Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuw op 't forum

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Nieuw op 't forum Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw op 't forum   Nieuw op 't forum Emptydo maa 11, 2010 1:06 pm

Hey, ik ben momenteel aan het afkicken van een degelijke WoW verslaving, en heb besloten terug te keren naar mijn vroegere passie: tabletop games.

Ik speel hoofdzakelijk Warhammer 40K, en heb een afgewerkt Witchhunters leger van 1500+ punten (mochten er zijn die vroeger naar Gent naar de Lonely Mountain kwamen, ik kwam daar gamen tot ze moesten verhuizen). Ik heb ook een flink aantal Imperial Fists, maar die gaan gebukt onder de vloek van 'half geverfd, half geprimed 4 life'...
Ik ben momenteel ook druk bezig om een War of the Ring leger uit de grond te stampen.

Gezien het een tijdje geleden is dat ik nog gegamed heb, zijn de regels nog wat roestig, maar ik ben zeker in voor af en toe een spelletje Smile

Ik spring zeker eens binnen voor de 40k campagne, hopelijk tot dan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Nieuw op 't forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op 't forum   Nieuw op 't forum Emptydo maa 11, 2010 1:20 pm

Welkom op het forum. Er wordt regelmatig 40k gespeeld (zowel op vrijdagavond als op zaterdag).

Als je zin hebt om eens af te spreken, kan je altijd een berichtje posten hier op het forum. Mijn necrons zien het meestal wel zitten om eens afgeslacht te worden door iemand anders Smile

Als je graag wat meer incentive hebt om je Imperial Fists te verven, kan je je altijd inschrijven voor de Paint & Battle competitie die begin april start. Kwestie van direct beginnen te ronselen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
 
Nieuw op 't forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw op forum
» is dit nieuw?
» NIEUW: KROMLECH
» NIEUW: KROMLECH
» nieuw in het 40k universem

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: Other Stuff-
Ga naar: