Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty
BerichtOnderwerp: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!   vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Emptyzo feb 19, 2012 2:06 pm

wie zin heeft om nen 40k multiplayer te spelen, post hier dan het uur dat je vrijdag kan komen, und je leger. breng een 1000 ptn lijstje mee, forgeworld modellen mogen, maar breng dan wel zelf je regels ervoor mee.

EN GOAN!
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!   vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Emptyma feb 20, 2012 3:09 pm

Wil je dit overdag doen of 's avonds?

Ik kan enkel 's avonds.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!   vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Emptyma feb 20, 2012 3:10 pm

standaard FOC of aangepast ? 2 vs 2 of 2+ vs 2+ ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!   vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Emptydi feb 21, 2012 12:22 am

Vrijdag moet wel lukken, ik kan vanaf 19u30. Ik denk dat ik nog eens met mijn Tyranids ga uitpakken, tenzij er echt niemand het Imperium wil verdedigen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!   vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Emptydi feb 21, 2012 8:49 am

Bart VM schreef:
Vrijdag moet wel lukken, ik kan vanaf 19u30. Ik denk dat ik nog eens met mijn Tyranids ga uitpakken, tenzij er echt niemand het Imperium wil verdedigen...

En ik die dacht dat ge met uw vrouwvolk nog eens wou buitenkomen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Guilliman
Slave off the Altar
Guilliman


Aantal berichten : 14
Registration date : 22-09-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!   vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Emptydi feb 21, 2012 4:40 pm

Ik doe mee! Het kan zijn dat ik soms niet zeker ben van de regels dus het zou wel eens niet zo vloeiend lopen. Maar moet wel lukken. Hopelijk is dat geen probleem?

Ik kan gelijk welk uur komen, ben de ganse dag thuis. laat me hier weten of het goed is dat ik mee doe!

Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!   vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Emptydi feb 21, 2012 5:22 pm

Guilliman schreef:
Ik doe mee! Het kan zijn dat ik soms niet zeker ben van de regels dus het zou wel eens niet zo vloeiend lopen. Maar moet wel lukken. Hopelijk is dat geen probleem?

Ik kan gelijk welk uur komen, ben de ganse dag thuis. laat me hier weten of het goed is dat ik mee doe!


Tenzij Tom (Tenderleaf) nog iets anders laat weten, zal het voor mij ook 19:00-19:30 worden ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Guilliman
Slave off the Altar
Guilliman


Aantal berichten : 14
Registration date : 22-09-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!   vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Emptydi feb 21, 2012 6:29 pm

Necron schreef:
Guilliman schreef:
Ik doe mee! Het kan zijn dat ik soms niet zeker ben van de regels dus het zou wel eens niet zo vloeiend lopen. Maar moet wel lukken. Hopelijk is dat geen probleem?

Ik kan gelijk welk uur komen, ben de ganse dag thuis. laat me hier weten of het goed is dat ik mee doe!


Tenzij Tom (Tenderleaf) nog iets anders laat weten, zal het voor mij ook 19:00-19:30 worden ...

Is geen probleem voor mij hoor Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!   vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Emptydi feb 21, 2012 7:24 pm

Necron schreef:
Bart VM schreef:
Vrijdag moet wel lukken, ik kan vanaf 19u30. Ik denk dat ik nog eens met mijn Tyranids ga uitpakken, tenzij er echt niemand het Imperium wil verdedigen...
En ik die dacht dat ge met uw vrouwvolk nog eens wou buitenkomen Smile
Ge gaat het nooit geloven, maar... ik moet ze nog voor een deel verven Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!   vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Emptywo feb 22, 2012 6:39 pm

om het uur te bepalen is deze thread opgestart, en 't is standard FOC, maar forgeworld stukken mogen meedoen, als ge der zelf de (officiele) regels voor meebrengt
Terug naar boven Ga naar beneden
Guilliman
Slave off the Altar
Guilliman


Aantal berichten : 14
Registration date : 22-09-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!   vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Emptyvr feb 24, 2012 4:04 pm

Ik zal er om 19.00 zijn alles ligt al klaar Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!   vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Emptyvr feb 24, 2012 4:33 pm

Guilliman schreef:
Ik zal er om 19.00 zijn alles ligt al klaar Razz

excellent. lambs to the slaughter ... tenzij wij natuurlijk samen spelen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!   vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Emptyza feb 25, 2012 12:02 pm

Ik vond het persoonlijk heel goed meevallen, heb me reuze geamuseerd! Moeten we zeker nog eens overdoen in de zeer nabije toekomst, al denk ik wel dat we dan 'spearhead' deployment moeten negeren. Pitched battle of dawn of war zou het deployment moeten opentrekken, zodat alle spelers evenveel kans hebben om aangevallen te worden. Bij Pitched Battle zijn diegenen die het dichst tegen de 'punt' deployen immers vaak de pineut de eerst paar ronden.

TL/DR: goed plan, goed bier, goed gezelschap, doen we nog eens!
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!   vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Emptyza feb 25, 2012 7:11 pm

Bart VM schreef:
Ik vond het persoonlijk heel goed meevallen, heb me reuze geamuseerd! Moeten we zeker nog eens overdoen in de zeer nabije toekomst, al denk ik wel dat we dan 'spearhead' deployment moeten negeren. Pitched battle of dawn of war zou het deployment moeten opentrekken, zodat alle spelers evenveel kans hebben om aangevallen te worden. Bij Pitched Battle zijn diegenen die het dichst tegen de 'punt' deployen immers vaak de pineut de eerst paar ronden.

TL/DR: goed plan, goed bier, goed gezelschap, doen we nog eens!

'k zou het nie beter kunnen gezegd hebben. Alleen misschien best wa vroeger beginnen. 'k denk dat Nelly en Philippe niet elke keer tot half een willen open houden ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB


Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Neuerkirchen

vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!   vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Emptyza feb 25, 2012 7:27 pm

Best tof, volgende keer misschien zo ver vanvoor gaan staan, maar ja, anders zien mijn Eldarkes niks é.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!   vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vrijdag 24/2 supermultiplayerextravaganza!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» vrijdag 2/10
» Vrijdag 05/09
» vrijdag 17/2
» vrijdag 20/10
» vrijdag 26/6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: Casual Play-
Ga naar: