Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 hydra beastmasters targetten

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

hydra beastmasters targetten Empty
BerichtOnderwerp: hydra beastmasters targetten   hydra beastmasters targetten Emptyzo nov 23, 2008 1:40 pm

speciaal voor philuz heb ik eens op druchii.net zitten zoeken naar verwijzingen naar dingen die met shooting de beastmasters van een hydra kunnen omver schieten (bvb. hochland long rifle, hunter's talon,...), of met magic kunnen killen (bvb. magnificent buboes), dus alle dingen die je een single model laten targetten in een unit (en dus niet randomizen). En ik vond de volgende dingen;

Mr. Anderson (Exarch of khaine - 1664 posts)
Citaat :
The beastmasters are a weakness in combat and against spells/shooting that can target individual models, disregarding the usual targeting rules because the beastmasters have neither the toughness, the wounds, the save or the regeneration of the hydra.

en dan nog dit:
Dalamar (2402 posts)
Citaat :
Fly next to Hydra with dragon, breath kill both beastmasters

Walk up with your hydra, breath kill both beastmasters

Snipe them with 2 hochland rifles

Dus zoals ge ziet philuz kunnen uw precious beastmasters toch omver geknald worden door dingen die niet randomizen, en vinden ze dat bij druchii.net ook Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sha
AoW Playtester - Administrator
Sha


Aantal berichten : 143
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 41
Woonplaats : Erpe-Mere

hydra beastmasters targetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: hydra beastmasters targetten   hydra beastmasters targetten Emptyzo nov 23, 2008 5:02 pm

Proof enough for me!!!

Ze hebben het mij ook bevestigd (toen ik in het begin op de site zat zei dalamar en zijn maat silverheimdal wel iets anders) maar ik ben dat ondertussen al gewoon dat dingen opeens veranderen. Bij elke battle die ik speel is er opeens iets anders, wat in een vorige battle me toen ook anders is verteld.

Maar ja voor mij geen zorg meer, mijn leger staat op e-bay (told you so coves).
Ik ga daemons spelen dan is er geen discussie meer mogelijk of regels die veranderen, mijn tegenstander heeft dan 2 keuzes ofwel opgeven ofwel sterven in beurt 3. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://everyoneweb.com/weekentingel
 
hydra beastmasters targetten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer Fantasy :: General Gaming :: Rules Questions-
Ga naar: