Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 volgende vrijdag laat

Ga naar beneden 
+3
Necron
Nickodemus
Hollow_man
7 plaatsers
AuteurBericht
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

volgende vrijdag laat Empty
BerichtOnderwerp: volgende vrijdag laat   volgende vrijdag laat Emptydi aug 28, 2012 12:24 am

Ik heb de late shift deze week en kan vanaf 20.30 in de winkel zijn. Iemand tijd voor een klein sple 6th edition? Klein omdat ik er pas zo laat kan zijn en omdat ik het nog moet leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nickodemus
Guardmaster
Nickodemus


Aantal berichten : 55
Registration date : 14-08-11
Woonplaats : Hofstade

volgende vrijdag laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: volgende vrijdag laat   volgende vrijdag laat Emptydo aug 30, 2012 3:53 pm

Ik wil wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

volgende vrijdag laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: volgende vrijdag laat   volgende vrijdag laat Emptydo aug 30, 2012 4:53 pm

ik wil ook wel maar dat zal moeilijk te combineren zijn met een DW sessie te meesteren Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

volgende vrijdag laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: volgende vrijdag laat   volgende vrijdag laat Emptydo aug 30, 2012 5:40 pm


Ben in mijn usertools vh forum aan het zoeken om die Rudolf van Nickodemus op een muur te laten lopen... Spijtig genoeg nog niks gevonden. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

volgende vrijdag laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: volgende vrijdag laat   volgende vrijdag laat Emptyvr aug 31, 2012 12:00 am

@Nick: ok, ik stel een punt of 1000 voor. Naar het schijnt is er ook deathwatch die avond, dus het kan best wat langer duren als we willen, we kunnen dus eventueel zelfs voor meer punten gaan. Ik geloof dat jouw leger ook volledig in de winkel staat, dus we kunnen ter plekke nog zien.

@Jeroen: Narrative deathwatch! Naargelang hoe de battle loopt moet het kill-team dat ook op tafel staat de balance in favour van het imperium tippen. Of ze zitten gewoon middenin de battle en moeten een stealth missie volbrengen. Als ze gesnapt worden moeten ze vechten natuurlijk. Beste gedeelte is dat het totaal onvoorspelbaar is hoe de parameters van de missie zich gedragen. Hoezo moeilijk te combineren? Er zijn niet alleen 1000 mogelijkheden, ze komen ook nog eens spontaan bij mij op. Razz

@Philippe: Misschien eens aan Jeroen vragen om in de deathwatch een xeno raindeer op te voeren? rendeer
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

volgende vrijdag laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: volgende vrijdag laat   volgende vrijdag laat Emptyvr aug 31, 2012 8:26 am

Hollow_man schreef:
@Jeroen: Narrative deathwatch! Naargelang hoe de battle loopt moet het kill-team dat ook op tafel staat de balance in favour van het imperium tippen. Of ze zitten gewoon middenin de battle en moeten een stealth missie volbrengen. Als ze gesnapt worden moeten ze vechten natuurlijk. Beste gedeelte is dat het totaal onvoorspelbaar is hoe de parameters van de missie zich gedragen. Hoezo moeilijk te combineren? Er zijn niet alleen 1000 mogelijkheden, ze komen ook nog eens spontaan bij mij op. Razz


Hmm Dan zou ik ni den tegenstander willen zijn gelijk dat ze in deathwatch ettele slachtoffers maken..... den andere kant kans zich dan best wel opmaken voor nen army whipe :-p

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Raggbur
Guardmaster
Raggbur


Aantal berichten : 53
Registration date : 10-07-12
Woonplaats : Before the gate of another fortress, telling those maggots they've got to form ranks!

volgende vrijdag laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: volgende vrijdag laat   volgende vrijdag laat Emptyvr aug 31, 2012 9:36 am

Hmmm, ik ging mij net aanbieden voor een klein spelletje... Maar mijn diensten zijn nu niet meer vereist?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raggburscodex.blogspot.com
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

volgende vrijdag laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: volgende vrijdag laat   volgende vrijdag laat Emptyvr aug 31, 2012 9:44 am

Wel, we zijn al afgesproken, dus het is niet zeker dat je gaat kunnen spelen. Als je een beetje wilt gokken kun je natuurlijk wel sowieso nog afkomen, wie weet komt er nog iemand anders toe die wel zin heeft in zomaar een spelletje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nickodemus
Guardmaster
Nickodemus


Aantal berichten : 55
Registration date : 14-08-11
Woonplaats : Hofstade

volgende vrijdag laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: volgende vrijdag laat   volgende vrijdag laat Emptyvr aug 31, 2012 10:50 am

The epic rudolf will never hit a wall
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

volgende vrijdag laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: volgende vrijdag laat   volgende vrijdag laat Emptyma sep 10, 2012 10:49 pm

Ik recycleer mijn topic want nu we 14 dagen later zijn heb ik weer de late shift en wil ik vrijdagavond wel weer een spelletje spelen.
Vorige keer gingen die 1000 punten vrij vlot, deze keer wil ik graag eens 1750 proberen in 6th, want ik wil zo stilaan voor mezelf beginnen uitmaken waar ik heen wil voor de narrative campaign. Zoveel units wachten nog om getest te worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

volgende vrijdag laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: volgende vrijdag laat   volgende vrijdag laat Emptydi sep 11, 2012 9:23 am

deze vrijdag, geen probleem Smile
om hoe laat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

volgende vrijdag laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: volgende vrijdag laat   volgende vrijdag laat Emptydi sep 11, 2012 9:48 am

Ah, ja, dat had ik er best nog eens bij gezet.
Ik kan helaas pas spelen vanaf 20.30u. Is dat goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

volgende vrijdag laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: volgende vrijdag laat   volgende vrijdag laat Emptydi sep 11, 2012 10:08 am

normaal wel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

volgende vrijdag laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: volgende vrijdag laat   volgende vrijdag laat Emptydi sep 11, 2012 10:29 am

ok, tot dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





volgende vrijdag laat Empty
BerichtOnderwerp: Re: volgende vrijdag laat   volgende vrijdag laat Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
volgende vrijdag laat
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» casual deze en volgende week
» 40K volgende week?
» Volgende week
» Vrijdag (22/08)
» Deze en volgende 2 weken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: Casual Play-
Ga naar: