Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Winsor & Newton Series 7

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Winsor & Newton Series 7 Empty
BerichtOnderwerp: Winsor & Newton Series 7   Winsor & Newton Series 7 Emptywo okt 24, 2012 9:12 pm

Na lang twijfelen heb ik vorige week eindelijk de penselen van Winsor & Newton Series 7 gekocht. Voor diegenen die deze naam nog niet kennen: deze penselen worden beschouwd als de Rolls Royce der penselen, en vele top miniature painters zweren er bij.

Na deze zelf eens geprobeerd te hebben kan ik zeggen dat ik ook verkocht ben. Ze nemen redelijk wat verf op, maar behouden toch hun punt, hetgeen fijn werk heel makkelijk maakt. Qua blenden moet ik ook nog beter penselen tegenkomen. Ik zal zelf niet snel meer teruggrijpen naar een ander merk! Ik ga het woord 'paintgasme' niet gebruiken, maar bij mijn eerste blend was het 'Jizz... in my pants' Twisted Evil .

Voor diegenen onder jullie die het schilderen van hun modellen serieus nemen, zou ik deze dan ook warm willen aanbevelen. Ze zijn niet echt goedkoop, maar zouden veel langer meegaan dan bijvoorbeeld de GW brushes. Ik heb de mijne pas een week, dus daarover kan ik niet echt oordelen.

Ik heb de set van 4 penselen gekocht bij Ken Bromley's Art Supplies, namelijk nummers 0, 1, 2 en 3. Deze kwamen in een handig doosje (trés chique allemaal), en aan een hele mooie prijs. De 3 vind ik persoonlijk iets te dik voor miniatures, maar de andere zijn zeker heel geschikt.

Samen met de Army Painter Kolinsky Masterclass voor het fijnere werk heb je dan alle tools in handen om prachtig werk af te leveren. Ik vind deze laatste niet meer terug op hun site, maar ben wel van plan om vroeg of laat ook eens hun 'Psycho' te proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winsor & Newton Series 7
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Painting and Modelling :: Painting & Modelling-
Ga naar: