Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Iemand interesse in een oefenpartij?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Sancho
Slave off the Altar
Sancho


Aantal berichten : 16
Registration date : 24-08-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Hofstade

Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Emptydi aug 24, 2010 7:18 pm

Na tien jaar gestopt te zijn met 40K ben ik vorig jaar hervallen.
Ik heb momenteel een 1000 punten Space Marines klaar en ik zoek spelers voor gemoedelijke wedstrijden om me opnieuw in de routine te helpen komen.

Liefst 's avonds, overdag roept de plicht en zo...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/monsterjoerocks
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Emptywo aug 25, 2010 10:29 am

Ik ben er normaal wel voor te vinden om een battle te spelen maar dit weekend kan ik niet en in september geef ik voorrang aan de battle die ik moet spelen in de competitie. Als ik ergens tijd vindt tussendoor, geef ik je wel een seintje. Dan kan ik mijn orks eens uitproberen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Emptywo aug 25, 2010 11:19 am

Mijn guardsmen zien een training session tegen marines wel zitten. Mijn campaign battles voor deze maand zijn toch al gedaan, dus anders afspreken voor deze vrijdag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sancho
Slave off the Altar
Sancho


Aantal berichten : 16
Registration date : 24-08-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Hofstade

Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Emptywo aug 25, 2010 12:44 pm

Vrijdagavond moet normaal gezien lukken. Ik kan vanaf een uur of vijf in Hermelijn zijn maar mag ook gerust later zijn.
Ik zal vanavond eens berekenen wat ik allemaal kan meebrengen. Ik denk dat het ergens tussen de 1000 en 1250 punten zal zijn.
De rest staat allemaal nog ongeverfd te wezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/monsterjoerocks
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Emptywo aug 25, 2010 2:36 pm

tegen een uur of kwart na 6 anders? 1250 punten is goed voor mij. Als ge meer of minder punten wilt spelen laat ge maar iets weten Wink

En mij maakt het niet echt uit of iets niet geschilderd is; mijn imperials hebben een jaar ongeschilderd gestaan omdat ik geen zin had om ze te verven omdat het er te veel waren (eigenlijk al een geluk dat de campaign mij verplicht heeft om ze te verven Smile )
Terug naar boven Ga naar beneden
Sancho
Slave off the Altar
Sancho


Aantal berichten : 16
Registration date : 24-08-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Hofstade

Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Emptywo aug 25, 2010 2:55 pm

Ik ben daarvan een lastige op mezelf. Ik wil alleen maar spelen met geschilderde units.
Van mijn tegenstander kan ik dat natuurlijk moeilijk eisen. Maar als ik mezelf toesta om met ongeschilderde mini's te vechten dan schilder ik nooit nog iets Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/monsterjoerocks
Sancho
Slave off the Altar
Sancho


Aantal berichten : 16
Registration date : 24-08-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Hofstade

Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Emptywo aug 25, 2010 6:08 pm

Ik bedenk me juist iets. Imperial Guard, dan veronderstel ik dat je veel tanks gebruikt.
Dan zal het een kort gevecht worden, want ik heb niet veel anti-tank klaar.
Tot nu toe heb ik mijn leger voorbereid om tegen Orks te spelen, want dat is het leger van mijn vriendin. En die doet niet aan mech...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/monsterjoerocks
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Emptywo aug 25, 2010 6:34 pm

ik denk dat pieter gerust een footslogging lijst kan opstellen ook. Hij durft die zelfs voor close combat uit te rusten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Emptywo aug 25, 2010 7:57 pm

Ik zal het anders houden op een maximum van 4 vehicles, en al helemaal géén AV14. Dat moet nog te doen zijn zonder dedicated anti-tank. ze zijn ook allemaal achteraan AV10, dus je kan ze in combat kapotslaan met gewone marines. De chimeras zijn ook maar AV10 in de flank, dus kunnen daar nog altijd beschadigd worden met bolters.

Nu mijn infantry squads allemaal geverd zijn neem ik die altijd zowiezo mee omdat die plezanter zijn dan enkel vehicles en transported veterans - zonder een hoop lasguns, wat executies en orders speel je niet met imperial guard, maar met marines in flak armour Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sancho
Slave off the Altar
Sancho


Aantal berichten : 16
Registration date : 24-08-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Hofstade

Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Emptywo aug 25, 2010 8:43 pm

Wat ik kan meebrengen :
Captain 145
Librarian 100
Tac Sq (flamer + ML) 170
Combat Sq 105
Scout Snipers 100
Dreadnought (MM) 105
Predator (AC + HB) 95
Terminators 230 (AC)
Assault Sq 140
Rhino 35

Dus net geen 1250 punten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/monsterjoerocks
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Emptywo aug 25, 2010 11:44 pm

ik heb mijn lijst deze namiddag al opgesteld, en kom aan 1250 rond Smile .
Koop anders voor die laatste 25 punten gewoon hier en daar nog wat upgrades Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sancho
Slave off the Altar
Sancho


Aantal berichten : 16
Registration date : 24-08-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Hofstade

Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Emptydo aug 26, 2010 11:13 am

Ik zie wel, ik maakte me vroeger ook nooit druk om een paar punten meer of minder.

Kunnen we er half zeven van maken? Dan heb ik nog tijd om iets serieus te eten en zo.

Ik kijk er erg naar uit om tegen IG te vechten, want daar heb ik vroeger ook nog mee gespeeld en dat wordt mijn volgend leger. Ik denk dat die nu veel sterker zijn als vroeger.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/monsterjoerocks
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Emptydo aug 26, 2010 11:24 am

Vrijdagavond is het onze gewoonte om een frituur eten te laten bezorgen. Als je meer tijd wilt hebben om te spelen is dat oo een optie.

Ik ben nog niet zo lang met 40k bezig en ik ken maar één IG speler, dus ik kan moeilijk uit ervaring spreken, maar ik hoor toch vaak dat IG als het beste 40k leger wordt gezien, samen met de nieuwe tyranids.
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Emptydo aug 26, 2010 1:00 pm

half 7 is goed voor mij. Dan kan je eerst nog iets stevigs eten, en kan ik al mijn infantry al boven zetten, want dat duurt toch altijd even Smile

Imperial guard zijn nu idd veel beter dan vroeger, maar je kan er ook nog altijd fun en gebalanceerde lijsten mee maken. Ik heb nu tijdens de campaign enkele keren fully mechanized gespeeld (omdat ik er anders niet kwam met het verven), en dat vind ik zeker niet zo tof als enkele squads infantry te voet hebben met wat commissars voor executies Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Sancho
Slave off the Altar
Sancho


Aantal berichten : 16
Registration date : 24-08-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Hofstade

Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Emptyvr aug 27, 2010 10:21 am

En zoals gewoonlijk als ge naar iets uitkijkt, life gets in the way No

Ik kan vanavond niet afkomen...
Uitgesteld is niet afgesteld echter, en ik hoop dat we snel een gevecht kunnen regelen.

Sorry man, het is om grijs haar van te krijgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/monsterjoerocks
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Emptyvr aug 27, 2010 10:26 am

Ok, dan is het voor een andere keer Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Iemand interesse in een oefenpartij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand interesse in een oefenpartij?   Iemand interesse in een oefenpartij? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Iemand interesse in een oefenpartij?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dark Heresy - iemand zin in RPG van Mantic vr 22/12?
» vrijdag avond iemand een battle?
» Iemand battle
» iemand D3 dobbelstenen te koop?
» iemand nog CSM modellen nodig ?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: Casual Play-
Ga naar: