Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 swarmlord bonesword

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

swarmlord bonesword Empty
BerichtOnderwerp: swarmlord bonesword   swarmlord bonesword Emptydo sep 01, 2011 8:53 pm

hey, ik zou voor mijn tyranid leger graag nen swarmlord hebben, maar sukkel wat met mijn bonesword

ik heb plasticard, maar zitten groeven in (vond geen andere) en kan er geen redelijke bonesword uit maken (voor zover dat eigelijk maar lukte)

heb wel het volgende gevonden op een forum
http://hivefleetdhampir.wordpress.com/2011/06/10/swarmlord/

deze ziet er geweldig uit en haalt zijn zwaarden van ebay
http://www.ebay.ca/itm/Tyranid-Hive-Tyrant-Swarmlord-Boneswords-/220800712615?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3368bf7fa7&clk_rvr_id=261374985389

zit enkel met probleem dat ik niet gewoon ben van iets online aan te schaffen en geen idee heb hoe ik dat zou moeten betalen met die andere munteenheid
diene pee post regelmatig zijn zwaarden opnieuw, wat ook zo raar is

zijn er mensen die ervaring hebben via ebay?
of mensen die een beter alternatief hebben voor boneswords?
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

swarmlord bonesword Empty
BerichtOnderwerp: Re: swarmlord bonesword   swarmlord bonesword Emptydo sep 01, 2011 8:55 pm

blijkbaar heeft hij nu gene online staan, maar tees was zijne laatste
http://www.ebay.ca/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320750079856
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

swarmlord bonesword Empty
BerichtOnderwerp: Re: swarmlord bonesword   swarmlord bonesword Emptyvr sep 02, 2011 8:28 am

Je kan altijd die verkoper eens contacteren via ebay en vragen of hij van zin is er nog te verkopen in de toekomst. Ik heb al stuff gekocht via ebay en nog nooit miserie mee gehad. Je moet enkel hun rating in het oog houden.

Het enige dat ik wel aanraad is dat je koopt binnen de EU of UK. Als je iets besteld uit de verenigde staten of ergens anders in de wereld, dan duurt het meestal lang voor het hier is, je betaald soms meer aan shipping dan aan het product en je riskeert ook nog eens invoertaxen en/of belastingen die bovenop de prijs komen.

vb: die boneswords kosten 12 USD maar er komt 10,97 USD bij om ze naar hier te sturen ...

Met de munteenheid moet je geen rekening mee houden (buiten eens omrekenen zodat je weet wat het je zal kosten). Ik raad aan om paypal te gebruiken om betalingen te doen ipv rechtstreeks met visa of mastercard te betalen. Ebay heeft denk ik ook liefst dat je paypal gebruikt.

Als je nog info nodig hebt, vraag gerust ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

swarmlord bonesword Empty
BerichtOnderwerp: Re: swarmlord bonesword   swarmlord bonesword Emptyvr sep 02, 2011 9:04 am

Het ziet er naar uit dat die gast gewoon het standaard bonesword van de Hive Tyrant kit gecopieerd heeft (via een zelfgemaakte mal of zo). Persoonlijk gebruik ik gewoon de grootste scything talons als boneswords, ik vind dat iets 'natuurlijker' dan rechtopstaande zwaarden. Ik gebruik deze.

Hetgeen je ook kan doen is Swarmlord gewoon proxy-en met een gewone Hive Tyrant, ik hoor al een poosje geruchten dat er nieuwe kits in de maak zijn voor o.a. Hive Tyrants, waar alle mogelijke opties inzitten (dus ook Swarmlord). Een beetje zoals ze gedaan hebben met de Daemon Prince.
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

swarmlord bonesword Empty
BerichtOnderwerp: Re: swarmlord bonesword   swarmlord bonesword Emptyza sep 03, 2011 2:46 pm

denk dat ik dan ga wachten met ene in elkaar te steken als er kans op kits zijn
is dat een probleem als ik mijne hive tyrant(die een venomcannon heeft) dan gebruik als swarmlord in komende hermelijncampaign?

toch al bedankt voor de hulp Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

swarmlord bonesword Empty
BerichtOnderwerp: Re: swarmlord bonesword   swarmlord bonesword Emptyza sep 03, 2011 9:54 pm

xajoka schreef:
denk dat ik dan ga wachten met ene in elkaar te steken als er kans op kits zijn
is dat een probleem als ik mijne hive tyrant(die een venomcannon heeft) dan gebruik als swarmlord in komende hermelijncampaign?

toch al bedankt voor de hulp Smile

Geen probleem zolang dat de size van het figuurke en van de base waar hij op staat vergelijkbaar is met wat hij moet vervangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Gesponsorde inhoud





swarmlord bonesword Empty
BerichtOnderwerp: Re: swarmlord bonesword   swarmlord bonesword Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
swarmlord bonesword
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Painting and Modelling :: Painting & Modelling-
Ga naar: