Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 wargame Conventie XXIV

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

wargame Conventie XXIV Empty
BerichtOnderwerp: wargame Conventie XXIV   wargame Conventie XXIV Emptydi maa 06, 2012 11:29 pm

De Thunderbolts Gent organiseren (als ik me juist herinner hoe je Romeinse cijfers moet lezen) hun 24ste wargame conventie.
Het gaat hierbij niet alleen over warhammer maar ook een hoop andere wargames hebben een plaats in de zaal. Er zijn demos, painting showcases, en uiteraard worden er wargames (modellen) verkocht, zowel nieuw als tweedehands.

Praktische informatie:

Wanneer? De Wargames Conventie XXIV gaat dit jaar door op 7 april (Paaszaterdag) van 10 uur tot 17 uur.

Waar? De Vierde Zaal - Driebeekstraat 2, 9050 Gentbrugge. Let op, dit is een nieuwe locatie. Ze ligt op ongeveer 50 meter van de vorige en dezelfde parkeerterreinen kunnen gebruikt worden. Volg de pijltjes!

Wat? Voor de mensen die het al kennen kan ik enkel zeggen dat er niks is veranderd behalve de zaal. Voor mensen die voor de eerste keer langskomen: op de conventie kan u proeven van alles wat wargaming te bieden heeft. Historical, sci-fi en fantasy op alle mogelijke schalen met demo’s van verschillende spelsystemen (waaraan u soms ook zelf kan deelnemen) en hele legers geschilderde figuurtjes. Er zijn ook binnen- en buitenlandse traders en er is zoals ieder jaar ook een bring and buy, waar je je tweedehands wargaming-spullen en aanverwanten te koop kan aanbieden.

Inkom: € 5,00

Bring and buy: Info volgt!

Vragen? kevin.suy@scarlet.be.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

wargame Conventie XXIV Empty
BerichtOnderwerp: Re: wargame Conventie XXIV   wargame Conventie XXIV Emptywo maa 07, 2012 9:27 am

Ik ga waarschijnlijk niet kunnen ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
 
wargame Conventie XXIV
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wargame: Infinity

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Other Stuff :: Trash Talk-
Ga naar: