Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?

Ga naar beneden 
+7
Jackhammer
Tenderleaf
xajoka
Brett
Necron
coves
Bart VM
11 plaatsers
AuteurBericht
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptyza nov 20, 2010 11:24 am

Allemaal beestjes!

Enkele shots van mijn Tyranid-zwerm(pje). Enkel de afgewerkte modellen zijn getoond. Voor mijn volledige lijst is er nog een Swarmlord in de maak (enkel nog basen) en nog enkele Genestealers. Daarna begint het tunen Smile

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Afbeelding157
Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Afbeelding158

De eieren zijn Mycetic Spores. Alle modellen zijn ge-speed-paint om de zwerm nog in dit mensenleven klaar te hebben.

Dit was mijn oorspronkelijk kleurenschema, maar dat duurde nét iets te lang om werkbaar te zijn Rolling Eyes :

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Zoanthrope
Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Broodlord-front

Maar de legers van het Imperium staan klaar met bolter en flamer om de opmars van de Grote Verslinder te vertragen:
Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Afbeelding161

En voor wie m'n Imperial Fists nog niet gezien heeft:
Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? DSC01174
Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? DSC00939
Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? AssaultMarine1
Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? DSC00932
Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Brother-librarian-collage
Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? CommanderHector-front
Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? BrotherElias-collage
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptyza nov 20, 2010 12:22 pm

Zóveel beestjes ... om me hééééén

Zeer goed gelukt moet ek zeggen; zoals gewoonlijk dus Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptyza nov 20, 2010 3:45 pm

sjieke dinges !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Brett
Kouran



Aantal berichten : 315
Registration date : 20-01-09

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptyzo nov 21, 2010 12:56 pm

Schitterend geverfd zoals gewoonlijk ... ik zie dat je warzone Dark Legion Drop Pods gebruikt als mycetic spores, een oude fan of ergens in een bargain bin opgedoken?
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptywo jun 15, 2011 7:06 pm

zalige tyranids, kleurschema komt toevallig niet van beast of war (heb namelijk zelfde :s)
ben beginnende tyranidspeler, toevallig nog tips bij schilderen of opstellen van nen armylist?
en vanwaar hebde ge die zalige mycetic spores? ik heb momenteel een geverfd drakenei met wat kippengaasdraad als tentakels
en vanwaar hebt ge die stekels uit de grond, zoals achterin den hoek? ge ziet die overal in de codex maar weet niet waar ik ze moet halen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptywo jun 15, 2011 9:01 pm

xajoka schreef:
zalige tyranids, kleurschema komt toevallig niet van beast of war (heb namelijk zelfde :s)
ben beginnende tyranidspeler, toevallig nog tips bij schilderen of opstellen van nen armylist?
en vanwaar hebde ge die zalige mycetic spores? ik heb momenteel een geverfd drakenei met wat kippengaasdraad als tentakels
en vanwaar hebt ge die stekels uit de grond, zoals achterin den hoek? ge ziet die overal in de codex maar weet niet waar ik ze moet halen?
Yup, helemaal Beasts of War, het ziet er lekker uit, en is heel snel klaar. Ik heb al gehoord dat er nog een deel van de splinter fleet in Hermelijn geland was. Dat vraagt gewoon om een Apocalypse game! Twisted Evil
De Mycetic spores zijn van Armorcast. Die stekels zijn Tyranid terrain van ForgeWorld. Helaas hebben ze de productie stopgezet, anders had ik er nog een paar gekocht Crying or Very sad .
Voor wat betreft het opstellen van een armylist zou ik zeggen: probeer vooral veel uit. Ik speel zelf nog maar enkele maanden met de Tyranids, en ik vind nog alle dagen nieuwe combinaties die goed werken. Bij Tyranids is het belangrijk dat je niet enkel kijkt naar hoe een individuele unit presteert, maar hoe je je leger kan boosten met andere units. Een Hive Tyrant met Old Adversary geeft alles binnen de 6" rerolls to hit, en Venomthropes zorgen er voor dat de tegenstander tweemaal denkt vooraleer te assaulten. Voor mij persoonlijk zijn enkele units Genestealers met Toxin Sacs (reroll to wound en Rending, nomnomnom), minstens één Tervigon en een tweetal Trygons de units die ik niet snel thuis laat. Ik heb de laatste battle wat Raveners geprobeerd, en die vielen ook enorm mee.
Als je nog eens een vrijdagavond naar de Hermelijn komt, laat het mij dan weten, dan steken we de koppen eens bij elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptywo jun 15, 2011 9:23 pm

nog is merci voor tips Smile

heb het nut van old adversary en venomtropes inderdaad al ingezien (en toegepast Smile) en mijn trygon prime ben ik ook heel tevreden van
wat ik nog mis is vooral iets om snel naar voor te geraken (ik had gedacht aan een deathleaper die dan voor een perfecte aanval van een mawlock zorgt) en wat tegen tanks (2 zonethropes in nen spore lijken mij handig)
het enige wat mij tegenhoud momenteel is te kort aan tijd (te wijten aan mijn veel te lange examenperiode) en budget
ook doe ik warhammer samen met mijn broer om kosten te drukken en we zouden zo snel mogelijk ook een tau leger willen hebben om meer te kunnen oefen tegen elkaar

na mijn examens wil ik graag is afspreken in hermelijn (misschien een matchken met de bijhorende tips en advies:))
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptywo jun 15, 2011 10:45 pm

xajoka schreef:
ik had gedacht aan een deathleaper die dan voor een perfecte aanval van een mawlock zorgt) en wat tegen tanks (2 zonethropes in nen spore lijken mij handig)
Op papier werkt deze combinatie enorm goed, maar in praktijk valt het nogal tegen. Deathleaper moet een beurt op tafel staan om de Mawloc niet te laten scatteren, dus die Mawloc mag ten vroegste beurt 3 komen, of het moest zijn dat je 'm deployed en pas laat naar boven komen als Deathleaper al een beurt op tafel staat. Deathleaper zelf is echter kwetsbaar als je dicht tegen de vijand deployed, en hij is vrij duur voor zo'n truc. Ik gebruikte vroeger de lijst van Beasts of War met twee Mawlocs, Deathleaper en de Swarmlord, maar ben er vrij snel van afgestapt. De Mawlocs zijn enkel goed wanneer ze naar boven komen, en dan nog... In combat stellen ze niks voor met maar 3 attacks. Tegenwoordig ga ik voor Trygons, eventueel Primes. Die kunnen even goed tegen een stootje, maar doen dubbel zoveel schade aan een unit. En ze kunnen schieten vooraleer ze in combat stormen.
Voor anti-tank ben ik vooral fan van de Hive Guard. Die kunnen tot armour 12-13 vlot aan, en voor die zeldzame Land Raider zijn er de monstrous creatures. Zoanthropes zijn soms heel goed, maar tegen 50% van de tegenstanders doen ze niks wegens psychic hood of equivalenten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptydo jun 16, 2011 5:31 am

'k zen ook begonnen painten aan tyranids, dus als die Apocalypse niet voor direct is doenek mee Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackhammer
Dark Rider
Jackhammer


Aantal berichten : 94
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Aalst

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptydo jun 16, 2011 4:00 pm

nice as usual
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptydo jun 16, 2011 5:44 pm

Bart VM schreef:

Op papier werkt deze combinatie enorm goed, maar in praktijk valt het nogal tegen. Deathleaper moet een beurt op tafel staan om de Mawloc niet te laten scatteren, dus die Mawloc mag ten vroegste beurt 3 komen, of het moest zijn dat je 'm deployed en pas laat naar boven komen als Deathleaper al een beurt op tafel staat. Deathleaper zelf is echter kwetsbaar als je dicht tegen de vijand deployed, en hij is vrij duur voor zo'n truc. Ik gebruikte vroeger de lijst van Beasts of War met twee Mawlocs, Deathleaper en de Swarmlord, maar ben er vrij snel van afgestapt. De Mawlocs zijn enkel goed wanneer ze naar boven komen, en dan nog... In combat stellen ze niks voor met maar 3 attacks. Tegenwoordig ga ik voor Trygons, eventueel Primes. Die kunnen even goed tegen een stootje, maar doen dubbel zoveel schade aan een unit. En ze kunnen schieten vooraleer ze in combat stormen.
Voor anti-tank ben ik vooral fan van de Hive Guard. Die kunnen tot armour 12-13 vlot aan, en voor die zeldzame Land Raider zijn er de monstrous creatures. Zoanthropes zijn soms heel goed, maar tegen 50% van de tegenstanders doen ze niks wegens psychic hood of equivalenten.

mmhh ga ik zeker rekening mee houden bij het kiezen van nieuwe modellen
zijn tyrant guards de moeite om punten aan te besteden? of staat de hive tyrant sterk genoeg op zijn 1tje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptydo jun 16, 2011 7:54 pm

[quote="xajoka"]
Bart VM schreef:

zijn tyrant guards de moeite om punten aan te besteden? of staat de hive tyrant sterk genoeg op zijn 1tje?
Ik zou zeker investeren in Tyrant Guard. Een Hive Tyrant heeft maar 4 wounds, die is er zo aan met een beetje concentrated fire, zeker als hij moet footsloggen. Ofwel zou je al een winged Tyrant moeten nemen met verdomd veel Gargoyles en Shrikes rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptyvr jun 17, 2011 3:14 pm

Als er een apocalypse gespeeld wordt tegen de nids, wil ik er best wel mijn salamanders tegenaan smijten, ik moet nog een aantal dingen rechtzetten met splinter fleet Cell Twisted Evil



"Into the fires of battle! Unto the anvil of war"
"First in, last out!" -Bridgeburner motto-
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptyvr jun 17, 2011 3:33 pm

Quick Ben schreef:
Als er een apocalypse gespeeld wordt tegen de nids, wil ik er best wel mijn salamanders tegenaan smijten, ik moet nog een aantal dingen rechtzetten met splinter fleet Cell Twisted Evil
na de examens zo snel mogelijk :p
Terug naar boven Ga naar beneden
arno
Witch Elf
arno


Aantal berichten : 115
Registration date : 13-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : krieg

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptyvr jun 17, 2011 5:07 pm

als het kan wil ik ook wel meedoen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptyvr jun 17, 2011 8:20 pm


Zullen in september dan toch blijkbaar nen Titan moeten meebrengen van de UK zeker...
gniffel gniffel
Terug naar boven Ga naar beneden
von carstein
Shade
von carstein


Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : aalst

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptyvr jun 17, 2011 9:56 pm

heb je een foto van je imperials een volledige leger foto vindt ze echt geweldig vooral die water effecten bij die assault marine
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptywo jun 22, 2011 8:03 pm

von carstein schreef:
heb je een foto van je imperials een volledige leger foto vindt ze echt geweldig vooral die water effecten bij die assault marine
Na 7 jaar zijn die nog steeds 'Work in Progress' Embarassed

Ik heb wat pech gehad met vernis, waardoor een hoop van mijn werk verknoeid werd, ik betwijfel dus ten zeerst dat die nog ooit af gaan geraken.

En ik ben zodanig content van mijn Salamanders dat ik denk dat ik met die gasten ga verder doen, die 9 à 10 lagen geel/model worden mij toch iets te veel op mijn leeftijd. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
von carstein
Shade
von carstein


Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : aalst

Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Emptyma jun 27, 2011 10:48 am

kan ik begrijpen maar nog steeds geweldig geschilderd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?   Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Raad eens wat ik zie als ik gedronken heb?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Painting and Modelling :: Painting & Modelling-
Ga naar: