Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Warhammer fantasy or not......or when?!?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Warhammer fantasy or not......or when?!? Empty
BerichtOnderwerp: Warhammer fantasy or not......or when?!?   Warhammer fantasy or not......or when?!? Emptyvr jan 21, 2011 11:20 am

Hiiiiiiii!
Sommigen onder jullie kennen mij wel (misschien niet altijd van harte) maar anderen dan weer niet (misschien op dit moment nog tot hun voordeel) het is dan ook weer een tijdje geleden dat ik nog eens deelgenomen heb aan een winkel (lees Hermelijn) aktiviteit.
Dit is vooral te wijten aan het feit dat ik Warhammer fantasy speel, iets dat blijkbaar in de Hermelijn "temp passer" is en daarom vraag ik mij af of dat nog gebeurd, of dat er nog iemand hiervoor interresse heeft?
Eerlijkheids halve moet ik toegeven dat ik tot en met Carnaval 2011 bezet ben maar na Carnaval kom ik toch weer ne keer langs?!? Shocked
Zijn er nog anderen zoals ik ................?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Warhammer fantasy or not......or when?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warhammer fantasy or not......or when?!?   Warhammer fantasy or not......or when?!? Emptyvr jan 21, 2011 11:31 am

Het is waar dat 40k nu het meest gespeeld wordt, maar dat heeft veel meer te maken met het feit dat er daarvoor nu (en ook de maanden hiervoor) een campaign loopt en mensen willen testen denk ik.
Ik denk dat als je bij casual eens een topic maakt en vraagt 'wie kan er spelen ergens in de week van ... om ...u, dat je wel antwoorden gaat krijgen hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Warhammer fantasy or not......or when?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warhammer fantasy or not......or when?!?   Warhammer fantasy or not......or when?!? Emptyvr jan 21, 2011 11:42 am

Ik heb onlangs Pieter nog een battle zien spelen met zijn Ogres dus er wordt toch nog fantasy gespeeld ook zelle ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Warhammer fantasy or not......or when?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warhammer fantasy or not......or when?!?   Warhammer fantasy or not......or when?!? Emptyvr jan 21, 2011 12:23 pm

moet dan wel intern zijn want online is de warhammer site op sterven na dood, ook het schilderen enz. is blijkbaar alleen 40K
.
Niet dat ik iets tegen 40K heb maar het is gewoon mijn ding niet (financieel trouwens ook niet).
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Warhammer fantasy or not......or when?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warhammer fantasy or not......or when?!?   Warhammer fantasy or not......or when?!? Emptyza jan 22, 2011 1:02 am

Ik heb de laatste 3 weken toch al 4 fantasy battles gespeeld, dus temps passé is fantasy zeker niet.
Zelfs gisteren nog een 2vs2 gespeeld met Andy tegen Tom en Ben Smile .
Terug naar boven Ga naar beneden
von carstein
Shade
von carstein


Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : aalst

Warhammer fantasy or not......or when?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warhammer fantasy or not......or when?!?   Warhammer fantasy or not......or when?!? Emptyza jan 22, 2011 11:50 pm

ja wou juist ook zeggen dat er gisteren nog is gespeeld en de voorbije weken maar dat zal dan persoonlijk afgesproken zijn en niet op het forum zelf misch daarmee dat het zo stilletjes lijkt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Warhammer fantasy or not......or when?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warhammer fantasy or not......or when?!?   Warhammer fantasy or not......or when?!? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Warhammer fantasy or not......or when?!?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» warhammer fantasy
» fantasy 2010 rumours
» warhammer fantasy beginner
» Call of Warhammer MTW II mod
» verkoop fantasy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Other Stuff :: Trash Talk-
Ga naar: