Je kunt er dus niet van uit gaan dat je termie armour-storm shield-thunderhammer combo (all master crafted) al van het begin gaat kunnen gebruiken. Als je het met je chainsword gaat moeten doen tot je het krijgt, gaat het moeilijk worden, een backup power sword reqen is aan te raden.
-Daarom moet ik een lijst hebben van wat je reqd ten laatste 2 dagen voor de eerste sessie van de missie. (zelfs als je de eerste sessie niet kunt meedoen) Ik beslis wat er van het begin beschikbaar is en wanneer de andere stukken later beschikbaar worden, en ik ga dat wat in het verhaal laten passen. GEEN LIJST = GEEN GEAR. Ik ben van plan totaal onbuigzaam te zijn in dat principe, omdat ik die lijsten te hard nodig ga hebben. Herinner hier elkaar ook af en toe aan (voor mensen die minder op het forum komen) zodat er niemand ineens screwed zit. vermeld alsjeblieft de req cost op die lijst, dat gaat mijn job een stuk makkelijker make, jullie moeten sowieso die cost opzoeken.
-Reserve requisition is mogelijk, maar hou er rekening mee dat niet alles beschikbaar zal zijn dat je normaal gezien met reserve req kunt doen (wat wel en wat niet zal op het moment zelf blijken). Door de unieke aard van de missie mag er ook gewoon wargear met reserve req gekocht worden tijdens de missie. maar hou er rekening mee dat dat logisch in het verhaal gaat moeten passen (de kans dat je midden in de woestijn een abandoned multi-melta gaat vinden is niet zo groot), en dat er bovenop de gewone req cost dan een 'unpreparedness tax' gaat aangerekend worden, en dat jullie die taks unfair hoog gaan vinden.
-Door de ongewone lengte van de missie zou het kunnen dat het misschien wel eens nuttig zou kunnen zijn extra ammo te reqen. Vergeet niet dat de standaard is: voor ieder wapen dat je op de lijst zet heb je 3 clips (of equivalent).
-Voor 75 requisition per stuk kunnen jullie een ‘divine intervention’ kopen. Die laat toe één character naar volledige starting wounds te herstellen. Het werkt alleen op player characters, en kan alleen gebruikt worden op bepaalde punten in het verhaal (ik zal jullie zeggen wanneer jullie op zo’n punt zijn). Dit zit erin omdat het nodig gaat zijn.




Urgent astropathic transmission from the imperial army high command, titanicum, relayed through watch fortress Erioch, Omega class encryption:
This is Colonel Constantine Albator, highest ranking surviving PDF officer of Graia, transmitting from manifactorum Ajakis. Graia has been attacked by what appears to be a full orc Waaagh. Their space hulk tore into real space so dangerously close to the planet it caught us all off guard. The planet is practically overrun, and the few remaining PDF pockets are in no position to launch an effective counterattack. I have secured Ajakis with a force of about a 1000 guardsmen, but will not be able to hold it for long. I request immediate assistance, or we will lose Invictus to the orc hordes. It is frustrating beyond belief we look upon its mighty form and are unable to use it with all the techpriests dead and no men trained to crew it. Emperor grant us the strength to hold out long enough…

Addendum by the imperial army high command:
Imperator class titan Invictus’s strategic value is absolute. We cannot allow it to fall into greenskin hands, or lose it in an exterminatus. The liberation fleet is under way, but will arrive too late. Closest response unit is a kill-team from the deathwatch. Hold Ajakis and defend Invictus until the liberation fleet arrives.

Addendum by the captain of the watch:
The deathwatch will respond. Insertion will happen by drop pod, launched from an infiltration ship equipped with reflex-pattern stealth shields. After that, you are on your own until the liberation fleet arrives. No transmission has followed from colonel Albator, we assume the whole PDF force to be dead by now. Do not allow the greenskins to defile the holy battle titan. Emperor be with you.

Primary objective: Find and secure Invictus
Secondary objective: Make contact with PDF survivors (if any)


+ Graia
+ Planetary DataFax: Graia
+
+ system Reference: Secondary Planet of the Graia system, Atlas Stellarum Jericho, M.36 Reference
+ Population: 20 Million, before the orks invaded.
+ Tithe Grade: Decuma Terta -- Forge World
+ Geography/Demography: Forge world, primarily focusing on research for new and advanced weaponry, limited arms production output. None of the original life forms left, bare desert. Air polluted to the point of being poisonous, although astartes can handle it without problem. (unfortunately, orcs can too)
Thinly populated accross the planet.
+ Governmental type: Mechanicum
+ Military Forces: Standard Planetary Defense Force (PDF), Mechanicum servitor warriors (skitarii). All assumed lost.
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptyma maa 04, 2013 10:05 pm

lijkt mij geen slecht idee om req aan de kant te zetten om paar reserve companies mee te nemen of wat battle servitors XD

lijkt mij alleszins enorm nice Smile
hoop alleen dak geen al te grote hap van verhaal mis door examens :s
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptyma maa 04, 2013 10:33 pm

dit klinkt verdacht bekend...


maar goed, het zou wel eens heel goed kunnen. Gelukkig hebben we nog wat XP gekregen.
Een force Sword kan toch gelukkig niet breken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptyma maa 04, 2013 10:58 pm

xajoka schreef:
lijkt mij geen slecht idee om req aan de kant te zetten om paar reserve companies mee te nemen of wat battle servitors XD

lijkt mij alleszins enorm nice Smile
hoop alleen dak geen al te grote hap van verhaal mis door examens :s


Onze shopahollic zal zich kunnen uitleven :p
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptydi maa 05, 2013 8:40 am

Rotten schreef:
xajoka schreef:
lijkt mij geen slecht idee om req aan de kant te zetten om paar reserve companies mee te nemen of wat battle servitors XD

lijkt mij alleszins enorm nice Smile
hoop alleen dak geen al te grote hap van verhaal mis door examens :s


Onze shopahollic zal zich kunnen uitleven :p

en een beetje wargear van dit en wapen van dat soort, en dan nog tees en ooo waarom diene helm niet, past mooi bij dat zwaard XD

maar de verslaving terzijde, leggen we elk hoeveelheid req apart voor reserve req van bijvoorbeeld reserve company enzo?
voor we naar thomas sturen mss ook onze wargear hier posten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptydi maa 05, 2013 9:56 am

maak der best een topic appart voor

en ik ga mij ook is uitleven ze dus ik zal zien hoeveel ik over heb :p
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptydi maa 05, 2013 10:50 am

vraagje, bij ammo moeten we extra ladingen meenemen

maar voor bijvoorbeeld webbings/mijn stoffen voor poisons te maken
moet ik daar ook rekening mee houden voor extra voorraden?
en hoelang zou ik voort kunnen met 1pakje webbings en hoeveel betaal ik voor extra stoffen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptydi maa 05, 2013 3:13 pm

Ik weet niet precies wat je bedoelt met webbings... Als je die bedoelt met die extra dingetjes zoals ene granaat en zo, dan is het vrij duidelijk. we hadden de zakken per webbing afgesproken, dus als je 4 zakken wilt koop je 2 webbings. Tis iet alsof je er niet genoeg req voor hebt.
Dat met die stoffen weet ik nog niet, waarschijnlijk ga ik je gewoon laten doen en ingrijpen als het té wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptydi maa 05, 2013 5:42 pm

Hollow_man schreef:
Ik weet niet precies wat je bedoelt met webbings... Als je die bedoelt met die extra dingetjes zoals ene granaat en zo, dan is het vrij duidelijk. we hadden de zakken per webbing afgesproken, dus als je 4 zakken wilt koop je 2 webbings. Tis iet alsof je er niet genoeg req voor hebt.
Dat met die stoffen weet ik nog niet, waarschijnlijk ga ik je gewoon laten doen en ingrijpen als het té wordt.

oké Smile

hoeveel moeten wij juist voor extra ammo betalen als we meer als onze 3 extra clips willen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptydi maa 05, 2013 6:14 pm

20% van wat het wapen kost, naar beneden afgerond tot de eenheden, tenzij dat 0 zou zijn, dan is het 1
tenzij het special issue is natuurlijk, dat heeft z"n eigen req costs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptyza maa 16, 2013 11:30 am

Omdat dat blijkbaar niet 100% duidelijk is:
je kunt meer dan 1 divine intervention kopen, en ik wil dat bovendien aanraden om te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptyza maa 16, 2013 2:08 pm

moeten wij die divine intervention op voorhand kopen of kan dat met reserve req
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptyza maa 16, 2013 2:38 pm

als hij zegt alles wa ge koopt me reserve req is dubbel de req kost denk ik da ge beter zijt me die op voorhand te kopen
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptyza maa 16, 2013 2:47 pm

mmhh oké, toevallig iemand nog 3req over?
dan moet ik niks zoeken om weg te doen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptyza maa 16, 2013 3:36 pm

3 zal ik wss wel over hebben en anders kris :p
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptyza maa 16, 2013 6:44 pm

met diene servitor heb ik redelijk wat opgedaan :p
kan handig zijn om een lasecannon shooty manneke mee te hebben Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptyzo maa 17, 2013 11:37 am

wa pagina staat da diene servitor/follower
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptyzo maa 17, 2013 2:57 pm

Rotten schreef:
wa pagina staat da diene servitor/follower

servitor is geen follower, is gewoon wargear en staat in core rulebook op p178
op p376 staat wat ge met de servitors kunt doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Emptydi maa 19, 2013 10:16 pm

Nog een opmerking, die Xander zonder dat hij het weet mij heeft doen beseffen:
strategic assets uit rites of battle gaan niet allemaal beschikbaar zijn op die planeet. Dus als je van plan bent die te reqen check dan eerst eens op voorhand bij mij of dat wel kan. (maar denk niet van: ik ga d emoeite niet doen van vragen want de kans dat dat er is is zero. Jullie kenen het verhaal niet, everything can happen.)
Assets gaan, net zoals gewoon wargear, misschien niet van het begin beschikbaar zijn, of misschien zelfs door omstandigheden stoppen met beschikbaar zijn gedurende het verhaal. Als je die tegen dan niet gebruikt hebt... jammer... This is war people, and war is unpredictable.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Undefeated Empty
BerichtOnderwerp: Re: Undefeated   Undefeated Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Undefeated
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Req Undefeated

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: RPG :: Groep 3 Deathwatch RPG :: General stuff & BS-
Ga naar: