Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 space marine 700 punten zoekt tegenstander

Ga naar beneden 
+3
Quick Ben
xajoka
s7sins
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
s7sins
Reaver
s7sins


Aantal berichten : 78
Registration date : 15-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haaltert

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 7:53 am

Ik heb al eens een berichtje geplaatst in tees forum, maar omda ik ni echt reactie kreeg (wsl omda et een slechte datum was) post ik et nu nog eens ;d

ik speel me space marines, black reach set en scouts me sniper rifles, en ik heb nog zo goed als geen enkele ervaring.

Deze week en de komende zou ik elke namiddag wel een uurtje ofzo vrij hebben, direct na het middag.
ik ben ook van plan om vrijdag mijn space marines mee te nemen, maar ik moet mijn scouts wel nog verven.

Ik hoop op wat reactie Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 1:18 pm

sorry examens :s
maar ik zou wel meer als een uurtje voorzien als ge nog geen ervaring hebt
eerste battle black reach was 2-3uur bij mij
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 3:32 pm

Hehe, da was inderdaad méér dan een uurtje :p,
heb ook examens, ik kan ook nie voor de 27ste,
ma daarna wil ik best wel wa tijd vrijmaken om een mede marine speler te leren hoe die vuile Xenos in de pan gehakt moeten worden :p.
Welk chapter hebt ge gekozen?

S
Terug naar boven Ga naar beneden
s7sins
Reaver
s7sins


Aantal berichten : 78
Registration date : 15-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haaltert

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 4:23 pm

check de avatar Wink Crimson Fists ;D

ik heb ook examens (ben waarschijnlijk jonger als jullie ;d ) maar na de examens ga ik vaak naar de hermelijn om dan van daaruit naar huis te gaan en te beginnen leren

merci voor de reacties; kvond mij echt zielig na mijn eerste berichtje dak geplaatst had xd

Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 5:02 pm

plaatst weekend van 23-24juni nog eens een reactie om ons er te doen aan denken,
de laatste week van juni en eerste week van juli kan ik bijna elke dag
dan wil ik gerust wel enkele battles spele, heb tau, tyranids en beginnend dark angel leger dus genoeg nieuwe ervaring voor u :p

en als sammy goed vind misschien is large battle mijn tyranids tegen jullie marines Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
s7sins
Reaver
s7sins


Aantal berichten : 78
Registration date : 15-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haaltert

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 5:19 pm

ok stoer, maar de eerste week van juli ben ik zelf weg en de laatste goh ja, afsluiting van het schooljaar en humaniora en al ;d dus veel tijd ga ik dan ook niet hebben, maar ik zal sowieso wel een plaatsje hebben Smile

btw ik heb nu 690 punten, en ik zou graag naar de 750 gaan. wat raden jullie mij aan om te kopen? ik dacht aan een attack bike ( met heavy bolter dan als ik het dan toch tegen die smerige beesten moet opnemen Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 5:29 pm

mmhh, ik zou zeggen probeer eerst wat units uit
speel een spelletje met attack bikes(gebruik andere modellen, doosjes, lego of autotjes, wat je maar bij oud speelgoed vind)
doe dat ook voor andere units
hetgene waar ge u beste bij voelt kunt ge dan op voortbouwen en aankopen voor doen

warhammer is iets waar het niet over beste stuff gaat, maar gene waar ge zelf liefste mee speelt
Terug naar boven Ga naar beneden
s7sins
Reaver
s7sins


Aantal berichten : 78
Registration date : 15-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haaltert

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 5:31 pm

wauw zo filosofisch ;d
das ni sarcastisch bedoeld ze, merci voor de tip, ik koop nogal op impuls xd in da geval heb ik plots een attack bike met heavybolter/multimelta in mijn force Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 5:34 pm

was/is bij mij ook
heb verschillende units waar ik niet meer mee speel door impuls aankoop XD
is gewoon fun om die dan nog is te gebruiken in massbattles Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
s7sins
Reaver
s7sins


Aantal berichten : 78
Registration date : 15-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haaltert

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 5:37 pm

goh wel, daar troost ik mij ook mee, ma de models zijn verdeeld over goh, 6 races Surprised
btw is er een leger dat in de hermelijn bijna niet gebruikt wordt? ik vul graag lege gaten in Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 5:42 pm

er zijn tyranid spelers, demons, chaos SM, SM, grey knights , space wolves, darkeldar, eldar, imperial guard, necrons en tau

enige dak niet weet zijn sisters of battle
maar nog eens spele wat ge graag speelt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
s7sins
Reaver
s7sins


Aantal berichten : 78
Registration date : 15-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haaltert

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 5:47 pm

ok chill, en sisters of battle, zolang die ni hermaakt worden begin ik er ni aan Sad
maar ge hebt gelijk, kga eerst nog wa zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 7:53 pm

xajoka schreef:
er zijn tyranid spelers, demons, chaos SM, SM, grey knights , space wolves, darkeldar, eldar, imperial guard, necrons en tau

enige dak niet weet zijn sisters of battle
maar nog eens spele wat ge graag speelt Smile

Bart VM heeft (o.a.) een sisters leger Smile

En blood angels en orks zijn ook vertegenwoordigd !!!

Enkel Dark Angels en Black Templars zijn nog niet (veel) gezien. Maar dat zijn dan ook weer de oudere codexen/codeci ...

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 7:57 pm

Wazdakka schreef:
ok stoer, maar de eerste week van juli ben ik zelf weg en de laatste goh ja, afsluiting van het schooljaar en humaniora en al ;d dus veel tijd ga ik dan ook niet hebben, maar ik zal sowieso wel een plaatsje hebben Smile

btw ik heb nu 690 punten, en ik zou graag naar de 750 gaan. wat raden jullie mij aan om te kopen? ik dacht aan een attack bike ( met heavy bolter dan als ik het dan toch tegen die smerige beesten moet opnemen Wink )

Als je voor crimson fists wil gaan is Pedro Kantor natuurlijk aangewezen. Je kan hem natuurlijk eerst eens proxyen met de captain die in black reach zit. En als je Pedro in je lijst opneemt, dan zijn sternguard met combi weapons wel heel goed. Misschien in een drop pod ...

De black reach dreadnought wordt ook vaak gespeeld met een drop pod.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 8:04 pm

Necron schreef:


Bart VM heeft (o.a.) een sisters leger Smile

En blood angels en orks zijn ook vertegenwoordigd !!!

Enkel Dark Angels en Black Templars zijn nog niet (veel) gezien. Maar dat zijn dan ook weer de oudere codexen/codeci ...


hoe durf ik orks vergeten Surprised
wie speelt er met blood angels en black templars?
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 8:26 pm

xajoka schreef:
Necron schreef:


Bart VM heeft (o.a.) een sisters leger Smile

En blood angels en orks zijn ook vertegenwoordigd !!!

Enkel Dark Angels en Black Templars zijn nog niet (veel) gezien. Maar dat zijn dan ook weer de oudere codexen/codeci ...


hoe durf ik orks vergeten Surprised
wie speelt er met blood angels en black templars?

mijn blood angels zijn beroemd/berucht voor hun parkeerkunsten !!! (zie ook battle report)

space marine 700 punten zoekt tegenstander 6a2jeroen

Pieter en Arno hebben ook blood angels.

Black Templars is maar een gerucht. We zullen binnenkort wel zien ...


Laatst aangepast door Necron op wo jun 06, 2012 8:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Oracles
Witch Elf
Oracles


Aantal berichten : 113
Registration date : 21-09-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : lede

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 8:29 pm

als je meer dan een 1u tijd hebt en ik mijn chaos spm codex kan terug vinden wil ik wel voor 700p spelen
ik vertegenwoordigd (1000 sons , dragon warriors)chaos spm en een soort van imperial gaurd
ja kan gemakelijk verschillende legers uit 1 codex halen bv crimson fists met de spm codex
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 8:35 pm

der bestaat blijkbaar battle report over eerste matchkes van sammy en mij XD
black templars is philip dan gok ik XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 9:20 pm

xajoka schreef:
enige dak niet weet zijn sisters of battle
Ik heb het al begrepen, ik moet mijn meiden nog eens van onder 't stof halen. Misschien met de 1000 punten doubles? Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 9:22 pm

Bart VM schreef:
xajoka schreef:
enige dak niet weet zijn sisters of battle
Ik heb het al begrepen, ik moet mijn meiden nog eens van onder 't stof halen. Misschien met de 1000 punten doubles? Twisted Evil

aj neen, xander nu hebdet gedaan. al die melta en ik breng enkel vehicles mee Sad
laat staan the unstoppable and unkillable saint celestine ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 9:24 pm

Necron schreef:
Bart VM schreef:
xajoka schreef:
enige dak niet weet zijn sisters of battle
Ik heb het al begrepen, ik moet mijn meiden nog eens van onder 't stof halen. Misschien met de 1000 punten doubles? Twisted Evil

aj neen, xander nu hebdet gedaan. al die melta en ik breng enkel vehicles mee Sad
laat staan the unstoppable and unkillable saint celestine ...

voor mij geen probleem, hordes merken niet veel van melta XD
Terug naar boven Ga naar beneden
s7sins
Reaver
s7sins


Aantal berichten : 78
Registration date : 15-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haaltert

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 9:27 pm

Oracles schreef:
als je meer dan een 1u tijd hebt en ik mijn chaos spm codex kan terug vinden wil ik wel voor 700p spelen
ik vertegenwoordigd (1000 sons , dragon warriors)chaos spm en een soort van imperial gaurd
ja kan gemakelijk verschillende legers uit 1 codex halen bv crimson fists met de spm codex

goh ja zeker vrijdag heb ik veel tijd, niet dat ik dan veel voor school ga doen xd alle ja toch ni direct na het examen.. maar 's avonds is wel sowieso uitgesloten, dus enkel in de middag. ik heb al met een zekere michael afgesproken voor overmorgen om het tegen zijn necrons op te nemen, maar anders kan ik elke middag tot twee uur ten laatste..

ik begrijp wel da da voor veel mensen ni gaat, maar na de examens ga ik wa vaker naar de hermelijn komen Very Happy

en als ik mijn captain zou vervangen door pedro kantor kom ik mooi aan 750 punten, ik heb gezien da dat een meer gebruikt puntenaantal is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptywo jun 06, 2012 9:53 pm

Jeroen en Arno hebben een collectie futuristische vampieren(kwam diene codex nie uit tijdens de twilight gekte?) :p
Ne large-scale is goe voor mij, kan misschien tegen dan wa bikes inzetten Smile
-edit: hmmm, misschien had ik eerst de tweede pagina moeten lezen-
S


Laatst aangepast door Quick Ben op wo jun 06, 2012 9:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : zie post zelf)
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptydo jun 07, 2012 12:12 pm


Ik ben aan Templars bezig... van vorig weekend al.. lol

Dark Angels zijn er 2 spelers. 1tje die er nog nooit mee komen spelen is en den andere is Kevin, ook starter en zijn leger aant opbouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Emptydo jun 07, 2012 7:48 pm

xajoka schreef:
Necron schreef:
Bart VM schreef:
xajoka schreef:
enige dak niet weet zijn sisters of battle
Ik heb het al begrepen, ik moet mijn meiden nog eens van onder 't stof halen. Misschien met de 1000 punten doubles? Twisted Evil

aj neen, xander nu hebdet gedaan. al die melta en ik breng enkel vehicles mee Sad
laat staan the unstoppable and unkillable saint celestine ...

voor mij geen probleem, hordes merken niet veel van melta XD
Sisters zijn ook de enigen in 40K met heavy flamers in hun troop choices. En reken maar van yes dat ik daarvan ook een pak kan meebrengen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander   space marine 700 punten zoekt tegenstander Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
space marine 700 punten zoekt tegenstander
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» space marine bits
» nieuwe space marine modellen
» Tim - Space Marine Scout kill team Hadvar
» Dark Millennium - eerste Space Marine animaties!
» newbie zoekt 700 point battle - woensdagnamiddag

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: Casual Play-
Ga naar: