Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ETC army results 2009

Ga naar beneden 
+2
Gannon
coves
6 plaatsers
AuteurBericht
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

ETC army results 2009 Empty
BerichtOnderwerp: ETC army results 2009   ETC army results 2009 Emptyzo okt 11, 2009 11:41 am

http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=18&t=64320

link naar de procentuele resultaten per leger van de ETC 2009

lizardmen helemaal bovenaan met 119%, beasts compleet vanonder met 44%

en om het clubkampioenschap topic niet vol te gooien:

Gannon schreef:

Gaat er iets gebeuren met de Rhinox Riders ? Of gaat het zijn zoals in het vorige toernooi, dat O.K. alles afmaken ?

Denk dat het wel duidelijk was toen iemand die normaal niet met OK speeld, plots zonder veel moeite alles afmaakte en het toernooi op zen diefje won...

Tis nie om te zagen ze ..... -_-

uit de laatste post in dat topic
Citaat :
Ogres are not overpowered. He is probably a decent players and had easier than average matchups.

neh Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gannon
Bloodshade
Gannon


Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Erpe-mere

ETC army results 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ETC army results 2009   ETC army results 2009 Emptyzo okt 11, 2009 7:31 pm

Wat maakt het uit hoe lizardmen preformen in ETC ?
Is allemaal te zien met wat die lizardmen spelers speelden en tegen wat voor legers en spelers.

De nieuwe 7th ed lizardmen hebben ook serieuse nadelen. Full lore count als powerdice ? wtf.. Cogitation count als dispell dice... Stegadon van character count als rare of special slot. ect...

Is lastig maar beter zo dan in die A groep te zitten. Wil je dan dat Lizardmen en Empire in A zitten ? En 10% minder krijgen?


Hiermee bedoel ik dat we niet naar andere plaatsen moeten zien maar hoe het bij ons in de hermelijn zit...

Denk dat iedereen wel ingezien heeft dat jouw O.K. met rhinox en die 10% extra ect... wel er een beetje over was.

Ze hadden geen probleem met mijn "overpreforming" Lizardmen...

Wil je dan zelf niet akkoord gaan met het één of het ander ? Ofwel rhinox ofwel die 10% regels..

Denk niet dat je zelf ooit die 10% nodig had om met rhinox in de gewone 2250 te winnen....

Je had nooit 2500 nodig om het goed te doen, dus zie ik het probleem ervan niet in...

Zal wel aan mij liggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

ETC army results 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ETC army results 2009   ETC army results 2009 Emptyzo okt 11, 2009 8:48 pm

Als er gezegd wprdt met Etc rules spelen, waarom dan moeilijk gaan doen en eisen dat er aanpassingen aan gebeuren, zo kan iedereen dan wel weer afkomen met één of andere verandering, wees gewoon de beter generaal en versla die rinoxriders, ik heb het al gedaan en het was niet met Daemons!!!!!!?
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

ETC army results 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ETC army results 2009   ETC army results 2009 Emptyzo okt 11, 2009 9:16 pm

Great Unclean one schreef:
wees gewoon de beter generaal en versla die rinoxriders, ik heb het al gedaan en het was niet met Daemons!!!!!!?

sterker nog ; twas met beasts of chaos Wink - de Peter is gewoon goed Smile (als hij met een leger speelt waarin hij geen frenzied corsairs banner vergeet clown )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gannon
Bloodshade
Gannon


Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Erpe-mere

ETC army results 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ETC army results 2009   ETC army results 2009 Emptyzo okt 11, 2009 9:20 pm

Met de gewone 2250 Ogres heb ik geen probleem..

Wil wel eens zien wat 2000ptn Deamons met al hun ristricties gaan doen tegen 2500 Ogres Kingdoms met hun voordelen..

Is wel effe 20% meer voor OK, alles wat zij afmaken is 20% meer en alles was deamons dan afmaken is 20% minder, hetzelfde voor Vampires. Gebalanceerd hé...

Dat Beasts of Chaos en Orcs en Goblins hetzo hebben.. kan ik nog inzien....

EDIT: Ik zal nu maar de discussie stoppen en het zo laten. Heb gwn mijn mening gezegt en het moet niet verder escaleren
Terug naar boven Ga naar beneden
Caesar
Tower Master
Caesar


Aantal berichten : 218
Registration date : 26-04-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Aalst

ETC army results 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ETC army results 2009   ETC army results 2009 Emptyzo okt 25, 2009 4:07 pm

wil nie zagen ma geef niels een beetje gelijk, ogres in etc zijn zowa bijna daemons in gwne fantasy en iedereen weet wa daemons kunnen... . maar vind de aanpassingen niet nodig ze zijn hoe ze zijn en winnen van een leger dat meer voordelen heeft dan uw eigen is altijd leuker:) en het toernooi is nog altijd voor amusement he dus gwn goe spelen amuseren en proberen om wa ogre ass te kicken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

ETC army results 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ETC army results 2009   ETC army results 2009 Emptyzo okt 25, 2009 5:15 pm

ik ga zelfs met m'n wood elves spelen, en ik GA ogre ass kicken; or I'll lose trying!... or maybe draw... 'k ga iig voor't ass-kicken. weet gewoon nog ni langs welke kant 't gaat gebeuren ... confused
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

ETC army results 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ETC army results 2009   ETC army results 2009 Emptyzo okt 25, 2009 5:49 pm

Tenderleaf schreef:
ik ga zelfs met m'n wood elves spelen, en ik GA ogre ass kicken; or I'll lose trying!... or maybe draw... 'k ga iig voor't ass-kicken. weet gewoon nog ni langs welke kant 't gaat gebeuren ... confused

ogres don't kick ass - they eat it Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Caesar
Tower Master
Caesar


Aantal berichten : 218
Registration date : 26-04-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Aalst

ETC army results 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ETC army results 2009   ETC army results 2009 Emptyzo okt 25, 2009 6:12 pm

high elves will kick some ogre ass or put a spear or lance in it:D!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

ETC army results 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ETC army results 2009   ETC army results 2009 Emptyzo okt 25, 2009 6:19 pm

coves schreef:
Tenderleaf schreef:
ik ga zelfs met m'n wood elves spelen, en ik GA ogre ass kicken; or I'll lose trying!... or maybe draw... 'k ga iig voor't ass-kicken. weet gewoon nog ni langs welke kant 't gaat gebeuren ... confused

ogres don't kick ass - they eat it Very Happy
great, so eighter I kick your arse, or you eat mine? No ... just No
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

ETC army results 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ETC army results 2009   ETC army results 2009 Emptyma okt 26, 2009 1:10 pm

'kzit hier precies in gaytown... Als ge over mekaars kont ni kunt zwijgen... Doet da thuis hé mannen.. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

ETC army results 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ETC army results 2009   ETC army results 2009 Emptywo okt 28, 2009 4:18 pm

Gannon schreef:
Met de gewone 2250 Ogres heb ik geen probleem..

Wil wel eens zien wat 2000ptn Deamons met al hun ristricties gaan doen tegen 2500 Ogres Kingdoms met hun voordelen..

Is wel effe 20% meer voor OK, alles wat zij afmaken is 20% meer en alles was deamons dan afmaken is 20% minder, hetzelfde voor Vampires. Gebalanceerd hé...

Dat Beasts of Chaos en Orcs en Goblins hetzo hebben.. kan ik nog inzien....

EDIT: Ik zal nu maar de discussie stoppen en het zo laten. Heb gwn mijn mening gezegt en het moet niet verder escaleren

Dat van Beast vind jij ok? Whoehahahahahhahahahhahah.........aheum, ok
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ETC army results 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ETC army results 2009   ETC army results 2009 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ETC army results 2009
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Campaign Round 1
» Campaign Results
» Phase 1 Results
» Phase 2 Results
» Phase 3 results

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer Fantasy :: General Gaming :: Casual Play-
Ga naar: