Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 cadian plasma gun company command squad

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

cadian plasma gun company command squad Empty
BerichtOnderwerp: cadian plasma gun company command squad   cadian plasma gun company command squad Emptyzo aug 01, 2010 8:15 pm

Na hun laatste paar achievements (daemon princes neergeschoten van chaos warriors én daemons, cannoness, wraithlord, 2 wounds op abaddon zetten zodat ik hem kan afschieten met mijn lasguns Laughing ,...) heb ik mijn company command squad met plasma guns eens geverfd zodat ik ze niet meer moet proxy-en met grenade launchers of ze ongeverfd spelen. Bijna elk model is al gewond (enkel de laatste niet), maar dat is het gevaar van plasma, en wie niet waagt.... Ge zijt ne guardsman of ge zijt het niet, gewoon zien dat er genoeg man rondloopt die weet hoe een plasma gun werkt, en als er dan eens ene doodvalt kan de volgende het direct opnemen Razz

cadian plasma gun company command squad Img0820y

cadian plasma gun company command squad Img0826u

cadian plasma gun company command squad Img0828x

cadian plasma gun company command squad Img0823c

cadian plasma gun company command squad Img0832hh

cadian plasma gun company command squad Img0833b

cadian plasma gun company command squad Img0829y
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB


Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Neuerkirchen

cadian plasma gun company command squad Empty
BerichtOnderwerp: Re: cadian plasma gun company command squad   cadian plasma gun company command squad Emptywo aug 04, 2010 1:40 am

Chique, nu juist nog raden in welke tank dat ze zitten en ik kan der op gaan knallen. Nu vallen ze tenmiste in stijl.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB


Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Neuerkirchen

cadian plasma gun company command squad Empty
BerichtOnderwerp: Re: cadian plasma gun company command squad   cadian plasma gun company command squad Emptywo aug 04, 2010 1:42 am

Er heeft daar precies énen iets den tank laten vliegen, want uwen chef heeft zijn gasmasker al aan. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

cadian plasma gun company command squad Empty
BerichtOnderwerp: Re: cadian plasma gun company command squad   cadian plasma gun company command squad Emptywo aug 04, 2010 11:15 am

Bart VdB schreef:
Er heeft daar precies énen iets den tank laten vliegen, want uwen chef heeft zijn gasmasker al aan. Very Happy

hoe zoudt ge zelf zijn als ge in een kleine ruimte zit met 5 plasma wapens... der moet er maar is enen in zijn broek kakken van de schrik als een van die wapens begint te overloaden Smile . Dus heeft diene commander hem er op voorzien Laughing

De tank waar ze inzitten is die waar den tank commander zijne kop naar buiten steekt... wsl ook door de stank Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

cadian plasma gun company command squad Empty
BerichtOnderwerp: Re: cadian plasma gun company command squad   cadian plasma gun company command squad Emptywo aug 11, 2010 10:27 pm

Nieuwe special rule voor de Pieter z'n guard: er ééntje laten vliegen in de krappe ruimte van zo'n Chimera, en dan alle plasma's rapid-firen => één model in de squad mag een flamer template plaatsen met het smalle eind op z'n... chappement. Assault 1, S1, AP -, poisonous op een 2+
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





cadian plasma gun company command squad Empty
BerichtOnderwerp: Re: cadian plasma gun company command squad   cadian plasma gun company command squad Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
cadian plasma gun company command squad
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ultramarines - Didier
» EMPEROR'S CHILDREN LEGION PALATINE BLADES SQUAD
» ultramarines 2nd company
» Company commander

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Painting and Modelling :: Painting & Modelling-
Ga naar: