Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Warmachine spelers

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
tolteks
Crone Hellebron



Aantal berichten : 533
Registration date : 09-09-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : Wolvertem

Warmachine  spelers Empty
BerichtOnderwerp: Warmachine spelers   Warmachine  spelers Emptyvr sep 14, 2012 9:07 am

Ik had gezien dat er op vrijdagen miniature games gespeeld worden in Hermelijn,
is dit vooral warhammer of zit er op regelmatige basis warmachine/hordes bij?

Ik speel momenteel samen met enkele vrienden in Mechelen (bij persoon thuis), maar er zijn vrijdagen waarop de locatie niet beschikbaar is of niet iedereen kan, en ik zou wel interesse hebben om af en toe is af te zakken naar Aalst voor een paar spelletjes.

Spelen jullie in de club veel warmachine, of is dit enkel af en toe? op welke uren spelen jullie? (ik kan namelijk pas savonds)

Om even wat meer uitleg te geven over mezelf,
Ik speel enkel warmachine, heb met andere formats geen enkele ervaring, ik heb een kleine hoeveelheid Cryx (25-35 punten) en ben een retribution lijst aan het samenstellen (35ptn).
Ik speel al enkele maanden, en ik ben momenteel zoveel mogelijk speeltijd aan het inlassen om binnen enkele maanden toch enkele tournaments te kunnen meedoen.

Dus ik ben zeker geïnteresseert in meer speelgelegenheid, en als jullie warmachine (willen) spelen op vrijdag avonden, laat hier maar weten, dan weet ik of het de moeite is om af en toe naar Aalst af te zakken. (met eventueel nog 1 of meerdere spelers erbij)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tolteks.be
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Warmachine  spelers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warmachine spelers   Warmachine  spelers Emptyvr sep 14, 2012 11:07 am

Vrijdagavond is er altijd wel tijd voor miniature games, dat gaat dan inderdaad vooral om warhammer, maar er is meestal ook wel ruimte voor iets anders. War machine staat in de Hermelijn nogal in de kinderschoenen en wordt niet zo heel vaak gespeeld, niet genoeg om als je afzakt naar de winkel zonder af te spreken er vanuit te gaan dat je wel iemand zult vinden om tegen te spelen. Omdat we in feite geen vaste spelavonden gebruiken, kun je er zelfs voor warhammer niet altijd even zeker van zijn (en dat spelen we nochtans heel intensief met een vrij grote groep). Daarom is eigenlijk dit forum gestart. Als je hier onder het topic 'casual play' enkele dagen op voorhand de vraag zet om af te spreken voor een (of meerdere) spelletje(s), zal er meestal wel iemand reageren en ben je zeker van een tegenstander. De meeste mensen die spelen zullen ook ongeveer 25-35 punten halen denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Warmachine spelers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» warhammer 40k spelers ???
» lotr spelers
» Filmpies van warmachine
» warmachine
» training warmachine

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warmachine :: Other stuff-
Ga naar: