Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Kaurava Campaign

Ga naar beneden 
+5
Drogue43
Patrick
Hollow_man
khamelot
FL3X
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptydi maa 26, 2013 1:33 pm

ik neem aan da diene regel van ne flamer nog steeds etzelfde is Razz
misschien hem ook eens schrijve bij regels ofzo zoda we dan nie vergete xD
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptydi maa 26, 2013 4:27 pm

Drogue43 schreef:
ik neem aan da diene regel van ne flamer nog steeds etzelfde is Razz
misschien hem ook eens schrijve bij regels ofzo zoda we dan nie vergete xD

dat is inderdaad geen slecht plan, maar zal hem hier al eens vermelden.

als je een flamer meeneemt, heb je er 2 reloads voor. Extra reloads voor een flamer is 8 req per 2 reloads.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Shas'o Jon'as
Witch Elf
Shas'o Jon'as


Aantal berichten : 114
Registration date : 02-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Erembodegem

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptydi maa 26, 2013 7:13 pm

van de 35 req die we krijge, heb ik maar 15req nodig (JUMP PACK!). ik gooi dus 20req in de pot voor algemene dingen zoals pict recorder-achtige toestanden en restraints and stuff. ik heb ni meer nodig want de vorige keer gebruikte ik een speciale flamer, but I wasn't impressed, het gaat smiten worden bij mij (dus blijf allemaal van een veilige afstand want ik heb zin om te pushen!!!! Twisted Evil )
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptydi maa 26, 2013 7:23 pm

Shas'o Jon'as schreef:
van de 35 req die we krijge, heb ik maar 15req nodig (JUMP PACK!). ik gooi dus 20req in de pot voor algemene dingen zoals pict recorder-achtige toestanden en restraints and stuff. ik heb ni meer nodig want de vorige keer gebruikte ik een speciale flamer, but I wasn't impressed, het gaat smiten worden bij mij (dus blijf allemaal van een veilige afstand want ik heb zin om te pushen!!!! Twisted Evil )

Goed dat je vermeld ivm die restraints and stuff dan :p

ps: ik merk hier dat bij de General Space marine Advances volgens de errata hetvolgende kan genomen worden op rank 1...
Add Pilot (Personal) at Rank 1 for a cost of 100 xp

er staan nog wat andere aanpassingen op die pagina (2) voor space wolves & apothecaries :-)

http://www.fantasyflightgames.com/ffg_content/deathwatch/news/faq/Deathwatch%20Living%20Errata%20v1-1.pdf


Laatst aangepast door Patrick op di maa 26, 2013 7:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptydi maa 26, 2013 7:38 pm

Patrick schreef:
Shas'o Jon'as schreef:
van de 35 req die we krijge, heb ik maar 15req nodig (JUMP PACK!). ik gooi dus 20req in de pot voor algemene dingen zoals pict recorder-achtige toestanden en restraints and stuff. ik heb ni meer nodig want de vorige keer gebruikte ik een speciale flamer, but I wasn't impressed, het gaat smiten worden bij mij (dus blijf allemaal van een veilige afstand want ik heb zin om te pushen!!!! Twisted Evil )

Goed dat je vermeld ivm die restraints and stuff dan :p

wel ik heb 5 req maar kzou graag een dosis Deadlock (zie pg 172 in corerulebook voor detail) mee neme en daarvoor ebk 10 req nodig... kdenk da et handig zou kunne zijn aangezien als de persoon 0 Str eeft paralysed is voor 2d5 minuten..
daarna kunne we em nog gemakelijk restraine... als em nie word neergekapt als prepare natuurlijk..

dit is maar een optie en een idee zeg gerust jullie mening... voor de rest heb ik mijn gerief mee dusja Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptydi maa 26, 2013 9:38 pm

Shas'o Jon'as schreef:
van de 35 req die we krijge, heb ik maar 15req nodig (JUMP PACK!). ik gooi dus 20req in de pot voor algemene dingen zoals pict recorder-achtige toestanden en restraints and stuff. ik heb ni meer nodig want de vorige keer gebruikte ik een speciale flamer, but I wasn't impressed, het gaat smiten worden bij mij (dus blijf allemaal van een veilige afstand want ik heb zin om te pushen!!!! Twisted Evil )



pushen is altijd leuk tegen hordes, zoals ik met mijn librarian minstens 100 orks heb afgemaakt met smite en blood lance te pushen :-P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Shas'o Jon'as
Witch Elf
Shas'o Jon'as


Aantal berichten : 114
Registration date : 02-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Erembodegem

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptydi maa 26, 2013 9:40 pm

FL3X schreef:


pushen is altijd leuk tegen hordes, zoals ik met mijn librarian minstens 100 orks heb afgemaakt met smite en blood lance te pushen :-P
Vind ik Leuk (thumbs up) :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 8:12 am

Ik zou graag een Balefire Gun en Power Sword meenemen is wel 1 req te veel ... -_-

Ook, Thomas is er niet deze sessie en ik dacht dat er tech Use nodig was om de turret eventueel te repareren.
Ik wil bij deze gerust Tech Use (+10) nemen (700 exp total) om dit wat op te vangen.
Om dit echter geen 40% maar 50% kans te geven zou ik dan ook een combi-tool (15 req) willen meenemen.

Wel het probleem dat ik dan enorm veel req zuip deze sessie ^^;
Als jullie er echter van overtuigd zijn dat het best gaat lukken zonder het repareren van de turret, hou ik m'n 700 exp ook liever om op te sparen voor 'Hunter of Aliens'
Een Balefire Gun is echter "super effective" tegen Orcs (staat zo bij dat wapen beschreven :p)

Dus aan jullie om hier eens over te denken.
Zou wel graag al 1 req meepikken voor mijn 2 wapens te kunnen meenemen als dit mag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shas'o Jon'as
Witch Elf
Shas'o Jon'as


Aantal berichten : 114
Registration date : 02-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Erembodegem

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 9:42 am

Xeraz schreef:
Ik zou graag een Balefire Gun en Power Sword meenemen is wel 1 req te veel ... -_-

Ook, Thomas is er niet deze sessie en ik dacht dat er tech Use nodig was om de turret eventueel te repareren.
Ik wil bij deze gerust Tech Use (+10) nemen (700 exp total) om dit wat op te vangen.
Om dit echter geen 40% maar 50% kans te geven zou ik dan ook een combi-tool (15 req) willen meenemen.

Wel het probleem dat ik dan enorm veel req zuip deze sessie ^^;
Als jullie er echter van overtuigd zijn dat het best gaat lukken zonder het repareren van de turret, hou ik m'n 700 exp ook liever om op te sparen voor 'Hunter of Aliens'
Een Balefire Gun is echter "super effective" tegen Orcs (staat zo bij dat wapen beschreven :p)

Dus aan jullie om hier eens over te denken.
Zou wel graag al 1 req meepikken voor mijn 2 wapens te kunnen meenemen als dit mag.
tis maar 1req, pikt da dan maar gewoon van mij, ik heb toch genoeg over
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 12:15 pm

Ja, tis da'k moet zien wa'k doe met die Tech Use dan Ă©. Anders pik ik er direct 16 req (combi tool is 15 req)

En om dan geen combi tool mee te nemen in dat geval, zou ik wat spijtig vinden. 40% kans op slagen vind ik wat laag.
En ja, hoe hard hebben we Tech Use nodig ... Zeker met dat Thomas da heeft Smile (hij is er wel niet elke keer bij, dat wel)
Tis een beetje een dilemma Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 1:09 pm

Xeraz schreef:
Ja, tis da'k moet zien wa'k doe met die Tech Use dan Ă©. Anders pik ik er direct 16 req (combi tool is 15 req)

En om dan geen combi tool mee te nemen in dat geval, zou ik wat spijtig vinden. 40% kans op slagen vind ik wat laag.
En ja, hoe hard hebben we Tech Use nodig ... Zeker met dat Thomas da heeft Smile (hij is er wel niet elke keer bij, dat wel)
Tis een beetje een dilemma Razz

wa ik doe is ik schrijf op wak zowizo meeneem en et geen wa ik nog zou kunne gebruike of handig vind maar niet 100% nodig heb schrijf ik tussen haken me de req erbij. zo ist gemakelijk voor te zien of er nog req over is voor eventueel een van de dinge die ge mee wilt neme Razz

en dat tech use gedoe.. wel ik denk dat het handig kan zijn... nie alleen voor de turret maar later misschien ook... en dan denk ik dat het misschien beter is et nu te neme dan later en het vergete, natuurlijk het is u defenitieve keuze dus gewoon de optie ervan overwege misschien Smile

ik denk wel dat aangezien ze zeggen dat we de oorzaak moete wete van deze aanvalle en best zou zijn da we misschien toch probere een ork te capturen... anders zal het moete gebeure door observere van wat we vinden op het veldslag en dat kan moelijk worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 1:40 pm

Ja, naar later toe, moest Thomas ooit falen of hij is er weer niet bij, dan is Tech Use zeker handig.
Ik merk goed genoeg van in groep 3 hoe nuttig dat zou kunnen zijn moesten wij dat hebben. (gelukkig nu wel aanwezig)

Heeft er nog iemand anders 1 req over? kunnen we EN deadlocks EN ik m'n Balefire en combi tool meenemen.

Want vind net als Drogue dat een gevangene wel handig kan zijn. Hou er wel rekening mee dat die geen High Gothic spreken, mss Low Gothic????
Dus communicatie moet wel mogelijk zijn. En als we dit willen toepassen hebben we ook nog req nodig voor restrains ... Kunnen doen zoals in groep 3 en een topic maken voor req, kunnen we overzichtelijk zien zien wie wat meeheeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 1:48 pm

ik ben aan't zien wat ik zo zou meenemen...

ben nog wat aan't uitpluizen ... hopelijk straks meer..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 1:53 pm

Ondertussen het topic gemaakt en mijn equipement en noden erbij gezet.
Als er geen combi tool kan meegenomen worden, wil ik ook nog Tech Use +10 nemen, maar da's dan al rollen op 40 en begint lastig te worden denk ik.
En ja, voor jouw is er natuurlijk een heleboel mee te nemen Ă© Patrick Razz
Altijd wel iets van tof materiaal te vinden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Shas'o Jon'as
Witch Elf
Shas'o Jon'as


Aantal berichten : 114
Registration date : 02-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Erembodegem

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 2:01 pm

Patrick schreef:
ik ben aan't zien wat ik zo zou meenemen...

ben nog wat aan't uitpluizen ... hopelijk straks meer..
ge kunt altijd een flamer en/of heavy bolter (met special ammo da gij normaal free kunt krijge) meenemen of iets dergelijks
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 2:28 pm

Xeraz schreef:
Ja, naar later toe, moest Thomas ooit falen of hij is er weer niet bij, dan is Tech Use zeker handig.
Ik merk goed genoeg van in groep 3 hoe nuttig dat zou kunnen zijn moesten wij dat hebben. (gelukkig nu wel aanwezig)

Heeft er nog iemand anders 1 req over? kunnen we EN deadlocks EN ik m'n Balefire en combi tool meenemen.

Want vind net als Drogue dat een gevangene wel handig kan zijn. Hou er wel rekening mee dat die geen High Gothic spreken, mss Low Gothic????
Dus communicatie moet wel mogelijk zijn. En als we dit willen toepassen hebben we ook nog req nodig voor restrains ... Kunnen doen zoals in groep 3 en een topic maken voor req, kunnen we overzichtelijk zien zien wie wat meeheeft.

wel als het een ork is ist orcish(gutterspeak ofzo)/lowgothic en anders we zijn van de deathwatch kunne we niemand vrage als tolk Razz

robin gezijt toch ne kill marine misschien kunde gij ervoor regele "you know some shady guys out of shady places don't you"
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 3:03 pm

Heb op m'n reizen wel al een aantal taalkundige die het orcish beheersen ontmoet ja.
Maar geen idee waar 1 van hen zich ook maar bevind.
Hoewel 1 opsporen niet zo moeilijk kan zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 3:18 pm

Xeraz schreef:
Heb op m'n reizen wel al een aantal taalkundige die het orcish beheersen ontmoet ja.
Maar geen idee waar 1 van hen zich ook maar bevind.
Hoewel 1 opsporen niet zo moeilijk kan zijn...

that's the spirit Very Happy
dan komt natuurlijk ook nog et punt als we em zoude verstaan... gaan we het uit em krijgen?
als ik me nie vergis had jonas al eens gezegt dat hij interrogation ging neme al weet ik nie of da hij dat al heeft gedaan natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Shas'o Jon'as
Witch Elf
Shas'o Jon'as


Aantal berichten : 114
Registration date : 02-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Erembodegem

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 4:06 pm

Drogue43 schreef:

that's the spirit Very Happy
dan komt natuurlijk ook nog et punt als we em zoude verstaan... gaan we het uit em krijgen?
als ik me nie vergis had jonas al eens gezegt dat hij interrogation ging neme al weet ik nie of da hij dat al heeft gedaan natuurlijk
interrogation had ik al, ik heb zelfs interrogation +10, waardoor ik smijt op 70 (heb 60WP) en ik ga mss met de overgebleve 500xp ofwel true strike (500xp) kope voor het geval we een weird boy tegenkome, ofwel voor 200xp interrogation +20 waardoor ik 300xp over heb
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 4:09 pm

Shas'o Jon'as schreef:
Drogue43 schreef:

that's the spirit Very Happy
dan komt natuurlijk ook nog et punt als we em zoude verstaan... gaan we het uit em krijgen?
als ik me nie vergis had jonas al eens gezegt dat hij interrogation ging neme al weet ik nie of da hij dat al heeft gedaan natuurlijk
interrogation had ik al, ik heb zelfs interrogation +10, waardoor ik smijt op 70 (heb 60WP) en ik ga mss met de overgebleve 500xp ofwel true strike (500xp) kope voor het geval we een weird boy tegenkome, ofwel voor 200xp interrogation +20 waardoor ik 300xp over heb


hah oke dat is dan ook in orde Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 4:16 pm

er bestaat een vertaal apparaat een elucidator (req 25 weliswaar)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 4:22 pm

Patrick schreef:
er bestaat een vertaal apparaat een elucidator (req 25 weliswaar)

wel dat is handig, moest het niet zo duur zijn dan... misschien eens lief vragen aan de blood ravens misschien hebbe zij er een liggen ergens Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 10:04 pm

Drogue43 schreef:
Patrick schreef:
er bestaat een vertaal apparaat een elucidator (req 25 weliswaar)

wel dat is handig, moest het niet zo duur zijn dan... misschien eens lief vragen aan de blood ravens misschien hebbe zij er een liggen ergens Razz


Thule: we do not need these devices. If they don't talk, we hit harder or ready our bolters ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 10:18 pm

FL3X schreef:
Drogue43 schreef:
Patrick schreef:
er bestaat een vertaal apparaat een elucidator (req 25 weliswaar)

wel dat is handig, moest het niet zo duur zijn dan... misschien eens lief vragen aan de blood ravens misschien hebbe zij er een liggen ergens Razz


Thule: we do not need these devices. If they don't talk, we hit harder or ready our bolters ...

"That is indeed a good tactic...i guess our librarian can keep that one in mind for interrogating."
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 10:24 pm

Citaat :
"That is indeed a good tactic...i guess our librarian can keep that one in mind for interrogating."

I see what you did there ...
Librarian .. keep it in mind .... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Kaurava Campaign   The Kaurava Campaign - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Kaurava Campaign
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Req "The Kaurava Campaign"
» Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)
» The purification of Kaurava IV "Aurelia"
» New Campaign
» Campaign A

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: RPG :: Groep 2 Deathwatch RPG-
Ga naar: