Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hey, een nieuwe member hier :)

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Bran Redmaw
Slave on the Altar
Bran Redmaw


Aantal berichten : 2
Registration date : 28-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Antwerpen

Hey, een nieuwe member hier :) Empty
BerichtOnderwerp: Hey, een nieuwe member hier :)   Hey, een nieuwe member hier :) Emptywo maa 28, 2012 9:34 pm

Hallo mensen!! ik ben (blijkbaar) jullie nieuwste member! Ik kom uit België, maar dat zal waarschijnlijk geen probleem zijn, wel? Anyway, ik speel Warhammer 40.000 en ga naar de GW Antwerpen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Hey, een nieuwe member hier :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, een nieuwe member hier :)   Hey, een nieuwe member hier :) Emptywo maa 28, 2012 9:54 pm

Welkom op 't forum! Dat van België is natuurlijk geen probleem, het merendeel van ons volk komt van Aalst en omstreken. Antwerpen is natuurlijk wat ver voor de meesten om eens een battle te regelen, maar da's alvast goed voor als Dark Millenium uit komt en we meer recruten nodig hebben voor ons Belgische chapter Twisted Evil

Welk(e) leger(s) speel je?
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Hey, een nieuwe member hier :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, een nieuwe member hier :)   Hey, een nieuwe member hier :) Emptywo maa 28, 2012 10:02 pm

ik passeer af en toe in de gw van antwerpen als ik op familiebezoek ben (tante heeft 2 straten verder een restaurant)
ik zal anders na de examens eens proberen om te komen voor nen battle XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Hey, een nieuwe member hier :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, een nieuwe member hier :)   Hey, een nieuwe member hier :) Emptydo maa 29, 2012 12:19 pm


Welcome Bran! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Bran Redmaw
Slave on the Altar
Bran Redmaw


Aantal berichten : 2
Registration date : 28-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Antwerpen

Hey, een nieuwe member hier :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, een nieuwe member hier :)   Hey, een nieuwe member hier :) Emptydo maa 29, 2012 9:54 pm

Alright nice! Ik speel Space Wolves by the way Smile Ik heb nog niet zo veel punten (ben meer een fluff-persoon, en krijg niet veel zakgeld ^^) maar als ik wat upgrades by elkaar raap geraak ik rond de 1000 punten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinzo
Slave on the Altar
Jinzo


Aantal berichten : 8
Registration date : 22-05-12
Leeftijd : 31

Hey, een nieuwe member hier :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, een nieuwe member hier :)   Hey, een nieuwe member hier :) Emptydi mei 22, 2012 2:57 pm

Hoi iedereen,

Ik be Glenn (jinzo) 19 jaar en een nieuw member Very Happy

Ik ben een paar maand geleden begonnen met de lotr figuren en zoek nu eindelijk eens wat te spelen met mijn verzmaling die ik toch al heb ;p
Momenteel speel ik nog geen warhammer of 40 k want al mijn tijd kruipt momenteel in de lotr figuren...

Voor mensen met vragen, voorstellen enz

Be free to ask.

Er zullen er onder jullie wel zijn die mij kennen van de winkel anderen wil ik graag nog leren kennen.

Greetz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Hey, een nieuwe member hier :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, een nieuwe member hier :)   Hey, een nieuwe member hier :) Emptydi mei 22, 2012 4:01 pm

Jinzo schreef:
Hoi iedereen,

Ik be Glenn (jinzo) 19 jaar en een nieuw member Very Happy

Ik ben een paar maand geleden begonnen met de lotr figuren en zoek nu eindelijk eens wat te spelen met mijn verzmaling die ik toch al heb ;p
Momenteel speel ik nog geen warhammer of 40 k want al mijn tijd kruipt momenteel in de lotr figuren...

Voor mensen met vragen, voorstellen enz

Be free to ask.

Er zullen er onder jullie wel zijn die mij kennen van de winkel anderen wil ik graag nog leren kennen.

Greetz
Welkom! Ik ben zelf in de hobby begonnen met LOTR, maar het is ondertussen wel al een poos geleden dat ik nog eens gespeeld heb. Misschien een goed excuus om mijn oude modellen eens van onder het stof the halen... Of om er een hoop nieuwe te kopen... Rolling Eyes

Welk(e) leger(s) speel je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinzo
Slave on the Altar
Jinzo


Aantal berichten : 8
Registration date : 22-05-12
Leeftijd : 31

Hey, een nieuwe member hier :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, een nieuwe member hier :)   Hey, een nieuwe member hier :) Emptywo mei 23, 2012 11:09 am

Dat is inderdaad een goed idee :p of ik kan ook beginnen warhammeren XD

Uhm ik heb het meer voor de evil side, tot nu toe heb alle fellowship leden en dat zijn zowat de enige van de good side denk ik :p
Dan heb ik Sauron, grimma, sauruman, Moria King goblin met 24 goblins, wargs, easterlings, easterling kataphrakts, easterling commander.

En momenteel ben ik bezig met aruk hai siege troops en scouts....

Hopelijk ben ik er geen vergeten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hey, een nieuwe member hier :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, een nieuwe member hier :)   Hey, een nieuwe member hier :) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hey, een nieuwe member hier :)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nieuwe 40k FAQ
» kunt ge hier echt alles kwijt?
» nieuwe beastmen
» Nieuwe Magneten
» Nieuwe Speler

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Other Stuff :: Trash Talk-
Ga naar: