Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 zware vleugels

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
garmenhord
Warrior



Aantal berichten : 29
Registration date : 21-06-10
Woonplaats : Aalst

zware vleugels Empty
BerichtOnderwerp: zware vleugels   zware vleugels Emptywo feb 29, 2012 2:23 pm

hey allen

Ik wou eens weten wat hier de suggesties zijn om zware metalen vleugels op mijn modelletje vast te maken zijn. (Voor de terror of arnor van lord of the rings). Pinnen heb ik nog nooit gedaan en ik heb zo geen boortje..
Wat zijn andere methoden om het echt stevig aan elkaar te hangen?

Grtz-
w.
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

zware vleugels Empty
BerichtOnderwerp: Re: zware vleugels   zware vleugels Emptywo feb 29, 2012 5:49 pm


de enige manier is pinnen... :-(
Terug naar boven Ga naar beneden
garmenhord
Warrior



Aantal berichten : 29
Registration date : 21-06-10
Woonplaats : Aalst

zware vleugels Empty
BerichtOnderwerp: Re: zware vleugels   zware vleugels Emptywo feb 29, 2012 11:08 pm

Philuz XIII schreef:

de enige manier is pinnen... :-(

Gewoon een fijn boortje? Dan staafje ijzerdraad in de gaatjes steken? En wat lijm? Komt het daar op neer?
Alsook, iemand had me een link gegeven dat je bij de army painter een soort boortje kan kopen dat niet al te duur is.

http://www.sceneryworkshop.nl/the-army-painter-drill.html

Ik ga eerst eens checken of ik thuis niets heb dat kan dienen voor zo een fijn gaatje en bij een paar kennisen. Als ik dat niet vind is het anders enigszins mogelijk om die in de winkel te verkrijgen? Ik heb dacht ik al army painter producten zien staan als ik me goed herinner.

Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

zware vleugels Empty
BerichtOnderwerp: Re: zware vleugels   zware vleugels Emptydo maa 01, 2012 10:02 am

garmenhord schreef:
Philuz XIII schreef:

de enige manier is pinnen... :-(

Gewoon een fijn boortje? Dan staafje ijzerdraad in de gaatjes steken? En wat lijm? Komt het daar op neer?
Alsook, iemand had me een link gegeven dat je bij de army painter een soort boortje kan kopen dat niet al te duur is.

http://www.sceneryworkshop.nl/the-army-painter-drill.html

Ik ga eerst eens checken of ik thuis niets heb dat kan dienen voor zo een fijn gaatje en bij een paar kennisen. Als ik dat niet vind is het anders enigszins mogelijk om die in de winkel te verkrijgen? Ik heb dacht ik al army painter producten zien staan als ik me goed herinner.


Ik dacht dat ik die van armypainter gekocht in Hermelijn (maar ben dat niet meer zeker).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

zware vleugels Empty
BerichtOnderwerp: Re: zware vleugels   zware vleugels Emptydo maa 01, 2012 12:25 pm

Citaat :
Gewoon een fijn boortje? Dan staafje ijzerdraad in de gaatjes steken? En wat lijm? Komt het daar op neer?


dat is het inderdaad. ijzerdraad of je knipt het kopje af van een fijn nageltje.

boortjes had ik inderdaad van armypainter. Weet niet of ze nog binnen zijn. Maar heb er van GW ook...
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

zware vleugels Empty
BerichtOnderwerp: Re: zware vleugels   zware vleugels Emptydo maa 01, 2012 5:48 pm

Necron schreef:
garmenhord schreef:
Philuz XIII schreef:

de enige manier is pinnen... :-(

Gewoon een fijn boortje? Dan staafje ijzerdraad in de gaatjes steken? En wat lijm? Komt het daar op neer?
Alsook, iemand had me een link gegeven dat je bij de army painter een soort boortje kan kopen dat niet al te duur is.

http://www.sceneryworkshop.nl/the-army-painter-drill.html

Ik ga eerst eens checken of ik thuis niets heb dat kan dienen voor zo een fijn gaatje en bij een paar kennisen. Als ik dat niet vind is het anders enigszins mogelijk om die in de winkel te verkrijgen? Ik heb dacht ik al army painter producten zien staan als ik me goed herinner.


Ik dacht dat ik die van armypainter gekocht in Hermelijn (maar ben dat niet meer zeker).

het handboortje dat ik in hermelijn heb gekocht is van games workshop, is goed voor zijn prijs maar ge hebt enkel boorkoppen van 1mm, terwijl er tot 2.5mm op kunnen (die heb ik dan apart gaan halen in brico)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





zware vleugels Empty
BerichtOnderwerp: Re: zware vleugels   zware vleugels Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
zware vleugels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Painting and Modelling :: Painting & Modelling-
Ga naar: