Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 rewards so far

Ga naar beneden 
+5
Quick Ben
Rotten
FL3X
xajoka
Hollow_man
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: rewards so far   rewards so far Emptyma apr 09, 2012 10:27 pm

Om het een beetje op een rijtje te zetten, en om diegenen die er niet bij konden zijn op de hoogte te houden, de rewards so far.

Iedereen heeft ondertussen 1400xp verdiend.

renown:
Kris: 16
Tom: 15
Robin: 15
Xander: 15
Samuel: 14

Ik zou het eigenlijk onder de namen van de karakters moeten zetten, maar ik ben die weer vergeten op te schrijven, laat die nog eens weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptydi apr 10, 2012 11:36 am

brother Angeal

heb trouwens gebruik en make van toxins beter bekeke, ik zou voor elke hoeveelheid bare components nen trade test moeten doen om te zien of ik effectief het product maak, om het op mensen toe te dienen is het nen medectest+10, maar voor andere gebruiken (als op wapen zetten) ist nen chemuse test

blijkbaar zijn nog andere nuttige drugs en toxin dak kan gebruike Smile
zijn er buiten in de corebook nog drugs en toxin in andere boeken?
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptywo apr 11, 2012 5:17 pm

Brother Daneterius

sjans da we snel doorhadden wat we moesten doen om die hypnose te verbreken van die broodlord! :p

achja, hij heeft het eind van mijn force sword geproefd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptywo apr 11, 2012 5:47 pm

roll allemaal eens op logic

iedereen faalt...
na 10 rondes van broodlord te aanzien als verscheidene babes: geef nen duw en verbreek oogcontact... a ja XD
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptywo apr 11, 2012 11:12 pm

ja, sorry, maar ik had toch graag de hallucinante versie van jessica alba die een lapdance doet over mij power armor :p
ik mag dan nog het hoogste aantal willpower hebben van ons kill-team, maar daar zegt ge geen nee tege!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptydo apr 12, 2012 3:30 pm

allemaal pussy's zijn jullie

doe da dood :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptyza jun 30, 2012 8:43 pm

Rewards voor ‘righteous fury’
De renown lijkt veel, maar dat komt door die oath of glory. Bear in mind dat niet iedereen deze rewards zal krijgen; de rewards voor primary objectives krijgt iedereen sowieso, maar voor de rest moet je er bij zijn geweest.

Stopping Waaagh Brass eye taking place: 400xp, 3 renown
Killing the ork warboss: 250 xp, 2 renown
Destroying the gargant: 200xp, 2 renown
Destroying the vox beacon: 200xp, 2 renown
Defending the watch station: 150xp
Discovering data that identiefies the warboss: 100xp, 1 renown
Gather intel on the ork strength and activities: surpassed by stopping the waaagh altogether*
Kill ashram vail: failed, -1 renown**
Kill as many orcs as possible while waiting for extraction: failed
Kill Vorshakor the berzerker: 100 xp, 2 renown

Individual rewards (en dergelijke):

Robin:
Take a trophy from the warboss’ corpse: 1 renown

Kris:
While wounded, poorly armed by comparison and seriously hindered in using his psychic powers, challenged a khorne berzerker to a 1 on 1 duel in order to protect his lethally wounded battle brothers, then proceeded to kill the berzerker in 1 blow: 2 renown

Tom:
-Inflicting the most damage on the warboss: 1 renown
-Rash and unwise action, resulting in the capture of nearly the entire kill-team and jeopardizing the entire mission: -3 renown***

Samuel:
Single-handedly cleaning up the mess Tom made by infiltrating the orc camp unseen, making his way on his own trough the tunnels of the pits, eventually breaking free the kill team. Then proceeding to show unsurpassed leadership ability, making the utmost of squad mode abilities, generally being responsible for the success of the mission altogether : 100xp, 2 renown, crux terminatus honour.

*yep, jullie hadden ok gewoon eens goed kunnen rondkijken en naar huis gaan, en een volledige chapter of de guard sturen om de zaak op te kuisen. Het verhaal hield rekening met die mogelijkheid. WEL met die, de meer obvious ones niet… Rolling Eyes
**standard penalty: the battle brother allows a powerful xenos warrior (en bij uitbreiding vind ik enemy of the imperium) to live while he could have slain him.
***quote, vrij naar ‘Rynn’s world’:
-If that shot had killed its target we would be praising instead of punishing him.
-Indeed, but it didn’t.

Grand total per speler:
Xander: 850xp, 7 renown
Tom: 1400xp, 9 renown
Jeroen: 1150xp, 10 renown
Kris: 1200 xp, 11 renown
Robin: 1400 xp, 12 renown
Samuel: 1150xp, 12 renown, crux terminatus
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptyzo jul 01, 2012 12:02 am

krijg ik mijn geburnde fate point niet terug met heroische overkill op de khorne berzerker? :p
41 damage me nen choppa vind ik anders wel een prestatie. Ok, krijg wel mooie renown reward.

dus een nee word nu een kwart acceptabel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptyzo jul 01, 2012 12:04 am

ik heb daaran nog 2 keer 43 pen 8 gedaan :p


Laatst aangepast door Rotten op do jul 05, 2012 11:46 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptyzo jul 01, 2012 12:09 am

maar was da me nen choppa? Smile

ik vin da achievement: "zerkchops"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptyzo jul 01, 2012 12:20 am

met 1 kogel :p

er volgden er telkens nog minstens 2
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptyzo jul 01, 2012 12:33 am

Als ik in het deathwatch spelsysteem fate points begin uit te delen voor heroïsche overkill hebben jullier er 10 tegen dat we 3 sessies verder zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptyzo jul 01, 2012 9:56 am

hoe kom ik aan renown en exp?
heb hele verhaal niet meegedaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptyzo jul 01, 2012 10:08 am

ge krijgt dezelfde renown en XP voor elk primary objectief dat we gedaan hebben omdat je anders te ver begint achter te lopen

Thomas heeft dit uitgelegd in zijn post Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptyzo jul 01, 2012 1:20 pm

Whut? Crux terminatus Shocked
lol! Kheb gewoon mijne job gedaan als tactical sergeant ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptyzo jul 01, 2012 1:42 pm

Quick Ben schreef:
lol! Kheb gewoon mijne job gedaan als tactical sergeant ^^
Eraan denken squad modes te gebruiken en het dan nog eens goed doen ook, ik heb het nog niet eerder gezien...
En uiteindelijk is het niet alleen maar jouw rol vervullen waarvoor je honours krijgt, het was een combinatie van de missie in feite redden (zonder jou zaten ze daar nu nog te pifighten) en daarna jouw rol perfect vervullen. De rol van zowat alle andere specialties is vrij duidelijk, een tactical heeft iets meer... ehm... tactisch inzicht nodig, and you nailed it. Ik denk dat jij indirect dat laatse gevecht zowat 75% van de damage hebt gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptyzo jul 01, 2012 1:44 pm

Wow thx Smile
Kga die andere squad-modes ook nog eens overlopen want kheb enkel diene van mijn chapter deze keer gebruikt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptyzo jul 01, 2012 7:26 pm

btw ik ben paranoide geworden door het veraad van ashram vail
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptyma jul 02, 2012 11:57 am

Door zo ne power Klaw te overleven ben ik serieus wa taaier geworden en ben ik meer vastberaden nu, kheb erger meegemaakt dan een paar muggenbeten van bolters ^^
What doesn't kill me, makes me stronger Twisted Evil



"Into the fires of battle! Unto the anvil of war!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptyma jul 02, 2012 4:42 pm

Quick Ben schreef:
Door zo ne power Klaw te overleven ben ik serieus wa taaier geworden en ben ik meer vastberaden nu, kheb erger meegemaakt dan een paar muggenbeten van bolters ^^
What doesn't kill me, makes me stronger Twisted Evil



"Into the fires of battle! Unto the anvil of war!"

vanuit het standpunt van nen apothecary: what doesn't kill you makes you suffer Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptydi jul 03, 2012 12:28 pm

ni da ik het samuel ni gun want hij heeft het inderdaad heel goed gedaan maar:

The Crux Terminatus:
A Space Marine who particularly distinguishes himself
may earn one of the most significant honours of the
Adeptus Astartes. This award is known as the Crux
Terminatus, and it signifies not only that the Space
Marine is a celebrated veteran with many heroic actions
under his belt, it also represents the fact that the Space
Marine has the training necessary to use the ancient
suits of Terminator Armour reserved for such heroes.
The Crux Terminatus is worn as a badge on the Space
Marine’s power armour, taking the shape of a skull
within a cruciform shape, often adorned with bones
or lightning bolts. This same symbol is incorporated
into the shoulderplate of each Terminator Armour suit,
said to contain a sliver of the incomparable armour
worn by the Emperor himself. For more information
about Terminator Armour, see page 164. The Space
Marine must have 60 Renown to be considered for
this honour.

toevallig opgekomen omdat ik wou weten wat die Crux Terminatus dee
ofwel is dit enkel als wij het willen requisitionen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptydi jul 03, 2012 12:55 pm

Mja, kan der toch niks mee doen totdat ik famed ben, enkel dan kan ik terminator armour aanvragen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptywo jul 04, 2012 12:00 am

Ja, ik weet het. Maar ik ga dat niet op die manier doen. Ik verwacht niet dat zo'n goeie runs zoals Samuel de laatste sessie had enorm veel gaan voorkomen, waar één speler zoveel verschil maakt. De gelegenheid doet zich nu voor, en komt misschien zelfs nooit meer opnieuw.
En je kan effectief toch pas termie armour requisitionen vanaf famed, dus het maakt niet zo'n enorm verschil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptyza aug 11, 2012 9:45 pm

Rewards voor ‘the price of hubris’ (deel 1 van ‘the emperor protects’)

Success and dishonour
De missie op Aurum was at best the beschrijven als een Pyrrusoverwinning. En dat is effectief at best want de commanders in de watch fortress zijn hard pressed om het effectief te zien als een overwinning. Ja, de tyranids zijn gestopt, maar voor een veel te hoge prijs. De orbital lance strike die het grootste deel van de rulers van Aurum heeft gedood werd door de Aurans geïnterpreteerd als een oorlogsverklaring, en elke mogelijkheid tot een vredelievende assimilatie in het imperium is verloren. Niet alleen hadden die ‘space marines’ gelogen over het feit dat de bedreiging voorbij was, ze hebben de leugen proberen te verbergen door velen onder hen te doden, en de rest permanent te verblinden met het licht uit de hemel. Bijna alle aurans die wisten van de cael’s intentie om te assimileren in the imperium zijn dood, hun hoofdstad in ruins, en de rest spreads the word dat dat de schuld van het imperium is. In plaats van een valuable resource/recruiting planeet heeft het imperium er nog een bloody war front bijgekregen. Ook het verlies van een senior officer van de imperial guard, een high ranking member van de eclesiarchy en space marine(s?) wordt betreurd. Het verhaal over hoe hun blood angel brother heroisch van de verwarring gebruik maakte om (de lijken van) zijn battle brothers met behulp van Lan en zijn shuttle te extracten is zeker worth telling, maar niet hier.

Meanwhile, is de chaos mining operation die op aurum gevonden is een cause for concern. Wat de heretics willen met de decavyne crystals is onduidelijk, maar veel goeds kan het niet zijn. Zeker als ze bereid zijn zo ver te gaan om een genestealer infestation te starten enkel om hun acties te camoufleren. Dankzij de picts kan het gevonden symbool worden geïdentificeerd als de radial of chaos, het symbool van de Vinculum Proselytes, een orde van dark mechanicum techpriests. Hoewel eraan gewerkt wordt blijft het onduidelijk wat de gevonden schematics willen zeggen, maar het staat vast dat een fusie is van verboden technologie en warp sorcery.

rewards
Discover what is causing the deaths on aurum (325xp) success
Eliminate the threat on aurum (350xp, 1 renown) success, sort of
Persuade the the Aurans to join the imperium (400xp, 2 renown) failed
Plunge the imperium into bloody war with aurum (-2 renown) success
Return with information on who brought the xenos to aurum (200xp) success
Protect the aurans from the final genestealer outbreak (400xp, 2 renown) failed, okay, de genestealers zijn dood, maar de aurans ook.
Succeed in the divested hunt (200xp, 2 renown) success
Corrupted servitors, spooked agrax herd (75xp each) success
Keep all imperial npcs from dying (1 renown) failed
Recover the schematic of the chaos device (100xp) success
Vindicate Kohl bennex (die onterecht vastzat in verband met corrupted servitors)(100xp) succes
Identify Lan’s assistant as an unsanctioned psyker and take the required actions for that situation (50xp) failed
Expose Karthas as a servant of the enemy (150xp) success
Keep father Marius alive to receive his blessing (1 fate point) failed

Individual (dis)honours

Jeroen:
During the course of the mission the battle brother’s actions lead either directly or inadvertently to the death of a fellow space marine: -2 renown
Inflicting the most damage on the broodlord (in one strike en precies de helft van zijn levens, one might add...): 1 renown

Omdat er nu iemand gestorven is gaan de xp en renown values sowieso uit elkaar beginnen lopen en blijkbaar was het dan net zo’n goed idee om afwezigen toch iets te geven. Daarom ga ik aan dat systeem toevoegen dat het maar één keer werkt. Xander heeft de zijne opgebruikt in de vorige missie, Samuel gebruikt nu de zijne op.
(Eigenlijk zou ik liever xanders weer afnemen omdat dat veel eenvoudiger is, maar dat zou een beetje te cru zijn denk ik… Maar als je daar mee kunt leven xander, graag.)

Grand total per speler:
Xander: 1575xp, 1 renown
Tom: 1575xp, 1 renown
Jeroen: 1575 xp, 0 renown
Kris: 1575 xp, 1 renown
Robin: 1025xp, 1 renown (krijgt wel xp voor primaries, omdat hij toch de helft van de missie aanwezig was)
Samuel: (afwezig)

Omdat ik anders niet goed kon rechtvaardigen dat de overlevenden weggeraken heeft Robin ook de lijk(en) van de dode battle brother(s) kunnen recoveren. Hoewel hideously burnt, kunnen de progenoids worden gerecovered. Iedereen die een nieuw character wilt starten kan de bonussen voor recovered geneseed gebruiken. Heroic sacrifice had ik misschien aaangepakt als het de last man (barely) standing was die het deed, maar nu niet. Helll, de broodlord had maar 8 wound smeer, ik denk dat je het met de hulp van de allies misschien zelfs had gehaald.


Laatst aangepast door Hollow_man op za aug 11, 2012 11:32 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Emptyza aug 11, 2012 10:21 pm

ik wil gerust terug afgeven
dan verlies ik 850exp en diene 7 renown zeker (renown is wel spijtig want nu ist onder respected :p)

kem trouwens geneseed recover gelezen

als hij stierf in heroic sacrifice with nobel reason ist 200xp*rank extra voor creation new character
als geneseeds zijn recovered bij creatie nieuw persoon +5op characteristic naar keuze en extra fatepoint om te beginnen
+alle exp en renown van missie waar hij in stierf

als hij heroic sacrifice deed kan gm ook nog extra rewards geven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





rewards so far Empty
BerichtOnderwerp: Re: rewards so far   rewards so far Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
rewards so far
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rewards so far
» Doodles & Rewards
» Doodles & Rewards
» xp rewards (+eventuele andere)
» Experience, influence (of note) and rewards (that are actually useful)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: RPG :: Groep 3 Deathwatch RPG :: Doodles and rewards-
Ga naar: