Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 lijm probleem

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
zohraxe
Warrior
zohraxe


Aantal berichten : 23
Registration date : 01-01-13
Leeftijd : 38
Woonplaats : midgard

lijm probleem Empty
BerichtOnderwerp: lijm probleem   lijm probleem Emptydo jan 03, 2013 2:09 pm

weet iemand hoe ik een vastgeplakt onderdeel kan loskrijgen zonder schade of al te veel schade aan mijn figuur. ik heb het grote platform van mijn goblin town set aan elkaar vastgeplakt in al mijn enthousiasme maar die moet (hoeft niet) geplakt te zijn zodat je meerdere opstelling combinaties kan doen. wie me kan helpen met een manier om die terug los te krijgen graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
TimDG
Cold One Knight
TimDG


Aantal berichten : 186
Registration date : 16-10-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Welle

lijm probleem Empty
BerichtOnderwerp: Re: lijm probleem   lijm probleem Emptydo jan 03, 2013 3:24 pm

ja dat hangt ervan af welke lijm je gebruikt , als je echte plasticlijm gebruikt dan gaat je model niet loskiomen zelf als je de lijm oplost :s als er bij space marines iets verkeerd vastplakt dan breek ik de stukken meestal gwn van elkaar en ga ikerover met heel zacht schuurpapier:s ma space marines zijn redelijk vergevingsgezind op dat vlak heb ik al gemerkt:s Ik weet niet hoe het is bij de goblin town set:s
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

lijm probleem Empty
BerichtOnderwerp: Re: lijm probleem   lijm probleem Emptydo jan 03, 2013 7:36 pm

Als je superglue/CA-lijm gebruikt hebt, kan je proberen om je model in de diepvries te stoppen. Superglue zou loskomen in de diepvries.

Als je plastic lijm gebruikt hebt (UHU, Revell of iets dergelijks), ben je vrij stevig gejost.
Terug naar boven Ga naar beneden
zohraxe
Warrior
zohraxe


Aantal berichten : 23
Registration date : 01-01-13
Leeftijd : 38
Woonplaats : midgard

lijm probleem Empty
BerichtOnderwerp: Re: lijm probleem   lijm probleem Emptydo jan 03, 2013 9:31 pm

diepvries werkt niet in dees geval want het is inderdaad met de uhu gedaan. verwarmen in de hoop dat lijm los zou komen is ook geen oplossing want plastiek kan die hitte niet aan waarschijnlijk. och ja dan is het maar zo uiteindelijk is het geen ramp maar als er nog mensen zijn die de escape from goblin town en goblin town nog moeten in elkaar zetten plak de platforms niet vast!!! scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

lijm probleem Empty
BerichtOnderwerp: Re: lijm probleem   lijm probleem Emptydo jan 03, 2013 9:48 pm

zohraxe schreef:
diepvries werkt niet in dees geval want het is inderdaad met de uhu gedaan. verwarmen in de hoop dat lijm los zou komen is ook geen oplossing want plastiek kan die hitte niet aan waarschijnlijk. och ja dan is het maar zo uiteindelijk is het geen ramp maar als er nog mensen zijn die de escape from goblin town en goblin town nog moeten in elkaar zetten plak de platforms niet vast!!! scratch
Plastic lijm lijmt niet, maar smelt de stukken aan elkaar. Het enige dat je in dit geval kan doen is hopen dat het niet goed gelijmd is en de stukken van elkaar trekken... Persoonlijk zou ik in dit geval gewoon het terrein verven en er het beste van maken voor het echt om zeep is.
Terug naar boven Ga naar beneden
zohraxe
Warrior
zohraxe


Aantal berichten : 23
Registration date : 01-01-13
Leeftijd : 38
Woonplaats : midgard

lijm probleem Empty
BerichtOnderwerp: Re: lijm probleem   lijm probleem Emptydo jan 03, 2013 9:58 pm

ja dat is het hem juist dat die samensmelt kga er niet beginnen met een mes zitten in te kerven zal het laten zoals het is er zitten nog platforms in de goblin town uitbreiding. nu van dees gewoon het beste maken en dan hou ik dat groot platform voor de goblin king zn troon op te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





lijm probleem Empty
BerichtOnderwerp: Re: lijm probleem   lijm probleem Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
lijm probleem
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Probleem met lijm
» probleem met plakken
» Probleem bases

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Painting and Modelling :: Painting & Modelling-
Ga naar: