Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bestelling "Earth Magnets"

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Imperius
Dark Rider



Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 43
Woonplaats : Altdorf

Bestelling "Earth Magnets" Empty
BerichtOnderwerp: Bestelling "Earth Magnets"   Bestelling "Earth Magnets" Emptydi dec 30, 2008 12:01 pm

Hallo Hallo,

Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel met Earth Magnets is het evt handig dit artikel te lezen.

http://www.heresy-online.net/forums/showthreads.php?p=39608

In het kort, is dit een manier om uw base'kes voor uw figurines magnetisch te maken, zodat deze op de movement tray zelf kunnen gemoved worden, en tijdens de battles zelf geen risico hebben om van de tafel te vallen/tray te vallen etc.

Ik heb een tamelijk goedkoop adres gevonden, die leveren in grote kwantities in Europa.

om het kort te houden.
De magnets zijn
Diameter : 3mm
Hoogte : 1mm

Prijs geschreven als "Hoeveelheid / Prijs-per-stuk" (Euro/stuk)

5-49 / 0.12
50-199 / 0.10
200-500 / 0.08
1000-2000 / 0.07


Als er mensen zijn die interesse hebben om zulke magnets te gebruiken / bestellen, gelieve hier op de forums achter te laten hoeveel je er wilt nemen.

ps : Verzendingskosten zullen gesplit worden door alle participerende personen in de lijst.
Dus met hoe meer we bestellen, hoe goedkoper de magnets, en hoe goedkoper de shipping Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

Bestelling "Earth Magnets" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestelling "Earth Magnets"   Bestelling "Earth Magnets" Emptydi dec 30, 2008 12:08 pm

'k weet het nog ni goe... zou der wss wel wa kunnen bezigen. 'k ga wss meebestellen, maar de hoeveelheid gaat er nog van afhangen van hoeveel andere mensen bestellen


ik kan er nu eenmaal zoveel en zo weinig van gebruiken als ik zelf wil, met 3 legers Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sha
AoW Playtester - Administrator
Sha


Aantal berichten : 143
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 41
Woonplaats : Erpe-Mere

Bestelling "Earth Magnets" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestelling "Earth Magnets"   Bestelling "Earth Magnets" Emptydi dec 30, 2008 12:28 pm

Voor mij is het niet nodig, ik heb in den doe-het-zelf magnetische verf gekocht en ik heb er ook magneetjes gekocht van ongeveer dezelfde grootte als die van u.
De verf heeft zo'n 25€ gekost en de magneetjes 10€ voor 50. Ik had deze gekocht omdat je over die magnetische verf ook nog mag verven en het verliest geen effect.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://everyoneweb.com/weekentingel
Imperius
Dark Rider



Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 43
Woonplaats : Altdorf

Bestelling "Earth Magnets" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestelling "Earth Magnets"   Bestelling "Earth Magnets" Emptydi dec 30, 2008 12:33 pm

no problem voor mij moet ge niet bestellen eh :p

maar in den doe-het-zelf hebte dus wel het dubbel betaald bijna :/
lang leve internet Smile

ps : beetje content af van die manier van trays maken & mounten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sha
AoW Playtester - Administrator
Sha


Aantal berichten : 143
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 41
Woonplaats : Erpe-Mere

Bestelling "Earth Magnets" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestelling "Earth Magnets"   Bestelling "Earth Magnets" Emptydi dec 30, 2008 12:47 pm

Ja ik weet het danek meer betaald heb, daarom dat ik het ook zei.
Natuurlijk ik ben zo iemand die niet kan wachten op een bestelling en meteen aan de slag wil gaan als ik iets in mijn hoofd heb. Ik koop veel gerief in de doe-het-zelf en ik zag dat staan en kon het mij niet laten.

Het werkt echt héél goed, je ziet niet dat er magnetische verf op is, het lijkt alsof die tray gewoon ge-basecoat is. Voor plastic models werkt het wel beter, je mag je tray ondersteboven houden en ze vallen er niet af. Voor metal models kan je dat niet doen, maar ze staan wel steviger.

Dus als je zoiets gebruikt is het steeds een win-win situatie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://everyoneweb.com/weekentingel
Imperius
Dark Rider



Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 43
Woonplaats : Altdorf

Bestelling "Earth Magnets" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestelling "Earth Magnets"   Bestelling "Earth Magnets" Emptydi dec 30, 2008 12:50 pm

'k heb mij proberen af te leren om dingen impulsief te kopen....nu oefenen in patience... :p

ma bon, toch al goed om te weten, hangt beetje af van welk type coating dat ge op die magnets besteld.
Diegene die'k op zicht heb om te bestellen zijn per magneet capable om bijna 150 gram gewicht te dragen, wat volgens mij toch voor een klein metal figurine ook zou moeten genoeg zijn (hopelijk)

kwestie om den boel easy te kunnen transporteren bij mij eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bestelling "Earth Magnets" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestelling "Earth Magnets"   Bestelling "Earth Magnets" Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bestelling "Earth Magnets"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» army painter magnets uitgetest
» Bestelling Kr
» custom bits bestelling
» Secret Weapon en Greenman Designs bestelling
» funny skaven "combo"

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Painting and Modelling :: Painting & Modelling-
Ga naar: